Eure Topspeed?

  • aso strübste woni gmacht han isch z zweite (hehe mit em TS) bi rege ine kurve wo normal bi trockne strecke ca mit 90 problemlos chan durfahre.mir händ ca 110 druff gha :wand: isch aber nomal guät gange aber s isch doch verdaaaaaaaamt warm worde :grinning_squinting_face::smiling_face_with_horns:


    gäl Chregi

    Wer einen Menschen bessern will, muss ihn erst einmal respektieren.

  • oh jo die korve esch ächt heavy gsi .. ich han dänkt jetzt rüehrts eus :/! hätt ned dänkt dass de no so guet hebt trotz dere nasse str.! jäjo det hani scho chli adrenalinschub gha :D! öbrigens ich han de uswis omschribe loh ond ben höt s 1. mol met de drosslig ond met uswis ond so go cruise! ebe öppe 130km hani gmacht höt obe :D! händ es tüürli em freckthal hende gmacht .. öppe z 8. oder so esch geil gsi!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Mit der KTM 620 SC 170Km/h 55PS
    Mit einer geliehenen GSX-R 1100 240KM/h irgendwo zwischen ST.Gallen und Winterthur.
    Ist wie in einem Game wie Need for Speed. Als wären die Autos stehen geblieben. Und die Autobahnbrücken: sie sind klein werden ganz langsam grösser und wuooooaaamm sind sie hinter dir. Echt geil so was.
    Vor 30 Jahren wäre das sicher noch geiler gewesen.
    Keine Blitzkästen.

  • Zitat

    Original von Simu73
    ok jetz isch alles klar=)


    gasaschlag isch natürlich öbis anders


    hesch de papier für die drosslig?


    Jojo klar mit Papier und allem drum und dra...aber häsch den du no meh drinne als nur dä Gasaschlag?? Ich hanen so kauft vo dem här...voll easy... :winking_face:

    The World is yours...

  • jo leider dä huere muschikopf vo mechaniker het mer no e so ne luftilasverängig ine do "Wixxer"


    aber egal nime d drosslig sowieso bald use :grinning_squinting_face:

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt

  • Mit mim jetzige Töff... 230km/h (wo dörf ich nöd säge.. :engel: )


    Mit em Auto in Frankriich... 250km/h (Autobahn)


    :smiling_face_with_horns:

    _______________________________________


    :diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

  • Zitat

    Original von LucioGT
    Mit mim jetzige Töff... 230km/h (wo dörf ich nöd säge.. :engel: )


    Mit em Auto in Frankriich... 250km/h (Autobahn)


    :smiling_face_with_horns:



    das nimmt mich aber wunder :smiling_face_with_horns:

    Wer einen Menschen bessern will, muss ihn erst einmal respektieren.

  • also wenns de charlie nöd ine schribt denn mach ichs halt....und zwar het er en neue gschwindigkeitsrekord ufgstellt! 165km/h mitere KTM LC-4 25Kw!!!!!!!!!!


    wer glaubt mer das???



    [SIZE=1]Fazit: Er isch i mim windschatte gsi (Ninja 25kw :ugly: )[/SIZE]

  • vermutlich nach Tachoanzeige? (wer's glaubt wird seelig). Selber mess ich nur noch mit geeichtem Tacho bzw. wenn mein GPS dabei ist. Auch das ist nicht ganz 100%, aber auf 1 Km/h kommt's mir denn auch nicht mehr drauf an.


    A propos: eine lc4 (auch eine ungetunte 640er) macht mit entsprechender Übersetzung durchaus 160 Km/h - aber Spass ist was anderes. Mit 15/45 (statt original 16/42) ist meine Karre auf der Autobahn nach GPS immer noch 150 gelaufen - und da war sie noch nicht im Begrenzer. Allerdings waren es da doch deutlich mehr als 25 Kw :face_with_tongue:


    Die Sumos dürften ein bisschen schneller sein (weniger Abroll-Wiederstand, andere Übersetzung) - aber alles über 100 Km/h macht mit einem 1-Zylinder eingentlich nur sehr bedingt Spass.


    A propos: es blitzt mal wieder an allen Ecken und Enden - und das kommt nicht nur vom Wetter :tongue:


    Marc

  • Zitat

    Original von Yam660


    A propos: es blitzt mal wieder an allen Ecken und Enden - und das kommt nicht nur vom Wetter :tongue:


    Marc


    Keine Angst Marc es war auf einer Privatstrasse eines Arbeitgebers wo ich weiss, dass die Polizei nichts sagen kann/darf (ausser natürlich er Besitzer hat sie aufgefordert).


    Wegen dem Tacho: Vor ca. 4Wochen fuhr ich an so einer "Geschwindigkeit'sanzeigtafel" von der Polizei (die kennt sicher jeder da steht Sie fahren: z.B.60km/h) vorbei, in einer 60er zone und es hat mir 61 angezeigt und auch 61 stand auf meinem tacho! Klar wird er je hoher die geschwindigkeit ungenauer aber ich denke bei (meinen angezeigten 171km/h) keine soooo grosse abweichung haben...


    gruss stephan


  • wobi do beni mer au ned so secher öb die SIE FAHREN-schelder so gnau send ... also dänke 1,2,3 km/h zeige die eh au z vell ah!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Hmmm also ich hans bis jetzt grad mol uf 256 brocht mit minärä Gixxer und das in Anneau.
    Autobahn isch no niä gnuäg frei gsi das ich mit guätäm Gwüssä het chönä probiärä diä 299 uf dä Tach z'molä. :winking_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Hütt bini es erschmol mit Lederkombi gfahre und drum en neue Rekord gschafft:


    197km/h, mit Suzuki Bandit 600 (mit ca. 70'000km!!!)


    207km/h, mit Xantia 2.0i


    148km/h mit mim neue Töff: Z750 :face_with_tongue:


    ca. 1000km/h mitre Boeing :wand:

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

  • Zitat

    Original von -=TS=-


    wobi do beni mer au ned so secher öb die SIE FAHREN-schelder so gnau send ... also dänke 1,2,3 km/h zeige die eh au z vell ah!


    Je höher die Geschwindigkeit umso ungenauer wird der Tacho. Dies ist bei sämtlichen Fahrzeugen so und ist physikalisch bedingt. Die Messung erfolgt am Vorderrad. Mit zunehmender Geschwindigkeit erhöht sich auch der "Schlupf" am Rad und verfälscht somit die Tachoanzeige. Bei 250 kann man also locker mal 10 - 20km/h wegzählen

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...