ZitatOriginal von :Dark_Force
Sägs nöd, wie im Chindergarte...
was erwartisch bim mike und mir ? Mir hend e art Hass-Beziehig sit er sonen hässlichs leder i sim charre het
ZitatOriginal von :Dark_Force
Sägs nöd, wie im Chindergarte...
was erwartisch bim mike und mir ? Mir hend e art Hass-Beziehig sit er sonen hässlichs leder i sim charre het
Mir hend en Hassbeziehig wil du so en grossi schnurre hesch.
I m out of the discussion...
ZitatOriginal von MikeRR
Mir hend en Hassbeziehig wil du so en grossi schnurre hesch.
I m out of the discussion...
wette mer nöd ?
wohooo nurno 500 000 mal klicke und los gahts
Hät sich schomalöpper gfröget werum de obe und ide Mitti vo dere Site dick Links wo "Bock auf mehr geile Girls wie dieses? Hier gibts jede Menge davon!!" heissed heretuet?
Jop, das han i mi au gfrogt und bi mir zimli verarscht vorko... Das isch en verdammti Verarschig gsi .....
ZitatOriginal von Spike
Hät sich schomalöpper gfröget werum de obe und ide Mitti vo dere Site dick Links wo "Bock auf mehr geile Girls wie dieses? Hier gibts jede Menge davon!!" heissed heretuet?
will er si demit noh meh verarscht derte gahts uf pr0nsitene
wer weis=) hehe evtl isch s nur en fake
so chum mike machet no chli witer i finges witzig=)
und wägem verklage... eigentlich ischs jo scheiss egal
es isch jo nid euri fründin=)
userdem hei beidi chlei rächt... es isch zwar strofbar fotine ohni erlaubnis online z stelle aber mit so krasse vorussetzige sicher mildernd
ho isch das real wie schnäll die bsuecher zahle ufegö? pro sekunde öbe 15 bsucher?
Ihr heit die Gschicht itz aber nid im Ernst gloubt
sobald ich titte gseh glaub ich alles
und wen bi 750 000 klicks no meh pics chöme mir doch egal öbs stimmt oder nid=)
meinsch nid?
lol, dusse het s doch gnueg Fraue ?
aight :D!!! do beni au genau dinere meinig @ Simu73!!
ZitatOriginal von Spike
danke spike... ha scho denkt die gschicht glaubed all da inne
richtig en guete marketing gag wie s'vaterglück vom tom cruise und sinere mi3 "promotour"
ZitatOriginal von Simu73
sobald ich titte gseh glaub ich allesund wen bi 750 000 klicks no meh pics chöme mir doch egal öbs stimmt oder nid=)
meinsch nid?
*dito* :D:D