• ich probiers sicher mal ohni aber ich fahre nöd immer eso ume... ich lueg mal wies usechunt.... und wens halt kei für git, hani halt susch en geile ton! :face_with_tongue:

• Zitat

Original von Stephan
    ich probiers sicher mal ohni aber ich fahre nöd immer eso ume... ich lueg mal wies usechunt.... und wens halt kei für git, hani halt susch en geile ton! :face_with_tongue:

füür isch jez so öbbis vo sinnlos!! bisch du au sones verblendeds fast and furious chind? :face_with_tongue:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• Füür isch vooooooll geil :ugly:.

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• haha also jo füür esch ofen art scho geil ... es mueses ned ha .. aber jo wenns füür get werom ned :P!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• Ja find ich au... Find s no geil, ich mein isch nit grad eso dass er ganzi Zit spuckt, nur wenn ihn wirklich voll uffedreihsch...

DonBosco

Abr ich denk, nach em Priefig lon ich ihn uffmache, das isch jo fascht gföhrlich mit em drosslete, de het z wenig Leischtig find i wenn du mol us em Kurve beschleunigsch... Bi de CBR F vom Kolleg gfahre mit ca 100 PS und ich find das ka me eigentlig no sehr guet beherrsche wenn me es nit übertribt.... Findet ihr nit au?

Jage nicht, was du nicht töten kannst

• Zitat

Original von Ciko

Abr ich denk, nach em Priefig lon ich ihn uffmache, das isch jo fascht gföhrlich mit em drosslete, de het z wenig Leischtig find i wenn du mol us em Kurve beschleunigsch... Bi de CBR F vom Kolleg gfahre mit ca 100 PS und ich find das ka me eigentlig no sehr guet beherrsche wenn me es nit übertribt.... Findet ihr nit au?

es git sicher nöd um suscht die reglig.. :face_with_rolling_eyes: ich hans au überläbt 2 jahr mit 34ps....

fahrsch dein eifach OHNI versicherigsschutz ume und das isch sowieso bescheuert... wän öpis passiert bisch am arsch, dän chasch under umstände na es paar jöhrli meh mit 34ps umegurke und zahlt wird au gad nüt...wänd en unfall häsch und eine isch schwer verletzt oder sogar körperlich behindert nach em unfall, dänn gaht das schnäll is gäld. ich red da nöd vo tusige vo franke sondern vo wesentlich meh. so en scheiss cha dis ganze läbe ruinierä und das nur wil nöd drosslet wotsch fahre! das lohnt sich würkli nöd!!

und die meischte töffmechs mached en eh nöd uf wäns ilegal wird, die wänd ja au kei problem...

• Ich ich denk abr ebe es wird übertribe... Wie gseit wenn du wie e kranke fahrsch kasch au mit em drosslete en Unfall baue bim überhole usw wil de au 170 fahrt und au ziimli schnell isch.. Ich denk es isch Istelligssach und wie me fahrt...

Darum halt i au nüt vo dem dass me de Jugendliche irgendwie PS Begrenzig mache wend.. Was bringt das? Mit 50 PS kasch au scheisse baue wenn eifach dene bisch... Kasch genau glich in Kurve beschleunige odr uff dr Autobahn wie e Betrunkene fahre usw... Isch mi Istellig... Abr bi mir eh nit sichr... Fahr ihn denn sichr no eso e halbes Joor...

Gang ebe au im Summr uff Pischte und dötte kann i ihn sowiso offe fahre und chli teschte... :smiling_face_with_horns:

EDIT: Wow endlig mol en aständige Uspuff gfunde mit eme geile Optik, was meinet ihr?

http://www.bos-exhausts.com/cat/0610506-duits.html

Isch vo BOS, hend ihr do Erfahrige, de het au en DB Killer dinne, das heisst Racing Sound isch au möglich :grinning_squinting_face:

Einmal editiert, zuletzt von Ciko (2. Mai 2006 19:43)

• Zitat

Original von Ciko
    nur wenn ihn wirklich voll uffedreihsch...

Also im Begränzer chunt bi mir au Füür aber das isch döte ja logisch willer Zündussetzer macht....... ok und eimal hätter scho bim Aala *blup* gseit und e Stichflame usela *g*.

Git da aber no anderi Töpf wie z.B en Laser ufere Gixxer (*zu_Dark_Force_schiel*) wo eifach so mal bim abtoure usem 80ger 2sek lang e 30cm Flamme usechunt :smiling_face_with_horns:.

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• Abr wie gseit er het si Uspuff sit 2 Tääg... Wenn er chli fahre wird, denk i wird s au während em Fahre knalle, bim schalte...

EDIT: Shark het ja au öbbis für unseri Gixxer.. Ha abr leidr keini Bilder gfunde...

Einmal editiert, zuletzt von Ciko (2. Mai 2006 22:51)

• Also i bin au 2Jahr drosslet gfahre und es isch easy gsi.
    I finde die regelig guet, offe isch sehr gföhrlich für en ahfänger mit wenig hirn und no pickel underem Helm.........=)

Au bim Auto wärs kein Seich, renne fahre chammer sicher au mit langsame aber isch das geil? neeeeeee. und viel bauet selber unfäll wills ide kurve zfrüeh ufs gas stönd oder meinet mit ihrem sportfahrwerk müsstet's ned bremse uf e kurve ane.
    Usserdem söttmer s'Leasing ebefalls uf 25gi begrenze.......da ruhinieret sich e huufe mit 18ni scho.

De Topf isch no easy vo dere gsxr. Söttet nur ned so chli sii.....voll kastriert irgendwie.
    und füür hinde use? so en scheiss wie alt sinder..... :arsch:
    I gsehs ja ned emal bim fahre......
    Ohne db-killer isches scho luut, wemmer druff sitzt lahtmer ja de Schall chli hinder sich aber bulle hinde krieged en voll ab.....aber tönt glich guet :smiling_face_with_horns:

• ciko, i würds au sii lah. i has nid gmacht will i wenns mi verwütscht hettet nomal 2 jahr mit 25kw hetti müesse ummegurke.

i find die reglig macht scho sinn aber 2 jahr sind fascht z'lang. ich ha mir ändi letscht saison so än extrem agressive farstil ageignet dasi die gurke eifach numme no druckt han und dur das echli schnell underwägs gsi bin :engel:
    zum kennelerne wies isch mit eme schwere bike z'fahre isch es sicher top, aber z'lang isch au nöd guet. isch au mitunder än grund gsi werum i sie im januar verchauft han. damit i bim umstieg uf d'R1 nid afange fahre wien ä sau :ugly5::grinning_squinting_face:

aber trotzdem meh stahts scho uuus die 2 jahr. drum würdis dir au nöchlegge sie drossled z'lah :winking_face:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• Wie gseit für Moment lon ich ihn sowiso no drosslet, abr wenn i uff Pischte gang, denk i nimm ich s use... Will dötte kann i denn wirklich üebe und chli ane taschte und tue au keinem in Gfahr setze usser villicht die uff dr Pischte :grinning_squinting_face:

Mi interessiert füür nit, ha nur gseit dass dr Kolleg sine mit em Scorpion füür usespuckt... Isch halt gschmacksach ob s geil findsch odr scheisse findsch. Abr um das goht s jo nit..

• so ond ich han jo mini r6 au kaufft ond sie esch offe gsi! i fend also au es get secher vell lüt wo au met 120 ps chöne omgho wenns vorhär scho 125er gfahre send! ich fende jetzt au dases ned so schlemm esch ond ich hätt (dänki mol) au guet met dere leistig chönne omgo! aber ebe ... jetzt esch sie drosslet, ich han kes prob met versicherig oder bulle ond i mein sie goht au no met 25 kw. ab ... ond jo sound ond style het sie sowiso jo no genau glich vell wie vorhär .. guet ned ganz .. chan sie jo jetzt nor no bes öppe 8000,9000 tuure dröcke :wand: ! aber ebe passt scho! i fende also au eis johr wörd guet länge .. denn hesch also dini maschine gnue em greff zom offe fahre!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• Ja ebe, ich find die lüüt übertribe das extreeeeeeeeeeeeem, abr wirklich extrem... Abr jo, ich wird s jo denn mol uff dr Pischte gse wie das eso abgoht... Will au nüt riskiere wege d Versicherig usw... Schisst mi denn nämlig au scho ah nomol 2 joor eso ummefahre..

• Ha gse dass Shark au jetzt en Uspuff für Gixxer het... Ahh ich weiss nit was i söll bstelle, ich wird worschinli sogar 30 % beko wil ich s über en Kolleg bstell, wo en eigeni Garage het...

Ich denk Scorpion und Akra werdet sichr au in Kürze öbbis use bringe für de neue Gixxer...

Zur Uswahl stönd:

-Yoshi
    -Shark
    -BOS
    -Laser

Leo kunnt nit in Froog wege Optik, das isch jo e Katastrophe..... Bim Yoshi han i eifach Angscht dass i soviel Geld für nüt zahle wird, wil die sich ebe eigentlig me uff Leischtig konzentriere... Abr ich ha vo vilne Suzuki Fahrer khört, wenn Suzuki fahrsch, denn nur Yoshi... Naja.... Mal luege... Wie isch euri Erfahrige mit dene 4 Uspuffhersteller?