Bosco, Maini und Bauer eure Freunde und Helfer

• Zitat

Original von Stephan
    also de blacky hets an ranze gleit so wie ich das gseh han? schad um de töff aber mit dem musch rechne wener so gfahre sind wie am donstig... :böse::ugly5:

Öhm. No risk no Fun?

Sori aber wäni dä Töff um dKurvä träge wet chanmer au ä BMW chaufe :arsch:

Und vo wäge wie mir fahret.. Mir hocket keim am Arsch und hoffed das dä mal voll brämsig macht.. Oder mir wüsset wie imenä Grüppli fahre :winking_face:

Zitat: "Wer im Glashuus sitzt söt nöd mit Stei um sich wärfe.. :arsch: :)) :haha:

So Guet nacht zäme :grinning_face_with_smiling_eyes:

Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

• hehe de hypi
    nei... a das mögti mi glaubs erinnere... aso ich für min teil bin net schwul... de simi evtl...???

ja aber jetzt no zum hütige kontroll-frize-tag

mini maschine wo ja am verrecktische gsi wer hends nur chle aglueget und trotz falscher typegnehmigung (sie isch gnemiget für 87kw und net für 25kw) nix gseit ussert schöne töff hends sie da und gueti fahrt...

abers geilste töffli ide kontrolle isch sicher die voll-carbon duci gsi mit de offene termi-töpfli us carbon und de goldige magnesiumfelge gsi... :uaa::uaa::uaa:

de blacky und de pseudO sind scho geili chriieger...
    wenni mal 10000 stutz uf de strass finde zieh mer au so e n unkaputtbare straaseglätter...
    und de sound... superlecker... obwohl min sound gfallt mer no es bizeli besser... :smiling_face_with_horns::smiling_face_with_horns:

die usfahrt müend mer scho mal wieder mache... eifach ohni abflug und ohni kontrolle... denn muesi au nümme so schliiche wie hüt... bin serst mal die saison wieder über es pässli...

mfg BAUER

----------------------------------------------------------------------
    KLICK'S DU!!

• hehe, meh weiss jo nid, het nur so usgseh :winking_face:

aber isch ja zuuu geil dass sie bi dir nüt gseit händ :winking_face: dä isch jo scho fascht rekordverdächtig geil :winking_face:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• Zitat

Original von pseudOnat

Sori aber wäni dä Töff um dKurvä träge wet chanmer au ä BMW chaufe :arsch:

Und vo wäge wie mir fahret.. Mir hocket keim am Arsch und hoffed das dä mal voll brämsig macht.. Oder mir wüsset wie imenä Grüppli fahre :winking_face:

Ich han nie gseit ihr münd de töff umd kurve träge oder ihr fahred gföhrlich! ich han nur gseit oder gmeint das ihr wie "chranki" (sorry für de usdruck) um kurve ume fahred und männli probiered usw. für das daser nödemal s richtige bilte händ für de töff! :face_with_rolling_eyes:
    Und vo wäge grüppli fahre! wieso bisch nöd du füre cho oder häsch mer gseit wasi falsch mache bzw sägmers doch jetzt!? :arsch:
    wägem am arsch hocke: chöntsch rächt ha, gibi au zue aber mich welä "afigge" mit dem musch nöd, ich chan nüt defür das dis auto zämegleit hesch! :face_with_rolling_eyes:

• Zitat

Original von Stephan
    also de blacky hets an ranze gleit so wie ich das gseh han? greez

WAS?!? Missgschick?? Ranze gleit??

Hammer gfresse :böse:

Dem seit mer ersti Cross erfahrige sammle.....tsssss Hend doch kei ahnig, ihr yogurtbecher verein :smiling_face_with_horns: :face_with_tongue:

[SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

• Zitat

Original von BlackDevil
    tsssss Hend doch kei ahnig, ihr yogurtbecher verein :smiling_face_with_horns: :face_with_tongue:

oh ooooooh, hochi nase im aflug :hmpf::grinning_squinting_face:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• aso guet jetzt häsch e erfahrig meh gsammlet! [SIZE=1]eigentlich stimmts ja au :ugly: [/SIZE]

• Zitat

Original von Hypi
    nüt, nur normali konversation :face_with_tongue:

jo so chonts mer au ine :P! gaaaaanz normali konversation :grinning_squinting_face: haha!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock: