Nach ca. 5 Stunden rummechen und gestöhne an meiner Mito war der neue Athena krümmer und ESD dran aus Karbon, und der musste natürlich ausprobiert werden.ich weiss, ich habe die prüfung nicht.darum fuhr ich bisher erst im quartier rum.aber dieser geile sound hat mich so überzeugt, dass ich gradewegs auf die nebenstrasse ging nd dort rumkurvte mit 65kmh:)
ich habe gesündigt:D
Ich habs getan:(
-
-
*auf den scheiterhaufen mit ihm*
hetti au gmacht..:P
-
siess...
vergiss aber ned de vergaser fetter z bedüüse -
... ja und das bedüse chönnt de e rächt e gnietegi sach wärde... i ha mine den öppe um 5 nummer grösser bedüst.... aber dr mech hed gmeint das sig immer es huere umegepröbel.... muesch halt de chli luege wie dr hobel so louft, je nach bedüsig...
-
i ha aber imne dütsche forum gläsä das wenme nur grad dr uspuff wächsli muesme nix ändere ar düse.erschiint mir ou logisch, wöu das ja aus nachem uslass passiert, und ddüse bestimmt ja nume wiviu benzin i brennruum chunt.vo dem her gloubi nid dasme das mues.oder?
-
ouououou...... topfalage bi 2 takter sind e art resonanz kompressore,
also went e zu krassi topfaalag drunder machsch isch cholefrässer im summer vorprogrammiert weller zmager und denn z heiss lauft..zumal er dir ersch den richtig leischtig bringt wennt em me schpritt ielaasch,
weller mit dere topfaalag nacher au meh suuft -
und da ig ke ahnig vo au dem züg ha, was söui mache?:D mitem original fahre u den zum mech ga und mit dem rede?
-
töönt scho besser...
oder fröögsch ma ime mito oder im 2takt-forum.de naa -
danke fürd hiuf:)
schrubi haut widr dr anger dra (dä isch scheisse u darbeit isch müäsam) -
Liebe Sam
Wenn ich zrügg luege uf mini 125er Zyt.. Ich waiss no wie wichtig es mir denn vorchoo isch, dass das Ding es paar PS mehr het und es paar Gramm liechter isch. Mit der Zyt hanis denn easier gnooh und mich druf konzentriert, mis Glück im spoot brämse und im schreeg um d'Kurve gaa z'finde. Dank der schmalere Bereifig (vorallem hinde) bruuchsch weniger Schreelag bi gliicher Gschwindigkeit als die Grosse. Mehr als 130er hinde für e 125er mache d'Härsteller eh nur für d'Show und für die Jugendliche wo das "cool" finde. Bringe tuets nüüt. Lueg emol was de Tom Lüthi für es Würschtli fahrt... Ich cha der übrigens Pirelli Sport Demon empfähle; isch günschtig, speziell für liechteri Bikes gmacht, und chläbt guet. Dr Pass durab hani so es paar grossi Töffe versägt.
Und dasch jo au dr Sinn vom 125er fahre, dass de lehrsch es Fahrwerk an syni Gränze z'bringe, und dini aigene Gränze z'erfahre, ohni vo allzuviel Motoreleischtig abglänkt z'wärde vom Wesentliche: fahre lehre. D'Chraft chunnt denn mitem grosse Töff automatisch. Ich weiss, das schiisst di jetz huere aa mit sowenig Pfupf umezgurke, aber gseh's Positive: SO handlich isch chuum me ainisch en Töff i dim Läbe. Gniess was de hesch und dänk dra bi allem Tuning: Oberschti Devise isch Zueverlässigkeit. Wenns dr di Motor verbloost, denn fahrsch nid emol mit 15 PS, sondern gar nümme. Je nach däm wie knapp dis Budget sich cha das denn Monate gooh, bis wieder "on the road" bisch. Und denn gits übrigens no e Landschaft. Do chame au durchus mol aahalte und...
:ugly4:
Viel Spass, e unfallfreii Saison und, hey, take it easy. Nutz die Zyt für dich. Inveschtier es paar Fränkli in en Fahrsicherheitskurs bim Jacques Cornu. Das macht di schnäller als jede Carbontopf.
-
danke vilmal für di bitrag, ha de mit freude gläsä obs gloubsch oder nid!
Naja, es geitmer eigetlech nid umd power primär, sondern vorallem ume sound und drum, das dr original uspuff bi mire mito '99er eifach hässlich isch;)
mitdr power an und für sich bini eigetlech zfride, dr uspuff isch ou aues woni eigetlech wot mache.
ha dr original iz wider dranne, und sobaud möglech fahri zum mech und la dä das la mache.
luege mir die site mit dem fahrkurszüg mau a, aber momentan bringts wou nid viu, wöui ke geld da drfür ha.
dennoch merci viumau für d hiiwis!mfg sam