• Hat den Preis aber bestimmt bisschen runtergeschraubt oder nicht? Dann würd ich wirklich sagen, LoL :wand:

Jage nicht, was du nicht töten kannst

• Zitat

Original von SERVER
    hahahaha der Brüller

meine R6 ging tatsächlich weg

das war auch ein idiot der die Gekauft hat fuer den Preis LOL aber echt...

jo do gseht mer weder mol was mech's för halunke send! nei ächt wener die zo dem pris verchaufft het escher ächt es a-loch! sry aber esch so! ergend emene ahnigslose wo eifach dänkt boah g00il :winking_face_with_tongue: ond sie denn chaufft welem de mech onder d nase riibt was fören guete zuestand die maschine no het und und und .. jäjo!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• jo vou faus är die würkli zu däm pris verkauft het ischs eifach e frächheit... verarschig

Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt

• Nee das teil ich nit mit... Er ka das au für 12 000 abiete, das isch sis Gschäft, er will halt Kohle mache... D dumme isch eigentlig de Käufer, selber Schuld wenn er sich nit informiert und eifach öbbis kauft.... Isch au eso... Ich gang au nit los und kauf mir eifach irgendöbbis wo ich nit kenn... Informier mi zerscht und denn kauf ich s... :wand:

• Wiso? Isch ja nüt illegales gsi was er gmacht het odr? Eifach asozial villicht abr so isch es halt... Bim Verkauf will jede s Maximum usehole...

• Zitat

Original von Ciko
    Wiso? Isch ja nüt illegales gsi was er gmacht het odr? Eifach asozial villicht abr so isch es halt... Bim Verkauf will jede s Maximum usehole...

ned ganz, es get au lüt wo chli sozialer send like me! han vo mim chäuffer vo de aprilia au ned sovell verlangt wiener mer ge hätti deför :D! hami eifach ned deför gha sovell för mini aprilia z heusche! well si jo doch rächt am arsch gsi esch!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• Ich weiss jo nit ob de R6 irgendwie en Sturz kha het odr eso. Ich würd s asozial finde wenn er das bim Verkauf nit würd age und halt die Problem won er het.. Das wäär jo au fascht illegal. Ansunschte gsen ich halt kei Problem... Wenn du e Verkäufer hesch wo das zahlt, wiso nit... Wird mi Auto jetzt demnächscht au verkaufe und setz en Priis i wo ich denk, das isch es wert... Wenn kei Interesse bestoht, gang i natürlicher abe.. Wie gseit de Verkäufer söll sich bessr informiere, wenn er so dumm isch.. Sorry.. Isch mi Meinig...

Abr wie gseit glaub i eh nit dass er so viel zahlt het.. De isch sichr mit em Priis e chli entgege ko...

• d r6 het en unfall gha mit eme schöne liebe rehli :böse:

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• Naja wenn s en Unfalltöff isch, abr das sött me eigentlich au Bscheid ge odr? Und wenn er Bscheid gwüsst het de Verkäufer, kann i denn au nur no Kopf schüttle..

• es git so viel ich weiss ebe irgend so e gsetzlichi definition vo unfalltöff.

das heisst solang kei fahrwerk, rahme oder motorbeschädigunge hesch muesch en nid als unfalltöff agäh, wenns nume plastikschade isch.

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener