Mein neues Video

  • 300MB nöd schlecht...


    Chans mer aber erscht diheime abe lade, im gschäft laht die scheiss firewall kei downloads zue und ich bechumms nöd ahne die z'umgah :böse:

  • hammers jez mal atah :winking_face: netts vid. netti streckene. nur chli langsam underwegs :smiling_face: *duckUndWegRenn*

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • dankeschön...


    Hypi, was erwartest du denn? ist nur ne 125ccm! damit ist man halt nicht so rasch unterwegs wie mit ner R1... :arsch:


    :grinning_squinting_face:

  • video isch cool gmacht.. nu uf was chli sötsch luege isch dini spurfüerig.. so go kurve schnide bi, erstens dem tempo und zweitens uf dä öffentliche strass, cha dir schneller als dir lieb isch de chopf choste :engel:


    aber susch isch es geil gmacht :smiling_face_with_horns:

    -=[CARPE NOCTEM]=-

  • da d cam am heum agmacht isch gsehts würkläch us wie weni rächt viu würd schnide!! aber das gseht rächt krass so us... lug d szene wo d cam uf der bandit isch! so würds ou bir heumcam usgseh... merci glich fürä Tipp!


    aber öpis stimmt scho... ha mi nid würkläch wou gfüut bir heumcam... ussert vo 8.24-12.44... das die strecki woni guät kenne darum isch dert ou chli gäbiger gange!


    wirdes glich wider probiere! gseht äbä scho geil us so heumcam...

    Einmal editiert, zuletzt von Porter11 ()

  • dr ray fahrt gar nid schlecht, o sini liniwahl isch eigentlich guet, nur strasse läsä cha är i sim junge alter no nid...grins

  • Ändlich mal es Video wo dKamera am Helm aagmacht isch... finde das chunt immerno am beschte echt cool gmacht :top:


    Schöni Strecke händer da. Ok hätts da au.. eifach all 3 Kurve wider 2km 50ger dur es Dorf :face_with_rolling_eyes:.


    PS: Zum Glück häsch nach de Intro-Musig grad Disturbed gna... bin scho nöch am abstelle gsii :ugly:.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Zitat

    Original von Spike
    PS: Zum Glück häsch nach de Intro-Musig grad Disturbed gna... bin scho nöch am abstelle gsii :ugly:.


    sorry aber die schlümpfe theme isch wou z geilschte wos git! das het eifach dri müässe! hehehe

  • wasi für nä cam ha wosch gloub nid wüsse... :hmpf:


    i ha nä sony p200 und eifach vore am chiferschutz akläbt mit äm siubrige bouband...


    darum hani rächt müäh gha mit em gwicht wo immer vore isch... hoffe i gwöhne mi dra!

  • Zitat

    Original von Porter11
    wasi für nä cam ha wosch gloub nid wüsse... :hmpf:


    i ha nä sony p200 und eifach vore am chiferschutz akläbt mit äm siubrige bouband...


    darum hani rächt müäh gha mit em gwicht wo immer vore isch... hoffe i gwöhne mi dra!



    :rock: :öm: :haha:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • @ porter11 das esch jo voll fett, ben grad dis movie am suuge lade met 266kb/s abe han adsl 600er .. das esch verdammt schnell för mini leitig 8o !


    edit: jetzt weisi werom dasi dis movie so schnell han chönne suuge ... adsl het scho sed längerem öppis id rondi gworfe .. nämli dass sie d leistig ufstocke of 2400 oder so! ond das händs jetzt tatsächlich genau i dene paar täg einisch gmacht woni ke netz gha han . dorom hez mi höt fasch hendere ghaue woni gseh han dases das movie met 266 abeladt! ber das esch jetzt be mer defmall standard, ben nämli grad no öppis anders am suge ond das goht genau so schnell eifach z geil! so fertig offtopic :D!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

    Einmal editiert, zuletzt von -=TS=- ()