• Zitat

Original von :Dark_Force

Sägs nöd, wie im Chindergarte... :face_with_rolling_eyes:

was erwartisch bim mike und mir ? Mir hend e art Hass-Beziehig sit er sonen hässlichs leder i sim charre het :smiling_face_with_horns::smiling_face_with_horns::smiling_face_with_horns::smiling_face_with_horns:

• Hät sich schomalöpper gfröget werum de obe und ide Mitti vo dere Site dick Links wo "Bock auf mehr geile Girls wie dieses? Hier gibts jede Menge davon!!" heissed heretuet?

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• Jop, das han i mi au gfrogt und bi mir zimli verarscht vorko... Das isch en verdammti Verarschig gsi ..... :wand::böse:

Jage nicht, was du nicht töten kannst

• Zitat

Original von Spike
    Hät sich schomalöpper gfröget werum de obe und ide Mitti vo dere Site dick Links wo "Bock auf mehr geile Girls wie dieses? Hier gibts jede Menge davon!!" heissed heretuet?

will er si demit noh meh verarscht derte gahts uf pr0nsitene :winking_face:

• wer weis=) hehe evtl isch s nur en fake

so chum mike machet no chli witer i finges witzig=)

und wägem verklage... eigentlich ischs jo scheiss egal

es isch jo nid euri fründin=)

userdem hei beidi chlei rächt... es isch zwar strofbar fotine ohni erlaubnis online z stelle aber mit so krasse vorussetzige sicher mildernd

Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt

• ho isch das real wie schnäll die bsuecher zahle ufegö? pro sekunde öbe 15 bsucher?

• Ihr heit die Gschicht itz aber nid im Ernst gloubt :face_with_rolling_eyes:

Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

• sobald ich titte gseh glaub ich alles :face_with_tongue:

und wen bi 750 000 klicks no meh pics chöme mir doch egal öbs stimmt oder nid=)

meinsch nid? :grinning_squinting_face:

• Zitat

Original von Spike
    Hät sich schomalöpper gfröget werum de obe und ide Mitti vo dere Site dick Links wo "Bock auf mehr geile Girls wie dieses? Hier gibts jede Menge davon!!" heissed heretuet?

danke spike... ha scho denkt die gschicht glaubed all da inne :wand:

richtig en guete marketing gag wie s'vaterglück vom tom cruise und sinere mi3 "promotour"

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• Zitat

Original von Simu73
    sobald ich titte gseh glaub ich alles :face_with_tongue:

und wen bi 750 000 klicks no meh pics chöme mir doch egal öbs stimmt oder nid=)

meinsch nid? :grinning_squinting_face:

*dito* :D:D

Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup: