Eure Topspeed?

  • muss ja meine speeds auch noch eintragen......


    da war mal die kawa zxr 750, die kam mit ach und krach mal so auf 265 laut tacho...........war cool....das war vor ca 3jahren.........


    mit der zx10r, 299 laut tacho..........musste einfach probieren.............aber das absolut geilste ist die beschleunigung...........von 120 bis 200 oder von200 bis 270 da merkt man was man für einen motor drunter hat............


    und mit meinem opel astra diesel 220 (ging aber bergab) :ugly5:
    gruss riccardo

    lasst es mal ruhig angehen............

  • Moins zusamme.....


    230 R6 offe in Anneau du Rhin...


    200 R6 drosslet dütschi Autobahn...


    Mich wür no Interessiere was euen Topspeed innere Kurve gsi isch...jo ich weiss dä Tacho stimmt den jo nümm und blabla trozdem wenner jo bi allne nümm stimmt den glichts sichs jo wieder us...


    Aso bi mir isches 140 gsi woni in Anneau uf die Kurve iglenkt han noch dä gerade annschienend chamer döt ca. mit 200 ilenke...ahhh..ich hans aber scho mit 140 gnueg schnell empfunde... :winking_face:

    The World is yours...


  • zellt die chlini kurve uf der länge grade ou? :winking_face: weisch die kleine rechts kurve/ knick :winking_face:

  • Zitat

    Original von Bl4ck_Sh33p
    Mich wür no Interessiere was euen Topspeed innere Kurve gsi isch...jo ich weiss dä Tacho stimmt den jo nümm und blabla trozdem wenner jo bi allne nümm stimmt den glichts sichs jo wieder us...


    de müesstemer eus no uf de radius einige. und wenn ich mit dampf in e kurve flüüge, denn hani kei ziit zum uf de tacho luege

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

  • @ server und spitzbueb


    schad laufts über pn wär sicher sehr amüsant gsi zuezlose :grinning_squinting_face:



    auso mini top speed mit auto
    si 200 km/h in dütschland mit emne ford mondeo automat :grinning_squinting_face:


    sozius sis 220 km/h


    mit mim husky 610sm hani mou 160 gha wär äuä no bizeli meh cho aber wie gseit do muesch fasch d händ am länker abinde...


    mit mire kastrierte r6 mach i 150 -160 für mi unerklärlich wie d r6 200 cha go (drosslet) :face_with_rolling_eyes: auch will

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt

  • Zitat

    Original von SERVER


    zellt die chlini kurve uf der länge grade ou? :winking_face: weisch die kleine rechts kurve/ knick :winking_face:


    Du meinsch glaub dä chli links knick oder???
    Dä rechts Knick vo dem hani gredet aber wennt döt mit gnueg Speed chunnsch isches nümm würki nur en Knick den mueschen recht innehänge... :winking_face:

    The World is yours...

  • Zitat

    Original von Mercutio


    de müesstemer eus no uf de radius einige. und wenn ich mit dampf in e kurve flüüge, denn hani kei ziit zum uf de tacho luege


    Okee ich glaub das mit dä Kurve müend mer wegloh das wird zKompliziert... :winking_face:


    Simu73
    Mini isch nur mitm Gasaschlag Drosslet kei Ahnig ob das richtig isch so dä Händler hät mer si so geh...vorallem hetter mer dä Gasaschlag nochli abgschliffe ohni daser mer was gseit hät...das isch dä geilst mech echt.... :winking_face:

    The World is yours...

  • ok jetz isch alles klar=)


    gasaschlag isch natürlich öbis anders


    hesch de papier für die drosslig?

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt

  • Zitat

    Original von sugibängel
    mini top speed, isch bi circa 300km/h woll bemerkt im erschtä gang... 8o


    bisch au scho mit enere 3 gang Boing 747-700 gfloge ?

  • Zitat

    Original von sugibängel
    ja eh, aber nur im erschtä..... :confused_face::confused_face::confused_face:



    Nume so zum verständniss , e 747-700 flügt öppe 900 km/h , das dividiere durch 3 = 300km/h :winking_face:


    Aber schätzigswiis meinsch du es normals fahrzüg , au wenni mer das nöd vorstelle chan.


    falls es sich um es normals fahrzüüg (also mit zuelassig ) handlet , würds mich doch seeeehr interessiere :winking_face:

  • Zitat

    Original von sugibängel
    mini top speed, isch bi circa 300km/h woll bemerkt im erschtä gang... 8o


    ändlich eine wo würkli schnell gfahre isch, die andere gänd eh nur gross ah.. :grinning_squinting_face:
    und ich nime ah, er hed eh s'chliine ritzel druff gha und isch huere churz übersetzt xii und uusdreihe hesch au ned chönne, will'd no am iofahre xii bisch. und will er bi 2500 toure sones loch hed und drosslet isch chasch halt eh kei aschtändigi fahrleischtige erwarte.
    gaht mer bi minere ktm im erschte gliich, eifach scho bi 280 (isch halt kein rennhobel) 8o8o

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

  • black s33p


    topspeed ire lengzogne kurve si ca. 175kmh gsi, mit dr buell und ebe schliffende originalfuessraster und eme warm wärdende kneeslider :winking_face: