Doch no zo minere R6 cho :rock:

  • Zitat

    Original von Everlasting
    Han ich eigentlich scho mol erwähnt, dass mini R6 na niä zuä gsi isch???? :grinning_squinting_face:
    Chumä Augäwasser über, wenn me sone geili Maschine goht go kastriere und vorallem lahmet sie naher mega wenn sie wieder ufmachsch.... :face_with_rolling_eyes:


    Verkauf übrigens mini R6 nächscht johr, falls nebert interesse hät :smiling_face_with_horns:



    das isch sonen bullshit wege weniger saft nach em öffne :wand: woher händ alli de shit ?!!??? begründ doch mal dini these ?

    Wer einen Menschen bessern will, muss ihn erst einmal respektieren.

  • @Server...ich red ja nid vo Problem gha i dem sinn dass was defekt isch nachem entdrossle sondern vo Leistigsverlust kurz nachem ufmachä...


    Isch kei Thema, alli drosselige wo Einlass-Sitig usgführt werdet, also Reduzierschiibä, Schiäberaschläg oder bohrigä i dä Schiäber vo Glichdruckvergaser sind absolut unschädlich!
    Und ebe, ich betone nomol... ich red nid dävo, dass dä Töff naher en schade hät sondern dass er lang nid glich schön lauft wiä eine wo na niä drosslet gsi isch.


    Dä Grund, wieso drossläti Motorä tatsächlich schneller en verschleiss händ und sich chli feschtfahret liet doch do drin, dass me mit 34 PS dä Motor chli meh muäsch uswindä zum einigermasse vom Fleck z'cho als eine wo 120 PS hät... Das heisst, es wird meh uf hochä Drehzahle gfahre und ziemlich sicher bi jedem zweite dä Motor nid richtig warm gfahre was au sini Sach däzuä bitreit...


    Wieter würd ich mal bhaupte dass alli wo drosslät umänand fahret weils hald müänd ganz bestimmt scho diversi Sache am Charrä gmacht händ zum s'einte oder anderi PS chöne usäzchüzele, sprich a dä Drosselig "verbi tuned" händ :smiling_face_with_horns: Zum Bispiel Erhöhig vom Luftdurchsatz ohni d'Vergaserbedüsig z'ändere, etc.etc...


    Alles so chlini sächeli träget bestimmt scho chli däzuä dass äs nachem ufmache äs zietli brucht bis wieder di voll leischtig do isch...

    Gaudeamus igitur, iuvenes dum sumus! [Freuen wir uns, solange wir jung sind.]

  • vilicht au garnöd so schlecht wen nöd grad volli leischtig zum schtart hesch :winking_face:


    was bi de drosslete motore auno s problem isch z.b ktm`s,
    e 660er isch ned nur aaschlagsmässig drosslet sondern au d
    bedüüsig isch magerer gsezt worde, wel d 660er gits normal i de schwiiz ned offe officiell wege appgas und lärmschutzrichtlinie :winking_face:


    was widerum heist si laufed immer liecht z mager,
    im ränne zwar erwünscht mittem grund di maximale leichtigsuusbüti z ha wo de motor aber au ned eewig mues hebe.
    Für e normal alltags benuzti KTM puure sadismuss,
    Motor lauft schneller heiss was enorme verschleiss cha uslööse wel de ölfilm sehr dünn wird a de zylinderwand und sogar cha riise,
    wenn den auno no en hobby tuner en K+N luftfilter
    montiert ufe drossleti eh scho zmager bedüüsti KTM,
    und denn demit e längeri vollgasfahrt uf de Autobahn macht isch en
    Cholbefrässer oder en Lagerschade vorprogramiert :winking_face:


    Also di drosslete KTM`s i de schwiiz, wen de bsitzer de schii dezue hett,
    werdet generell bi jedere KTM fachwerschtätt als erscht`s mal entdrosslet und fetter bedüüst.


    Und jetz schpeziell min lieblingsmech ratet mer schwäär devoo app
    mini z drossle obwol ich de schii dezue ned haa,
    klaro no comment isch scheisse, aber es isch mir überlah..


    Mini maschine dankt mer`s sicher susch würsi warschindli nomee umezikke,
    aber mini schutzängel müend jedesmal schwäärschtarbeit leischte wenni uf mis Möff schtiig *g*


    gruess vom RaV wo sich wider mal en Taag richtig ziit füs Forum nimmt *g*


    P.s no zum Thema, also R6 hett mer für e 600eter eifach z vil guzzi,
    sicher geil zum fahre u sooo aber sogar drosslet lauft das ding no über 2läppe,
    und de motor schreit di ganz ziit "isch das alles"... "meeeh".. "gib`s mer..."
    wenn also ich bi mer sicher sones ding bruchte vil beherrschig und sich zrugghebe,
    ich glaub ich chönnts need, bi mir wür das de früetod oder en Rollschtuel effekt uuslööse :grinning_squinting_face:


    koleg chas au need hett scho mit 3 töff en totalschade baue,
    und sini erscht DROSSLET! r6 wonner gha hett hett kei 2 mönnet gläbt.. :winking_face:
    hett sich e bizz verschezt bim gaas gää und de exponenziell schtigendi brämswääg vergässe... *g*

    Einmal editiert, zuletzt von ravi ()


  • son scheiss!


    das huere 600er motörli muesch ou mit 120 ps mit 10000 toure bewege susch louft nüt


    r6 und zu vill leischtig? naja...

  • i cha mini am 28.9.07 ufmache, genau denn weni im militär ben :wand: aber janu bes im mai is militär defür hani denn die ganz nächst saison :grinning_squinting_face:


    aso so vo wäge die geilst 600er oder so da sägi nume lc4 vo ktm aber das wüssed ja alli :grinning_squinting_face:


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Zitat

    Original von Charlie
    aso so vo wäge die geilst 600er oder so da sägi nume lc4 vo ktm aber das wüssed ja alli :grinning_squinting_face:




    [SIZE=3]Hahahahahahahahahaha[/SIZE] biiitte biitte kei Spam i eusem Forum :haha:


    *duckundweg*

  • ja du muesch ja öbis säge mueshc ja no en andere uspuff anemache dasd sie überhaupt ghörsch :grinning_squinting_face:


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • vo wäge ghöre: chasch ja mal de reni fröge wer daser vo eus zwei ghört het im tunel z'dietike! :grinning_squinting_face::smiling_face_with_horns:

  • Zitat

    Original von ravi
    yogurtbächer... :winking_face:


    hmm... schoggi/kokos joghurt

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • d kawa isch recht luuut das isch eifach soo.



    das hani ja au scho selber chöne teschte. vorallem wenn sie offe isch und mer bis in begrenzer drülle chan.


    gäll päde denn brüllt die doch no ganz nett :grinning_squinting_face:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • ja also am bertoluzzi sini kawa hett also au ganz geils töönli gha, wenn sie den ned abgstellt hett :wand:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch: