Hütt isch doch...

• Hei peak
    wünschder en tolle geburi und natürli e unfallfreii saison au wämmer jetzt wüssed wie en helm abzie ohni dass d ohre mitchömed :face_with_tongue::face_with_tongue:

suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

• Zitat

Original von monky
    Hei peak
    wünschder en tolle geburi und natürli e unfallfreii saison au wämmer jetzt wüssed wie en helm abzie ohni dass d ohre mitchömed :face_with_tongue::face_with_tongue:

lol. lieber nie eim müesse de helm ab zie. mer esch es doch lieber, wen d'lüüt de helm sälber chönd ab zie ond met eim e d beiz setze ond es kaffi trenke. e lei esch so langwiilig :winking_face:

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• gratulierder au ganz herzlich zum geburi und wünschder e schöni saison und alles gueti

es chan sii das sich das losfibriert het :wand:

• yeah.... und au no schriftlich vo mir und mim schatz alllllllles gueti zum geburi!!!!!!!!! :grinning_squinting_face:

rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

• *hust* Ich Gratulier au no im nachhinein zu dim Burzeltag :winking_face: alles gueti und ä unfallfreii Saison :winking_face: :grinning_squinting_face: :prost:

Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

• hmm ech tue jetzt mol no schreftlech im nochhinein gratuliere *g* döf jo ned fehle..

alles gueti.. :grinning_squinting_face:

ond so öberdrehet esch er ami gar ned... mer send eifach ami extrem ruhig.. :ugly::grinning_squinting_face:

@monky...weisch au no wie de helm öperem abziehsch ohni dnase abriiisse?? *fg*

• Au no vom Nochzügler alles gueti zum Geburtstg:prost: Wünsch dir ä geili Töffsaison 2006

:smiling_face_with_horns: Passabfahrt mit dä Skates....fast so geil wie mit äm Hobel :smiling_face_with_horns:

• Zitat

Original von Biker Boy
    Au no vom Nochzügler....

dito :hmpf::hmpf:

Alles gueti zum Geburtstag und e gueti Saison mit fillne Kurve :smiling_face_with_horns:.

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)