Hallo mitenand zum zweiten ;-)

  • Ich han denkt, ezt isch definitiv Zit zum mal wieder in'd Rundi winke!


    Ich bin bis vor ca. eim Jahr ab und zue do inne gsi und s'letschte mal am: 10.07.2005 13:51... grrrr schlagt mich.. jedefalls hani ken Töff meh kah wili de 125er guet han chöne verkaufe. Dazumal hani ab und zue mitem Millhouse z'tue kah: vilicht kennsch mi na :smiling_face_with_horns:


    Jedefalls hani mittlerwil en Ducati 748 grau-rot, mis absolut Traumbike und bin sozusäge us de Äsche wiederuferstande hehe :grinning_squinting_face:


    Würd mi freue mit es paar Lüt do inne Kontakt z'knüpfe.


    Fahred guet!
    Gruess Robi

  • Hey Robi


    Welcome in da House und viel spass da ine :winking_face:


    greez pseudO :grinning_squinting_face:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Hey


    Ja und leider bini dete gleb mitem falsche Fuess ufgstande. Isch vilicht chli blöd glaufe weiss au nid.


    P.S. aber undereme andere Name, d.h. dete heisst en andere glaub scho "Robi".

    Einmal editiert, zuletzt von RedStripe ()

  • Zitat

    Original von Robi
    Hey


    Ja und leider bini dete gleb mitem falsche Fuess ufgstande. Isch vilicht chli blöd glaufe weiss au nid.


    P.S. aber undereme andere Name, d.h. dete heisst en andere glaub scho "Robi".


    *gwunderigbin*


    Wieso mit äm falsche Fuess ufgstande?

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • *g* Mer isch eifach dis Avantar ufgfalle :winking_face:


    Was isch denn passiert im SB ? Aber schriibs per PN , du glaubsch nöd wievil SBler ( au Mods ) da ab un zue verbi gugget, wills in letschter ziit echli chnüsi geh het im SB-Forum ( Winter-Depri :face_with_tongue: )

  • Zitat

    Original von Robi
    Also das wär de Thread aber ebe, es isch alls chli unglücklich gloffe.. naja chan mer nix mache.


    Fahrtraining-Thread


    Läck sind die empfindlich :wand:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • @ Cedi
    Han mer din Thread bi de Swissbiker mal durreglese und da sind würgli chli Würscht.


    Weni jetzt online gang bini jedefalls uffem Töff-Forum und mit Sicherheit nüm bi SwissBikers...

  • ja guete tag...



    au e hertzlichs welcome vo minere siite us...


    han mer jetzt mal de thread durreglese vom sb forum, würd mich also scho cheibe wunder neh was für bösi bilder du böse bueb klaut hesch;)


    wend mich fragsch e chli e cheibe gschiss vo eltere töff fahrer wo zviel blick lesed.


    aber wen intressierts? mir da inne lesed ja kei blick :face_with_tongue:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Sali.... willkome zrugg an Board :D.


    Hach... di andere Fore.. hani au scho mini Erfahrige gmacht. Git immer paar wo aaheitzed und dänn wird total "erwachse" siitewiis diskutiert... mues nöd sii :hmpf:.


    Zitat

    Original von Robi
    Weni jetzt online gang bini jedefalls uffem Töff-Forum und mit Sicherheit nüm bi SwissBikers...


    :rock: :engel:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Ah hallo Spike *händedrück* :grinning_squinting_face:


    Ja denn wemmer doch das Gheimnis um die sageumwogene Bilder lüfte...



    UPDATE!
    et voilà:


    Stützräder 1
    Stützräder 2

    2 Mal editiert, zuletzt von RedStripe ()

  • @ robi au welcome do em forum ond guet dasd die be eus agmeldet hesch! mer send ned so kompliziert ond empfindilch wie die vom SB-Forum! jäjo i ben schön froh dasi ofs toeff-forum ond ned SB-forum gstosse ben :)!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:


  • hmm de link funzt ned :confused_face:


    edit: goht doch :P! yes die send jo hammer geil die stötzräder :grinning_squinting_face: haha :lol:

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

    Einmal editiert, zuletzt von -=TS=- ()