alles relativ

  • Zitat

    Original von Porter11
    he dä muäsch mir iz erkläre?


    Bide Rs isch zwar einiges uf de andere Siite aber sGas isch glaubs au döte rächts oder? :ugly::ugly::ugly:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • :wand: haha läck bini doooof! natüläch! i ha gmeint das sig ä aspilig uf brämse gsi u das hätti nid ganz verstande...

  • früener oder spöter schüsst di so oder so än autofahrer ab da bringt dr s'brämse au nüm viel.


    für öbbis lernt mrs ja im kurs, so akademisch isch es jez nöd. i find richtigi kurvetechnik viel entscheidender und schinbar bi teilne viel abrachter als s'bremse :winking_face:


    i find da thema chli sinnlos, schliesslich mues jede selber chönne merke wo sini grenze sind :ugly5:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • so au no mini gedanke ond wort zo dem thema! also ich wott mol so säge .. ich fende fahrsecherheitstraining au sehr guet ond werde so eis au mache aber jedoch esches so dasi a minere r6 au werd einiges dra mache aber ned so vell dasi mer ken kors meh chan leiste! also i dänke mol so hesches au gmeint TT? ond ebe zo de situation wägem brämse .. ich ben jo au omgfloge weli ned rechtig brämset han .. jedoch weli eifach wörkli voll ned demet grächnet han das ofere hauptstr. en car vor mer eifach wörkli voll ofd iiiise goht! somet hani wörkli nor no voll brämse .. hende ond au (leider) vore so dases mi vom töff grüehrt het :/! aber ebe das eschmer au en lehr gsi .. emmer gnue wiit före luege wäge siitestr. wo eine chönnt före cho (was det defall gsi esch de Wix** het em charre wo vor mer gfahre esch eifach de vortritt gno ond esch abghaue) ond ebe au halt wäge chend oder tier wo au emmer onberächebar send! jetzt i dere situation hani ned gnue guet chönne brämse aber schösch ich hätt emu au de muet met 100 sache oder so z brämse! also i wörds äuä au no met120 oder so mache .. i mössts mol usprobiere aber ich ben eigentlich i so sache ned so zimperlich wörd mi no intressiere wie wiit mer do rötscht ond wie guet dasmer de töff chan schlefere loh dasmer ned omgheit! ==> Fahrsicherheitskurs lässt grüsen :D!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • findi es intressants und überhaupt ned überflüssigs thema (am hypi widerspreche due :arsch: )


    han mi au scho mengmal gfragt woni um d'kurve gflitzt bi was ächt jetzt währ wenn da plötzlich e hinderniss isch und hans mer ned würklich chönne beantworte.


    simmer doch ehrlich... bi so plötzlich ufträtende hinderniss isch euses bremskönnen sicher wichtig, aber es hett doch na soo viel anderi iiflüss wie dreck uf de strecki, bitumeflecke, dolledeckel usw. wend da immer würdsch welle berücksichtige zums risiko bim töff fahre z'minimiere, de müestisch de töff dur jedi kurve stosse.
    und da simmer bim dilemma. mir macht doch s'kurvefaahre sooo viel spass ;( also ich s'risiko vollständig zminimiere für mich kei alternative. klar wie e ghenkti sau muesch au ned gad um d'kuve bölze (emel ned uf de öffentliche)

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • ah jo no öppis, ich frog mech au öbs es wörkli rächt brengt wemmer öppe die vollbrämsige üebt, well mech donkts eifach vell lüt (wie au ich) händ eifach be sonere plötzlich ufträtendi situation de reflex voll ofd iise z go .. d.h. vorderbräms sowie au henderbräms! em allg. fendi en fahrsecherheitskors gueti sach aber ebe öbi denn wörkli i sonere situation guet brämse chan das sei dahin gestellt! also ebe i mein bem grondkors ond so beni au öppe de einzig gsi wo met 50 (s max. womer händ döffe) vollbrämsig gmacht han ... also met dem wotti nor säge det hanis guet gmacht aber ebe det weisi au so jetzt muesi druf achte hende voll z zieh ond vore nor so fest dases chorz vorem blockiere esch .. aber ebe wennd so vo de einte milisekone of die ander grad voll muesch brämse .. esch s herni fasch chli z lahm das no z öberlegge! :face_with_rolling_eyes:

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • TS


    wie heisst's so schöön? übung macht den meister... du üebsch dini reflex das du automatisch de hart griff mit bizli löse machsch :grinning_squinting_face:


    mir hetted au nur mit50 dörfe, aber de chef hett bi de erschte bremsig scho gmeint gha seg guet gsi, was selli den die wiitere au na mit 50 mache? ha den 60,70 und mit 80 na e vollbremsig gmacht mit schlingerndem hinderrad etc. :grinning_squinting_face:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Zitat

    Original von maini
    TS


    wie heisst's so schöön? übung macht den meister... du üebsch dini reflex das du automatisch de hart griff mit bizli löse machsch :grinning_squinting_face:


    mir hetted au nur mit50 dörfe, aber de chef hett bi de erschte bremsig scho gmeint gha seg guet gsi, was selli den die wiitere au na mit 50 mache? ha den 60,70 und mit 80 na e vollbremsig gmacht mit schlingerndem hinderrad etc. :grinning_squinting_face:


    hmm jo ok stemmt scho ... aber wördmi jo trotzdem wonder neh wievell vo hondert lüt (wo scho wägere vollbrämsig omgfloge send wells vore au voll brämset händ) jetzt dank training nömme wörde omflüge i sonere situation! donkt mi eifach esch halt glich ebe de Reflex wot enorm muesch trainiere dases öppis brengt .. ebe wie du seisch übung macht den meister do heflt äuä es fahrsecherheitstraining ned sehr vell also ebe jetzt ofs vorderradbrämse bezoge! ebe halt eifach mol echli meh als wennd gar nüt so wördsch mache!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Üäbe au immer wieder mal Vollbremse, obwohl ich am Ts Recht gib und denke innere Ernst Situation chunnts eh ganz Anders!


    Vorallemüäbt mer Vollbremsige meistens ufere Grade, aber hender oi schomal überleit, wie ihr wennd bremse wenner voll ide Kurve ligged unds uf de Siite Muure oder Leitplanke etc hesch? Will Wennd denn id Iise stiigsch triibts di use.... :evil2:


    Drum denki wichtig wer, wemmer es fahrtraining bsuecht wos eim lehred ide kurve z'bremse und uuszwiiiche (was au Sack schwer isch, wennd mal dini Spur hesch) :arsch:


    maini: Üäbsch dini Reflex wür aber i demfall heisse bring dih i möglichst vill Gfahresituatione wo aber nüt erwartisch! :hmpf: dürfti evtl. eklig usechoo...will bewussts reflextraining, wenn ids Hirn druf iigstellt isch isch nie s'gliiche wie e total unerwarteti Gfahr, vorallem bisch vilicht amig bim Töfffahre in Gedanke scho dihei oder ide Beiz am Bier, anstatt ufem Töff! :face_with_tongue:

    Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:


    "Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"


    Sigmund Freud


  • das esch au öppis bem töff fahre muesch EMMER be de sach sie! besch einisch mol am öppis anders omestudiere oder einisch z vell d landschaft gnüsse ond de vorder bräsmet oder so besch du eifach de verarscht! met em auto hesch eifach meh spatzig .. 4 räder am bode ==> gheisch ned om wennd voll ofd ise gohsch ond brämst au schneller!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • sorry aber bi plötzlich ufträtende hindernis chasch jez au än meischter im brämse anneschicke und dä bringts nüm anne. i wüsst nid wasi a mim brämse no chönnt verbessere. s'einzige was es bringt isch vorusschauen und mit abstand fahre e pasta. wennt bi nasser fahrbahn halt en z'kurze abstand hesch bisch sälber dä idiot. drum sägi guet brämse chönne, sofern mr das überhaupt so chan nenne isch total überflüssig wenn dä abstand nid stimmt :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Zitat

    Original von Hypi... i find richtigi kurvetechnik viel entscheidender und schinbar bi teilne viel abrachter als s'bremse ;)....


    auso für mi ghört brämse zur kurvetechnik! das isch ei vorgang...


    gas, brämse, ilänke, gas und när usäbeschläunige...


    der ghört aues derzuä!

  • also chömemer zum tolle fazit me mues chönne töfffahre ansunschte söll mr is auto hocke :arsch:

    Cry mich ein river ! :ugly2: