sportbikes style videos

  • läck sind die videos geil, die zeiged so richtig was am töfffahre geil isch und vor allem händs so zimmli die beschte kameraistellige wo ich jehhh gseh han :). vor allem fahrt er mit mim töfftöff umme :grinning_squinting_face:


    nei ziehnds eu inne, isch so zimmli jedes vo däne videos uf däre sitä dä oberhammer!!! (lueged aber amigs dass es kein trailer oder es promotional video isch, susch ladeder alles doppelt und drüfach abbe ;))


    http://www.drsardonicus.com/videodownloads.html



    wer nid alles will abelade dem empfiehl ich mol es paar won ich geil finde :winking_face:
    Dragon


    Beast


    Rolling the bones

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Die Videos sind echt voll geil! Isch würklich so, wenn eim die Gfalled, sött mers mal probiere!


    Jetzt hanich mal no es paar frögeli, als Greenhorn :D:


    1. De fahrt guet, gsend ihr das au so?


    2. Wemmer so fahrt, mummer denn d'Strecki kenne, oder sött mer efahct so so chöne fahre, aso vor allem so S-Kurve-Kombinatione!?


    3. Wie im Gottes Name bringt mer die IIstelli so ca. 1m hinderem Töff une ane? Will es chan nöd si, das ihm eine naafahrt, isch vill zu statisch Bsp: Dragon 03:33


    4. Chamer mitem 50erli au en Wheelie mache? :ugly:


    So das wers emal :smiling_face: merci jetzt scho fürs Antworte :grinning_squinting_face:


    EDIT: Chönd ihr au so fahre? :grinning_squinting_face: und mein ich das nur oder produziert de eint im Roling Bones bi 04:00 schier en High-sider?

    Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:


    "Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"


    Sigmund Freud

    2 Mal editiert, zuletzt von Dark Spider ()



  • also er fahrt scho guet ja, wobi min fahrstil woni endi letscht summer gha han öbbe ähnlich usgseht, mis kombi laht grüessä :winking_face:


    i glaub scho dasses bi söttige gschwindigkeite besser isch du kennsch d'kurvenä.


    dä het sone usfahrbari kamera wo frei idr luft staht. gsehsch si zwar nid gnau aber zum teil gsehsch dä schatte :winking_face:


    mit dim 50erli?? probiers gar nid erscht :winking_face: mit eim wo dä schwerpunkt nid so wiit vore het würsches scho schaffe :winking_face:


    s'wheele hani bis jez nur eimal unfreiwillig gmacht über än chlinä hügel chli z'schnell cho :winking_face: :ugly5:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • de het kein highsider gha sondern meh eifach chli en blöd abgfangene rutscher. s hetti zumene highsider chöne cho....



    aber bimene highsider gsehsch du richtig schön wie s ganze federbei im heck zämegstucht wird und sich denn uf eimal voll entspannt.


    drum schüssts de fahrer au so heftig vom töff.


    uf der rennstrecki in anneau du rhin leider selber chöne beobachte...gseht heftig us und het im spital gändered.


    Die highsider sind mit en grund warums bi de moto GP traktionskontrolle hend

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Ha mir o mal agfange die video abe z lade.


    1. die sind geil produziert, die Filme.
    2. The Beast/Dragon cha fahre
    3. Liniewahl uf Rolling the Bones isch horror


    Mache uf jede fall gueti lune die filme :winking_face:

  • geil produziert. fahre chönds sicher ned schlächt und de ander isch no meilewiit vome highsider entfernt xii. isch halt churz chli grütscht, chunnt scho mal vor, wenn mer chli zügiger fahrt, aber bi dene gränzberich vo so strassefinke muesch vill schneller fahre oder d'kurve müsst vill meh zuezieh, dass'd en abflug machsch

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

  • Zitat

    Original von Passani
    http://www.be-hoble.ch/movie/frosty_trailer.wmv


    ha au no so im netz gfunde :grinning_squinting_face:



    ja das isch aber au en zuefall.....



    öppe so en grosse wie wenn ich e schwarzi gixxer i der garag finde :face_with_tongue:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • die vids send werkli ganz geil produzier...

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • d'videos sind ja voll geil gmacht... vorallem de dragon gfallt mer guet mit de japanische trummle, isch mal e gueti abwechslig zu all dem andere sound bi so videos.



    trummlemusig isch eh geil :grinning_squinting_face:



    ah ja... und am peak schenk ich na es T will ich hütt frei han :grinning_squinting_face:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:



  • du hettisch eigentli bi dim video selber chli mit äm schlagzüüg für trommelwirbel müesse sorge :smiling_face:



    luschtig wärs z'wüsse öb mr sone usziehbari kamera irgendwo chan chaufe oder öb das konkreti spezialEigegebastelafertigung isch...

    Cry mich ein river ! :ugly2: