ZitatOriginal von maini
^
nur de underschied... mini sell viel schneller dekastriert sii
jep wie lang muesch du no warte?
ZitatOriginal von maini
^
jep wie lang muesch du no warte?
ZitatOriginal von maini
^
mir wüssets maini
yeep bin nöd so viel online aber ab u zuä schribi glich no mit !!! das d R6 eine vo de geilste 600er isch staht so oder so nöd zur diskussion
ZitatAlles anzeigenOriginal von chips
mir wüssets maini
yeep bin nöd so viel online aber ab u zuä schribi glich no mit !!! das d R6 eine vo de geilste 600er isch staht so oder so nöd zur diskussion
die neuscht scho ja.... aber susch vom ussehe ganz klar gsxr oder cbr
*duckUndWegrenn*
ZitatAlles anzeigenOriginal von Hypi
die neuscht scho ja.... aber susch vom ussehe ganz klar gsxr oder cbr
*duckUndWegrenn*
ja guet, di neu R6 isch würkli de hammer!! mir gfallt eifach d`R6 reihe am beste.... und kawa 600er isch au na schön, aber gsxr 600 gfallt mer gar nöd... *auchduckundwegrenn* nei nur spass, zum glück hät nöd jede de glich gschmack, suscht würded all R6 fahre wils die schönst isch...:P
*nödernstnäh*
ZitatAlles anzeigenOriginal von Linkin
ja guet, di neu R6 isch würkli de hammer!! mir gfallt eifach d`R6 reihe am beste.... und kawa 600er isch au na schön, aber gsxr 600 gfallt mer gar nöd... *auchduckundwegrenn* nei nur spass, zum glück hät nöd jede de glich gschmack, suscht würded all R6 fahre wils die schönst isch...:P
*nödernstnäh*
r6 fahrer gend eifach gschmack *nedduckundnedwegrenn* ich stah dezue
TS:
döf sie den irgendwenn endi saison 07 uftue... wahrschindlich gad so vor em winterschlaaf
Ich ha grad die neui R6 in Schwarz bei mir im Garage stah, Kolleg het mer se gäh zum Unterstelle wil sis Garage nonig fertig isch und nonig zueglah isch sie au net wege der Drosselig wo nonig homologiert isch.
Isch scho es geils Teil aber ehrlich gseit ich würd si nit gege mini RR tusche, irgendwie ha ni mi recht schnell dra satt gseh.
ZitatOriginal von maini
döf sie den irgendwenn endi saison 07 uftue... wahrschindlich gad so vor em winterschlaaf
hehe, cha mini ahfangs august 06 uftue:P
freu mi ez scho!!!!!!
ich derf grad am afang vor saison hihi
han ja leider npüd gschafft vor em winter d prüefig zmache aber egal
ZitatAlles anzeigenOriginal von Linkin
hehe, cha mini ahfangs august 06 uftue:P
freu mi ez scho!!!!!!
Ich dörf sie im Sept 07 uftue
ZitatOriginal von pseudOnat
Ich dörf sie im Sept 07 uftue
ha ha ha!! wart nume bis im august....
also ebei fende natürli d r6 am geilschte (wie jo schomol gschrebe) ond weni en anderi wörd chauffe denn en neueri kawi .. gixxer gfallt mer niemols so guet wie d r6 oder d kawi! aber natürli esch d gixxer au zuu geil (alli rönntöff rocke :D)
ich finde au fasch all renntöff geil, doch leider hani nid uf allne platz.
eigentli nume uf suzuki und yami und uf der sugi hocki halt no chli besser
ich mues im auguscht nüt "uftueh" eifach drufsitze und losfahre
wenni nomal ä 600er chaufe würd wärs bi mir jezze au offe, mir gfalled erscht sit däm jahr alli supersportler. aber jez werded mol d'superbikes erkundet
10.2007 ;(
Han ich eigentlich scho mol erwähnt, dass mini R6 na niä zuä gsi isch????
Chumä Augäwasser über, wenn me sone geili Maschine goht go kastriere und vorallem lahmet sie naher mega wenn sie wieder ufmachsch....
Verkauf übrigens mini R6 nächscht johr, falls nebert interesse hät