motorradstiefel

  • han geschtr div. töff-stiefel probiert, ...bi denn au immer grad uf mini zx7-r go probesitze.......aber so töff-stiefel sind jo megaunhandlich,...hesch jo fascht kei platz zum schalte, ......oder sind mini füess (44) eifach zgross defür, haha.......chweisses au ned.
    aber bitz komisch isch das scho........


    oder müend die stiefel erscht mol iglatscht/-gfahre wärde damit sie angähmer wärde, ....wie sind denn so eure erfahrige demit??


    greetz
    c

  • han au s 45 und han motorradstiefel..gwöhnsch di dra mitem platzmangel:P

    Listen to many, speak to few

  • Yepp isch eso, isch wirklich gewohnungsbedürfdig....


    Am Afang han i au immr Problem ka mit em Schalte, jezz schalt i bessr als dr Rossi :ugly: , öhö öhö :face_with_tongue:

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • Bi mir genauso, ha aube au mühe mit de Stiefel richtig z schalte ha Sidi Vertigo.
    Aber ja das wird immer besser mit der zit und irgendwie muesch si scho ilatsche d sohle wird noch chli beweglicher.

    Take a walk on da house side!

  • es esch of jede fall so, dass d stefel am afang einiges herter send als noch es paar schrett laufe. esch halt gliich we met normale schue bzw. stefel. die bruuchet au ehri ziit, bess weich send...


    mini sidis send am afang extrem hert gsi. höt sends genau rechtig. send halt eifach onbequem wemmer chli wiiter laufe sött. aber för das sends jo ned gmacht.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • vieleicht musst du nur das schaltgestänge verstellen...........habe zwei paar stiefel,mit den einten komme ich besser unter die schaltung mit den anderen weniger....................einfach ein bisschen probieren und gut


    aber sie sollten von anfang an bequem sein!!!!!klar wenn du die zehennägel nicht geschnitten hast werde sie am anfang vorne etwas drücken... :wand:
    riccardo

    lasst es mal ruhig angehen............

  • i ha nie problem gha, wäge schaute odr brämse odr weiss ig was
    fahre zwar ou vo aafang ah drmit..


    drfür hani müei mit wandrschue zfahre, das fingi e fertige scheiss =D

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • Zitat

    Original von zric
    klar wenn du die zehennägel nicht geschnitten hast werde sie am anfang vorne etwas drücken... :wand:
    riccardo


    hehe, geile Siech :lol: :muaha:

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • war gestern im Polo-shop in Lörrach.


    Vielleicht muss ich da einfach irgendwann nochmal hin, hehe.


    gibts irgendwo auf der deutschen Seite von Zürich auch ein cooles motorradgeschäft, ...so jestetten/lotstetten oder so? in singen hatte ich glaube ich mal was gesehen


    ist sicher gewohnheitssache.....

  • Nunja, ich hab bei meinen Stiefeln Grösse [SIZE=1]48[/SIZE] :hmpf:


    Ich hab den schalthebel ein bisschen nach oben versetzt und mittlerweile wieder runter. Nach ca. 60h waren meine Stiefel schon angeschmiedet , leder halt.


    gruss

  • Zitat

    Original von slash79
    gibts irgendwo auf der deutschen Seite von Zürich auch ein cooles motorradgeschäft, ...so jestetten/lotstetten oder so? in singen hatte ich glaube ich mal was gesehen


    In Singen hab ich schon bei der Motorrad-Ecke eingekauft. Dainese Fachhändler im selben Haus wie Obi, gleich neben Burger King.
    Die Beratung fand ich sehr gut, preislich lassen sie aber kaum mit sich reden (ok, die Preise sind schon relativ tief).
    Hab mittlerweile fast die ganze Ausrüstung dort gekauft, das Meiste von Dainese.


    Motorrad-Ecke Singen

    2 Mal editiert, zuletzt von forecast ()

  • slash79


    Töffstiefel müend äng aalige, damits sy dir nid cha vom Fuess straiffe, wenn de über der Asphalt schliirggggisch. Du lachsch, aber das isches bekannts Phänomen in Racerkreise. Das heisst nid dass sy müen drucke. Es bitzeli Yylaufe muesch sy also scho, dasch wie binere Läderkombi ums Chnüü ume.


    Je nach Dicki vo der Platte ufem linke Vorfuess obe muesch halt wirklich dr Schalthebel es paar Milimeter wyter obe positioniere, dasch jo e Sach vo 5 Minute. Wännde ganz übel grossi Laatsche hesch, gits au no längeri Schalthebel im Zuebehörhandel.


    Do du im Baselbiet dehaim bisch, empfiel ich dir, gang zum Zeletti Motos am Bhf vo Grellinge (grad hinter Aesch, im Laufetal). Frog dört noch Stiefel vo Oxtar, die passed mir jedefalls super, händ sämtlichi Protektore wos git UND wenn de wottsch sogar e Gore-Tex Membrane.


    Lüttsch vorhär aa und fraagsch öbs in diner Grössi het oder saisch sy sölle bstelle, chämsch cho probiere.
    Tel.: 061 741 20 38
    http://www.zeletti-motos.ch/


    Susch findsch bim SGM in Basel e gueti Uswahl und Berootig.
    http://www.sgm-motoshop.ch/main_de.php


    Denn gäbts no der Moto Hell in Arlesheim
    http://www.motohell.ch/


    oder s'Töeffcenter Basel
    http://www.toeffcenter.ch/moag1.htm


    Öbbe so in däre Reihefolg, empfiel y's dir.
    Ich hoff das hilft dr wyter.

    Ich lenke also bin ich. (René D. Kart)

  • merci dir


    ha ebbe scho d'erfahrig gmacht, dass es im dütsche ebbe scho im EINIGES billiger isch.


    ich check das aber ufjedefall :winking_face:
    thankioo

  • hmm also ech ha mini SiDis au de Heime ond sie warted ofs ilaufe *g*... die send gnau so knallhert ond chum beweglech... aber wie scho gseid worde esch, es esch Läder ond Läder muess sech emmer zersch no apasse.
    Bim schalte hät ech au Mühe...will ergendwie esch mi Schalthebel chli zlang, glaube aber ned das no chörzeri geht *gg*