Kurven Kratzen

  • schöööööön :smiling_face: Mini kneesliders gsänd öbbe ähnlich uuus nur echli regelmässiger abgschliffe vo dä kurvenä :smiling_face:


    mit dä stiefel hani allerdings no nie kratzed, doch eimol aber nur churz :ugly5:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • gooooil


    esch shco easy


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • *gröööhl* gseht ja us wie wenn en frosch ufm möffi sitzt mit O-Bei :grinning_squinting_face: Du muesch im Fall nid chrampfhaft mitm chnüü versueche de Bode zberühre, sondern de bode möglichscht nöch as chnüü bringe :face_with_tongue:

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

  • Roger, kopier nid am spitzbueb sini sprüch :winking_face:
    Wenn chunsch eigentlich mal endlich mit Burgi in mir in Jura?

  • Zitat

    Original von 4ska
    *gröööhl* gseht ja us wie wenn en frosch ufm möffi sitzt mit O-Bei :grinning_squinting_face: Du muesch im Fall nid chrampfhaft mitm chnüü versueche de Bode zberühre, sondern de bode möglichscht nöch as chnüü bringe :face_with_tongue:


    LOOOL

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Zitat

    MOTORRAD wrote:
    ... Denn die Knie-Pads lassen sich auch am Bandschleifer in Form bringen...


    das heftli isch eifacht supr :winking_face:

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • Zitat

    Original von $nail


    das heftli isch eifacht supr :winking_face:



    da muesch ja rächt trurig sii wennt so öbbis machsch :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Zitat

    Original von Hypi



    da muesch ja rächt trurig sii wennt so öbbis machsch :winking_face:


    aber so jungfräuliche knieschleifer sind auch peinlich.. :winking_face:


    naja, mir stellen sich solche probleme nicht. ich fahr mit textil klamotten, für mich die bessere wahl

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • jo da isch doch gliiich wennt no nie mitem chnü dunne gsi bisch. bi mir isch es eifach mol passiert nach x tusig kurvenä. muesch aber au fahre wiene sau uf schwiizer strasse :engel:


    abschliffe isch jez so öbbis vo sinnlos, choschtet ja nur gäld :ugly5:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • jo nei, wennse de scho äxtra dra duesch müesesi de scho aagschliffe si..


    süsch bruchschse jo nid :winking_face: =D


    he nei..
    isch haut jedem sini eigeti sach
    i finges abue eifacht no amüsant wennsi no glänze und keis einzigs chräbeli hei :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • scho so ;). aber es isch scho besser hesch sie drah, ufzmol bruchsch sie ebbe doch und denn liidet eifach dis kombi mit :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • hey passani, lasch lieber s'chnü dobä denn bisch sicher aber schnäller.... :face_with_tongue:
    jaja aber s'viedo isch geil gmacht da gits nüt z'wellä!!

    dä dummä g'hört d'welt.....

  • Knieschleifen ist für mich nur Posen, sieht nach wahnsinnig schnell aus, und heizer und boah....jedoch weit gefehlt...fahre um einiges schneller wenn ich mit rastenruck und tankdrücken etc. unterwegs bin.


    jedoch macht es einfach spass und sieht lustig aus.

  • Zitat

    Original von Hypi
    scho so ;). aber es isch scho besser hesch sie drah, ufzmol bruchsch sie ebbe doch und denn liidet eifach dis kombi mit :winking_face:


    naja, wennse bruchsch, abr eigentlech gar nid wetsch, de lide äuä no angeri stöue vom kombi =D


    easy, söus jede so mache wiener wot


    bei töfffahrer mit knieschleifern huscht mir dennoch ein lächeln übers gesicht :face_with_rolling_eyes:

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten