Doch no zo minere R6 cho :rock:

  • Zitat

    Original von maini


    ^
    nur de underschied... mini sell viel schneller dekastriert sii :winking_face:


    jep wie lang muesch du no warte?

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Zitat

    Original von maini


    ^
    nur de underschied... mini sell viel schneller dekastriert sii :winking_face:



    :arsch: mir wüssets maini :face_with_tongue:



    yeep bin nöd so viel online aber ab u zuä schribi glich no mit !!! das d R6 eine vo de geilste 600er isch staht so oder so nöd zur diskussion :smiling_face_with_horns::smiling_face_with_horns:

    Wer einen Menschen bessern will, muss ihn erst einmal respektieren.



  • die neuscht scho ja.... aber susch vom ussehe ganz klar gsxr oder cbr :grinning_squinting_face:


    *duckUndWegrenn*

    Cry mich ein river ! :ugly2:



  • ja guet, di neu R6 isch würkli de hammer!! mir gfallt eifach d`R6 reihe am beste.... und kawa 600er isch au na schön, aber gsxr 600 gfallt mer gar nöd... *auchduckundwegrenn* :grinning_squinting_face: nei nur spass, zum glück hät nöd jede de glich gschmack, suscht würded all R6 fahre wils die schönst isch...:P


    *nödernstnäh*


  • r6 fahrer gend eifach gschmack :arsch::grinning_squinting_face: *nedduckundnedwegrenn* ich stah dezue



    TS:
    döf sie den irgendwenn endi saison 07 uftue... wahrschindlich gad so vor em winterschlaaf :ugly5:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Ich ha grad die neui R6 in Schwarz bei mir im Garage stah, Kolleg het mer se gäh zum Unterstelle wil sis Garage nonig fertig isch und nonig zueglah isch sie au net wege der Drosselig wo nonig homologiert isch.


    Isch scho es geils Teil aber ehrlich gseit ich würd si nit gege mini RR tusche, irgendwie ha ni mi recht schnell dra satt gseh.

    Take a walk on da house side!

  • Zitat

    Original von maini


    döf sie den irgendwenn endi saison 07 uftue... wahrschindlich gad so vor em winterschlaaf :ugly5:



    hehe, cha mini ahfangs august 06 uftue:P :grinning_squinting_face:


    freu mi ez scho!!!!!!

  • ich derf grad am afang vor saison hihi


    han ja leider npüd gschafft vor em winter d prüefig zmache aber egal

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener


  • Ich dörf sie im Sept 07 uftue :grinning_face_with_smiling_eyes::face_with_rolling_eyes::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • also ebei fende natürli d r6 am geilschte (wie jo schomol gschrebe) ond weni en anderi wörd chauffe denn en neueri kawi .. gixxer gfallt mer niemols so guet wie d r6 oder d kawi! aber natürli esch d gixxer au zuu geil (alli rönntöff rocke :D)

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • ich finde au fasch all renntöff geil, doch leider hani nid uf allne platz.


    eigentli nume uf suzuki und yami und uf der sugi hocki halt no chli besser

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • ich mues im auguscht nüt "uftueh" :winking_face: eifach drufsitze und losfahre :smiling_face_with_horns:


    wenni nomal ä 600er chaufe würd wärs bi mir jezze au offe, mir gfalled erscht sit däm jahr alli supersportler. aber jez werded mol d'superbikes erkundet :ugly:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Han ich eigentlich scho mol erwähnt, dass mini R6 na niä zuä gsi isch???? :grinning_squinting_face:
    Chumä Augäwasser über, wenn me sone geili Maschine goht go kastriere und vorallem lahmet sie naher mega wenn sie wieder ufmachsch.... :face_with_rolling_eyes:


    Verkauf übrigens mini R6 nächscht johr, falls nebert interesse hät :smiling_face_with_horns:

    Gaudeamus igitur, iuvenes dum sumus! [Freuen wir uns, solange wir jung sind.]