*huescht*.... *pfurtz*... *schreiii*... "ER ISCH`S GSII..!!"
*mitfingerufirgendöpperzeig*
Bosco, Maini und Bauer eure Freunde und Helfer
-
-
Zitat
Original von ravi
*huescht*.... *pfurtz*... *schreiii*... "ER ISCH`S GSII..!!"
*mitfingerufirgendöpperzeig*äähhhmmmm..........ravüüüü bruchsch hilf
Was isch den passiert? Wer isch bös gsi?
-
ich weiss metlerwiile gar nömme was s thema vom thread esch ==> *nachobenscrollundgugg* ah jo stemmt euchi tuur :D!
-
Zitat
Original von -=TS=-
do frogsch die eifach scho wenn die sche*** bulle ned mol tschegge dasmer meteme gasaschlag praktisch nix meh chan gas geh! tssstsstss! eifach schlemm so öppis!
hesch scho mal was vo churzgas-griff ghört... die sind nemmli net legal und net so eifach z'erchenne... aso... du weisch au net alles und d'bulle au net... vodemher lässigbliibe und so
-
Also wenn du en Chruzhubgasgriff montiersch wo nach 5mm uf Vollgas bisch...., Repsekt :D... da chasch ja fasch scho en Taschter heremache (normal währed ca. 70-80°).
@Topic: Merci daser eus no gwarnt händ.... wär au nöd sooo guet usecho .
-
Zitat
Original von Bauer
hesch scho mal was vo churzgas-griff ghört... die sind nemmli net legal und net so eifach z'erchenne... aso... du weisch au net alles und d'bulle au net... vodemher lässigbliibe und so
jo ok do hesch rächt i han ned gwösst das chorzgas illegal esch aber es goht jo meh om das zitat vom maini:
"hehe... hett genau 2 bulle gha wo e ahnig gha hend... han ne de fahrzüg uswiis geh und de hends a mim gashahne umegspielt und hends huere komisch gfunde das ich nur so 2mm gas chan geh... bis den ebe eine vo dene "gschiide" kontroleure gseit hett das da en gasaschlag für d'drosslig seg."
jo sry aber tschegge die ächt ned das wenn em uswis 25kw stoht mer de gashan nor ebe so wenig chan uftue ... so öppis lüchtet mer eifach ned i ... ebe wiener gseit het drosslige send sekundär gsi .. komischi sieche! i glaub so chönnts no einigi lütlis usem verchehr ne wells de töff offe händ statt drosslet aber ebe BULLE! die wänd lieber schösch jede schissdräck bemängle wos au nor ganz wenig ahnig devo händ ond meine so sends die tollschte!
-
ÄÄhhmmm! WO isch dänn diä Schikane ufbaut gsi???
Schene Abig
Wep
-
Zitat
Original von WEP
ÄÄhhmmm! WO isch dänn diä Schikane ufbaut gsi???Schene Abig
Wep
Vo Neu St.Johann richtig Schwägalp ue öppe uf halber Strecki bide lange Gerade wo rächts de Chiiisplatz isch mitem Skilift (oder? )
-
Zitat
huere komisch gfunde das ich nur so 2mm gas chan geh.
2mm? isch schochli übertriebe oder? i bin vorher au drosslet gfahre und isch schochli meh als 2mm.
Jede vode Rennleitig wo dete mit sim schöne orange töff isch, chunt doch vermuetli schochli druus.....töffbulle sind au privat töff fahrer. Au wenns dafür sehr wenig verständnis hend mängisch--------aber das isch es anderes thema.
greet's Triple
-
Zitat
Original von nio
2mm? isch schochli übertriebe oder? i bin vorher au drosslet gfahre und isch schochli meh als 2mm.
Jede vode Rennleitig wo dete mit sim schöne orange töff isch, chunt doch vermuetli schochli druus.....töffbulle sind au privat töff fahrer. Au wenns dafür sehr wenig verständnis hend mängisch--------aber das isch es anderes thema.
greet's Triple
ich neme mol ah das werd er nor so gschrebe ha dasmer merkt wie X-treme weniger mer s gas chan ufmache metem gasaschlag! ebe es send doch emmerhen no öppe 1-2 cm :P!
-
Honda CBR 600 RR
Chasch nur 2 mm uftuä
-
-
Zitat
Original von SERVER
Honda CBR 600 RRChasch nur 2 mm uftuä
2mm ! eh ned?
-
aso ich han ande ninja nöd vill meh als 2mm!??!!!
-
also mech donkts esch scho öppe en cm aber jo esch jo au egal!