Bevor mi wieder emol öbber vo euch langwyylt dermit, wie schnäll är scho gfahre isch und wie tierisch doch sin Töff beschleunigt, setzed das doch mol in Relation zu däm was möglich isch. Zum Byspiel mit em Urs Erbacher sym Top-Fuel Dragster.
Jo, ich waiss es sälber, dasch nid ganz s'glyyche. Trotzdäm:
8400 PS
0 - 540 km/h in 4.53 sek
80 Liter Nitro-Methanol Verbruuch uf 400 Meter
http://www.erbacher.biz/index_d.html
DAS isch Beschleunigung.
My Punggt isch: was unseri Töffe laischted, absolut betrachtet, zieht das doch kai Wurscht vom Täller. Lächerlich. Für der Strosseverkehr isches hingege scho fascht dr Overkill (150 km/h im 1. Gang etc.) Alles relativ?
Denn setzte mer die Top-Speed-Träum mol in Relation zu däm was Läbe rettet: ere Top-Brämsbeschleunigung. Vielicht bin ich do als Harley-Triiber e chli gschädigt, es het mi nume grad gnärvt, zum x-te Mol z'läse wie aine an synere Rennmaschine e luute Uspuff draamacht wills 2 PS mehr git (und 10 Db) und dermit mit zweihundertfrmpftxyzig Sache uf öffentliche Strosse es Loch in d'Atmosphäre stanzt, aber vermuetlich Schweissusbrüch überchunnt, wenn är useme Hunderter bi nassem Asphlat sötti e Vollbrämsig mache.
Ich find halt s'Brämse viel wichtiger und interessanter als s'Gas gäh - das cha nämlech (nid) jede. Und ich find es sött jede nume so schnäll fahre wiener sich au traut e Vollbrämsig z'mache. (Gruess ans ABS). Aber ebe, dasch au nur die aigeni relativi Mainig vo aim wo s'Ränntöff fahre überläbt het und jetzt e chli vorsichtiger isch.
Wie isch das bi euch? Händ ihr euch scho derbii ertappt, wiener dänkt händ: "Ou, wenn i jetzt hätt müesse in d'Yse stiige, hätti mi trout?" Ich bi sicher, das isch scho jedem passiert. Frage: Aber wie hüüfig fahred ihr schnäller als dr euch traued z'brämse?
take care!