• cha mir öpper es paar verschiedeni pic's bsorge vo de verschiedene remuskompletalage, ich ha ebe bis zu 40% uf die.. am liebschte eine wo ganz uezoge isch.. thx

-=[CARPE NOCTEM]=-

• han sonen schööne Remuskatalog da dihei :grinning_squinting_face:
    weli meinsch denn ? Also name vo de aalag wär nöd schlächt !

Zitat

Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

• Zitat

Original von :Dark_Force
    han sonen schööne Remuskatalog da dihei :grinning_squinting_face:
    weli meinsch denn ? Also name vo de aalag wär nöd schlächt !

das isch es ja ich ha ken blasse wie die usgsehnd und wie die töhned und au wie stark das die d leischtig verstärked....

ich weiss nu dass ich 30-40% uf remus cha ha... thx

-=[CARPE NOCTEM]=-

• Da luegsch am beschte da:
    Link

will i miim Katalog isch diini Maschine nanig dine !

Zitat

Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

• Zitat

Original von Labyrator

das isch es ja ich ha ken blasse wie die usgsehnd und wie die töhned und au wie stark das die d leischtig verstärked....

ich weiss nu dass ich 30-40% uf remus cha ha... thx

Gilt das nume für töff, oder au für auto??
    Und warum dänn das??

<center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

• Zitat

Original von semmelreiter
    devil anlagen

finde die aber o nid soooo dr bringer..... aber äbe isch ja dini maschine :grinning_squinting_face::winking_face:

die siite het ja au nid die aktuelle sache drin.. :frowning_face:
    10er chasch ja no gar nid uswähle und en ufezogenige isch au nid drunder.. ha übrigens letschti en 2004 R1 vo stockholm gse, mit devil doppelflööte und poliertem rahme felge und schwinge... wow und isch en geile sound... :grinning_squinting_face:

-=[CARPE NOCTEM]=-

• Zitat

ha übrigens letschti en 2004 R1 vo stockholm gse, mit devil doppelflööte und poliertem rahme felge und schwinge... wow und isch en geile sound...

jo die hät ech jo au welle gse. mues ächt guet us gseh ha.

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel: