Brand new R6



  • du hesch wohl erfahrige mit "schnäppli" verhokkere :böse::grinning_squinting_face:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • klar.


    andersch bringsch ja die aprilia zweitaktfräsene nid weg. und wer mal erfolg hah wett mues scho früeh üebe



    Druckundwech

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Isch würki es brand aktuellschte Model... *grööööööööööhl* würmi zimli belaschte, sones geils Bike eifach mol churz zverchohle :wand:

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

  • Neinei Han ebe mal so e azeig gse, bin aber den so schlau gsi go verbiiluege....de Autionär (oder wie de wos verchauft heisst) het ebe bi sim 2-Takter gschribe: leichte Kratzer...aber uf Dütsch müsst mer sege Verschalung komplett demoliert! Bi ebay musch immer sehr vorsichtig sii! :ugly5:

    Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:


    "Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"


    Sigmund Freud

  • also ich find sie abfackelt einiges geiler als wen sie neu isch :smiling_face_with_horns:


    hends würklich id scheisse griffe bi dem designe, vorne dick wie de arsch vo dem bi BIGMAMAS HAUS2 und hine dünn wie naomi campel!!

    -=[CARPE NOCTEM]=-

  • Ich find si Arschgeil echt...wenn dä Heckumbau gmacht isch isch si dä Hammer aber ohni Heckumbau chasch si überhaupt nöd bruche aber das isch jo e chlini sach...

    The World is yours...