bürogummi
cu charlie
bürogummi
cu charlie
Bi dä RR isches würki gar nüt wot chasch ufmache isch voll bitter...Bin si mol go Probefahre...muesch immer luege das dini 10000 häsch und bi 11000 chunnt scho wieder nüt meh...
Aber besser als mitere 125ger sind mer immer no all dra...
Das hebt mer min Brüäder immer vor...
Aber im July chani si endlich ufmache jpiiii....
ZitatOriginal von Charlie
bürogummi
cu charlie
das wotti öberhöhrt ha !
Beastandig:
Uspuff falsche Biblatt
Numerä zsteilä Winkel
Rücklüchte
Nahkontrolle wäg dä Drosslig..
Ich ha am Mäntig am Mech aglüte und chli usgrüeft wägem Biblatt.. Er hät zerst gstoteret mir aber dän gseih ich söll usfindig mache wär dKontrolle gmacht hät und er wür dem dän alüte..
Guet hani am Mäntig Namittag a dä Schmier aglüte und gseiht ich brüchi de Fuzi womi gfiget heg.. Irgend en andere Fuzi hätmer dän gseiht dä Lüti mir zrug a..
Mäntig isch nüd meh passiert..
Zistig au nüd passiert..
Gester hätmer dän dä ander aglüte.. Guet ich im die sachlag gschilderet "blabla" und dän am Mech dNummerä vo däm ghä..
Mech hät gester druf abe grad aglüte..
Hüt lütet mir dä Fuzi vo Kapo SG a und seiht ich müssi nume d Buess vo 60.- für dNummerä zahle..! Das heisst kei Nachkontrolle und kei Buess wägem uspuff und rückstrahler..!!!!!!!! SOOO GEIL!! :D:D
Emil Weber KTM AG in Winkel Merciiiiiiiiiii
Hahahaha zoooooooooooooogeeee
Die Sauhünd hend wirklich kei ahnig kha...
ZitatOriginal von Ciko
Hahahaha zoooooooooooooogeeee
Die Sauhünd hend wirklich kei ahnig kha...
zoge?`Dä dialäkt wieder
Voll kei ahnig händs gha
Aber eis weissi.. Über dSchwägalp gangi die Saison sicher nüme!
ja geili sichä diä schmierläppä...
warschindlich isch ihm no einä abgangä wo er het dörfä än züercher in ar... föglä.
aber s'turigä isch ja wieder, du hesch wahrschindlich umstäng gah wegä dem, sprich telefonierä etc. und was passiert. er seid dir so banall am telefon du muesch jetzt nur 60.- stutzzahlä. fuck, wenn jetzt diä ganz sach umdrähsch und er heti das muessä abklärä hetsch wahrschindlich wieder es paar hundertstutz für d'schriebgebührä müessä zahlä... läck, da het ich aber äh chlie blöder tah und het diä ganz sach no schriftlich wellä mit entschuldigung und entschädigung für zeitaufwand!!! aber ebä, wie ih dä schuhl bisch immer am chürzerä hebel.
ZitatOriginal von pseudOnat
Bisch ja selber schuld
Häsch es ja au provoziert
:D:D
ZitatAlles anzeigenOriginal von pseudOnat
Beastandig:
Uspuff falsche Biblatt
Numerä zsteilä Winkel
Rücklüchte
Nahkontrolle wäg dä Drosslig..
Ich ha am Mäntig am Mech aglüte und chli usgrüeft wägem Biblatt.. Er hät zerst gstoteret mir aber dän gseih ich söll usfindig mache wär dKontrolle gmacht hät und er wür dem dän alüte..
Guet hani am Mäntig Namittag a dä Schmier aglüte und gseiht ich brüchi de Fuzi womi gfiget heg.. Irgend en andere Fuzi hätmer dän gseiht dä Lüti mir zrug a..
Mäntig isch nüd meh passiert..
Zistig au nüd passiert..
Gester hätmer dän dä ander aglüte.. Guet ich im die sachlag gschilderet "blabla" und dän am Mech dNummerä vo däm ghä..
Mech hät gester druf abe grad aglüte..
Hüt lütet mir dä Fuzi vo Kapo SG a und seiht ich müssi nume d Buess vo 60.- für dNummerä zahle..! Das heisst kei Nachkontrolle und kei Buess wägem uspuff und rückstrahler..!!!!!!!! SOOO GEIL!! :D:D
Emil Weber KTM AG in Winkel Merciiiiiiiiiii
hett der de mech den mal na gseit was er am bull verzellt hett? würd mi na intressiere
Ja wägem Biblatt.. Dän hät dä Schmier am Importör aglüte und dä hät dä "schriebfähler" bestätig.. Und ich glaub wels zviel ufwand gsi wär exträ wägem "25kw" zkontrollierä häters grad si la.. Er hät dän no gfunde ich müssi än Rückstrahler eifach no anetue mini antwort "jaja hani scho laaaaaaang gmacht " :D:D
wie wärs mit legal ummefahre? hmmmmm??
ZitatOriginal von Hypi
DITO
ZitatOriginal von Hypi
Machi ja..
Machi ja..
und ich glaub as christchindli...
oder an samichlaus, aber das thema hämmer jo schomal gha
mir wärs dä stress nid wert