Hallo mitenand zum zweiten ;-)

  • Genau die Bildli hani grad vorher aaglueget :). Isch sicher mal witzig mit some Ding zfahre.... aber ebä.. Kurve richtig iischetze und sVerhalte vom eigne Töff häsch dänn glich nonig.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • tja die andere fore



    bin lang bim mototreff.ch gsi dert han ich mich la lösche ich hans eifach nümme chöne gse wiää brav ali derte sind


    swissbikers find ig no ganz ok sowit het halt es paar drinne wos muend besser wüsse aber das isch ja egal :winking_face:

  • Mer wird au viel herrzlicher empfange do inne, alleige da macht scho Laune :grinning_squinting_face: :top:


    @ -=TS=-
    de Link müssti eigentlich funktioniere (jetzt)


    Spike
    Naja ebe, da Thema isch für mich eigentlich jetzt g'esse. I würd nie uf sone Büchs hocke...

  • Zitat

    Original von Robi
    Mer wird au viel herrzlicher empfange do inne, alleige da macht scho Laune :grinning_squinting_face: :top:


    @ -=TS=-
    de Link müssti eigentlich funktioniere (jetzt)


    Spike
    Naja ebe, da Thema isch für mich eigentlich jetzt g'esse. I würd nie uf sone Büchs hocke...


    robi han jo min bitrag editiert gha ;)!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Au vu mir mal no es herlich Willkommen!


    hahahahahahha die Bilder sind ja zuu geilst! Echt edel!
    Ich gheie lieber 10 Mal um als uf so es Töffli sitze! :wand::wand::arsch:


    Nei Ernst! Es gset sehr lächerlich us und öbs nützt hani nie uusprobiert!:)

    Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:


    "Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"


    Sigmund Freud

  • Zitat

    Original von Dark Spider
    Au vu mir mal no es herlich Willkommen!


    hahahahahahha die Bilder sind ja zuu geilst! Echt edel!
    Ich gheie lieber 10 Mal um als uf so es Töffli sitze! :wand::wand::arsch:


    Nei Ernst! Es gset sehr lächerlich us und öbs nützt hani nie uusprobiert!:)



    Um d Schräglage Angst nacheme Unfall z wiederherstelle isch das gar nid so schlächt


    ig bin nach mim Unfall grad mal uf d Rennstrecki gange :winking_face:

  • salü robi und herzlichscht willkomme. hoff findsch da chli meh aklang und fun :smiling_face:


    die bilder sind scho absolut geil, han mi schier kaputt glached ab däne ;). bin eigentli au dr meinig, dass mr sich ehnder uf eigeti erfahrig sött stützä. aber sebbes isch jez würkli numme beschäftigungstherapie für armi :ugly5:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Hallo Robi
    Herzlich willkomme im forum zum 2. und zum glück gits doch verschideni fore :face_with_tongue:
    *Mann* sött eifach kei religion drus mache :face_with_tongue::face_with_tongue:
    viell spass bi däm wildä huufä :smiling_face_with_horns:

    suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

  • Ech werf au no rasch es Hallo inne...


    willkomme :winking_face:


    [SIZE=1]set nämmli scho weder go schaffe *hmpf*[/SIZE]