• Sooo lüütlis

Endlich isch es sowit.. Nach langem Suche und es paar Probefahrte han ich mich entschiede.. Wird en GSX-R 600 K6, drosslet natürlich, abr das isch au guet eso. De bin ich jo go probefahre und ha mi dött scho verliebt ka... Hätt eigentlich me zum Cbr RR tendiert ka, abr das Agebot won ich beko isch eifach genial gsi.. Ha s in schwarz - rot kauft ka.. Also ich muess sage, uff de Föttelis han ich die Farbkombination nie guet gfunde kha bis ich s denn mol live gse han.. Und do rot sowieso mi Farb isch, han i eifach nümm könne nei sage... Morn gang ich s go abhole...

Ich ka s kuum erwarte.. :grinning_squinting_face:

PS: Bilder werde natürlich folge :engel:

Jage nicht, was du nicht töten kannst

• Ciao Ciko !! Willkommen im Gixxer-Club !!
    :engel:
    Also dann, gratuliere !!! :top2: Klar sind wir noch auf die Fotos gespannt !! :face_with_tongue:

Fahr vorsichtig und viel Spass mit deiner Maschine !!

:smiling_face:

:diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

• Hey messi vil mol, freu mi scho uff Toure und Treffe usw :grinning_squinting_face:

• wo hesch d gixxer kauft?

gange sie mer ebe morn in schwarz goge bstelle und würd gern wüsse was priislich hesch chöne useschlah, damit i es druckmittel bim händler han.

wett ebe no chli zuebehör useschlah.

und d rotschwarzi isch au ganz geil han ebe au nüd gwüsst wasi näh söll aber jetzte wirds eifach ganz schwarz hehe

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• Ich ha als Uswahl schwarz ka und schwarz -rot... Ja also Grundpris isch gse 15 580.-, ich ha s in Sissach kauft... Ich ha ebe au grad no d Usrüschtig kauft ka und alles und darum e sehr guete Pris beko.... Uff jede Fall kann i sage dass ich mis Helm wo fascht e Tonne koschtet und Drosslig gratis beko.. Dazue döff i no e Teilzahlig mache, also die erschti Hälfti grad zahlt, die anderi hälfti in 30 Tääg...

PS: De genauere Betrag sag i abr nit :arsch:
    Wenn du kasch guet verhandle, denk ich kasch du mit em Priis nit viel abe go, abr ebe so Zuebehör kasch sichr verhandle

2 Mal editiert, zuletzt von Ciko (24. April 2006 23:08)

• ah ok.

denn muesi mit em mech nomal rede.

ich hetti nume 3% uf de noipriis becho hehe

• Hmmm das isch sehr sehr wenig... Was bekunnsch denn als Zuebehör? Wo hesch es kauft? Zahlsch grad bar odr Finanzierig odr Teilzahlig? Ich denk das macht sichr au öbbis us... Abr ebe je nach Verkäufer, do bruchsch au e chli Glück und chli Talent bim verhandle :wand:

Nei Spass... Was i eigentlich ha welle froge isch, ka me bi dem neue Gsxxx er de Uspuff wechsle??? De het jo Original kei riese Topf drunter..

• Gratuliere zum neue Bike Ciko!
    Gixxer K6 (schwarz) isch au bi mir i der Endrundi gsi, am Schluss isch es de aber d RR6 gworde (mit ca 1000.- Rabatt uf Listepris trotz neubestellig und 06er Modell).

Wünsch auf jede Fall immer gueti fahrt und freu mi uf Bilder!

Take a walk on da house side!

Einmal editiert, zuletzt von MikeRR (24. April 2006 23:09)

• Hey abr egal ob GSX odr CBR odr was weiss ich, uff jede Fall würd ich mol gern mit euch chli go umme fahre... Find das no geil wenn i so vili Supersportler uff eimol gse... Miend abr nit unbedingt Supersportler si, eifach en Töff

• also ich zahle grad bar und bim letschte töff hani ebe au 5% plus no zuebehör becho.

usrüschtig bruchi need han scho helm und lederkombi und öppe 4 paar hendsche hehe

aber ich versueche no e
    anderi schiibe, 70-100CHF
    carbonrahmeschoner 319CHF
    Nummereschildhalter 80CHF

dezuezbecho. denn chumi au uf ca die 1000CHF

denn gfallt mer sie scho fasch perfekt.

also en andere uspuff chunt denn au mal no aber bis jetzte gits no nüt gschieds....

[Blockierte Grafik: http://www.motoblog.it/uploads/gsxr600_06_1.jpg]

• ja au i wünsch der vell spass met dim bike und fahr vorsichtig

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• Jo also 1000.- isch sichr mol drbi, wenn nit sogar me.. Red am beschte nomol mit ihm, susch gohsch au uff Sissach :grinning_squinting_face:

Charlie

thx, wird ich sehr uffpasse

• @TS

Thx

Also ich lueg mo, wenn i morn s Töff scho ka abhole mach i grad Bilder.. S Dumme isch nur, ha minere Fründin versproche dass ich mit ihre no uff Eros Konzert gang... Ahhhh :wand: Das wäär halt scho morn.. Naja..

Wie gseht s wettermässig us die Wuche? Ich hoff eifach es wird schöööööööön :böse:

Einmal editiert, zuletzt von Ciko (24. April 2006 23:25)