Eure Topspeed?

  • Zitat

    Original von spitzbueb
    Für alle Unbeteiligten:
    kei Sorg, de Server het nüt gege mini Ussag gha, sondern öppis gege mich persönlich. Ich hett chöne schriibe wasi het welle, es het en blöde Kommentar grägnet.
    Und Server: wennd next mal den Ultrachurzfristige Reife für en humane Priis suechsch, denn F I C K D I C H !!!... ok?


    Und jetzt wieder ontopic :face_with_tongue:


    Hihi, scho lang nüme so brutal abglachet :muaha: [Blockierte Grafik: http://www.sportbikes.ws/images/smilies/lol.gif]
    Köschtlich :grinning_squinting_face:

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • 190 mit dr gsx-r 600 letsch jahr mit drossle uf dr autobahn z'DE


    auto interssiert ned


    mol luege wies das jahr wird in sache obeuse :ugly:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • sry 4 Off-Topic:


    Zitat

    Original von spitzbueb
    en Ultrachurzfristige Reife für en humane Priis suechsch, denn *peeeeeeeep*


    heisst das, dass Du reife zu guete priise bechunnsch ?

  • Zitat

    Original von Cedi
    guet zwüsse , wenni denn de grossi han :winking_face:


    jep genau vellecht beni au mol of son chorfristige chauff vo reiffe agwise :D! jo @ spitzbueb .. de post vo der esch ächt loschtig gsi .. weiss jo ned was be euch bedne laufft aber i han au vollm össe ablache woni das gläse han :lol:

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Aso ich versueche jetzt wieder mal back-to-topic zcho! Bin mit mim Maschineli (bis jetzt) 100km/h gfahre, het sehr gern no 200 km/h gha, aber da muni entweder nochli warte uf es grössers Baby oder mis Schätzli es biz tune :evil2::evil2::face_with_tongue:


    Ps: Wie lang chamer im roote Bereich oder so 1000 Umdrehige devor fahre, will ich ha bi 100km/h no 3000Umd spatzig,(falls e Rolle spillt, ha nix veränderet isch immerno de original AM6 Motor 03) aber hami nöd getraut die no usezdrucke, will uf motorschade hani kei Bock, bzw. kei Geld :wand:

    Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:


    "Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"


    Sigmund Freud

    Einmal editiert, zuletzt von Dark Spider ()

  • Zitat

    Original von Dark Spider
    Aso ich versueche jetzt wieder mal back-to-topic zcho! Bin mit mim Maschineli (bis jetzt) 100km/h gfahre, het sehr gern no 200 km/h gha, aber da muni entweder nochli warte uf es grössers Baby oder mis Schätzli es biz tune :evil2::evil2::face_with_tongue:


    Ps: Wie lang chamer im roote Bereich oder so 1000 Umdrehige devor fahre, will ich ha bi 100km/h no 3000Umd spatzig,(falls e Rolle spillt, ha nix veränderet isch immerno de original AM6 Motor 03) aber hami nöd getraut die no usezdrucke, will uf motorschade hani kei Bock, bzw. kei Geld :wand:


    hehe @ dark spider .. besch weder backtotopic cho aber grad weder es ps offtotopic :grinning_squinting_face: aber esch scho rächt ;)! ehhm i dänke mol i wörd ehner ned z lang em rote berich fahre .. also d.h. de rot berich esch eifach no do deför do dasmer bem beschlünige mol in rot berich ue chan wenns muess sie! also ebe wennd denn wotsch topspeed mässe oder usprobiere ond denn fahrsch ergendwie 5 min. em rote beriich werds äuä ned sehr guet sie före motor resp. wennd äuä s max. a ture use holsch werd das de motor ned lang metmache! kenn mi zwar ned so guet us met motore ond so aber jo dänke mol werd scho öppe so sie wienis gseit han was meine do erfahreneri leude dezue :P?

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Ja dasi nöd so lang sött drinn si hani ebe scho au gwüsst, aber was heisst ebe nöd so lang....10 Sek....1Minute...:)??? Sind denn schochli Underschiid!:)

    Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:


    "Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"


    Sigmund Freud

  • Zitat

    Original von Dark Spider
    Ja dasi nöd so lang sött drinn si hani ebe scho au gwüsst, aber was heisst ebe nöd so lang....10 Sek....1Minute...:)??? Sind denn schochli Underschiid!:)


    jep do hesch au weder rächt .. das chanider leider ned so gnau säge aber i dänke mol wennd einisch ebe so 10 sek. öppe i de metti vom rote besch macht das secher nüt! aber dänke wenns denn zonere minute werd oder sogar länger chönnti mer scho vorstelle dases äuä scho en schade chönnti devo träge! oder eifach enorme verschleiss oder ergend soè!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Zitat

    Original von ravi
    120 *g*


    Yeah Baby :rock: :grinning_squinting_face:


    Ich 170 mit dä SMC aber das nän ich nüme fahre sondern eher irgendwie versuechä dä Töff stabil zhebä :grinning_squinting_face:


    Mit em Auto 165 oder so :grinning_face_with_smiling_eyes:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:



  • hast ne pn marco :winking_face:

  • Server und Spitzbueb....trinket es bier oder leiber mehreri liter bier mitenand, hilft ungemein :winking_face:


    Spirzbueb, hesch definitiv recht, lieber chli zügig über e geili strecki fätzä aus uf dr bahn ga grad us fätzä :winking_face:
    Aber erläbät ha isch glich schön, anderi binde sich es gumiseil a fuess und springe en brügg abe...grins

  • PN erhalten, Sache geklärt, Bier kaltgestellt, alles Friede, Freude, Eierkuchen. Wenns so weitergeht, heirate ich den Server noch... *schmunzel*
    :face_with_tongue: