Vorbeifahren an Kolonne: Erfahrung mit der Rennleitung?

  • Zitat

    Original von spitzbueb


    ...glücklicherwies isch mini zicke denn aber im Service gsii und de Fahrer vo mim Töffli isch de Mech uf de Probefahrt gsii... *autsch*


    hahahahaha absolut KULT!!


    also ich persönlich fahr numme füüre, wenn ich gseh dasses vorne gnueg platz het, durezwängle wotti mi ned.
    isch halt au relativ gföhrlich, ....irgendsone penner het mol e zigi usem fänschter lo keie, ...di hät grad soguet chönne uf mim tank lande :winking_face::face_with_rolling_eyes::face_with_rolling_eyes::wand:

  • Ich fahre immer füre wenns gnueg Platz het unds übersichtlich isch! Ich ha sogar gmeint es heissi wenns gnueg Platz het, derfmer rechts fürefahre! Fahre aber immer links, will eh all immer am rechte Rand stönd! :face_with_rolling_eyes:


    D'Rennleitig het mi no nie gseh, aso weissi au nöd wases git! Han aber immer Angst dasi eini in Zivil so überhole...das wer böös!:)

    Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:


    "Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"


    Sigmund Freud

  • Ich überhol d Autos nur, wenni spot dra bi oder s Wätter nit so schön isch zum umestoh in Töffklamotte (Sunne, Räge oder was au immer). Oder natürlich churz vorere geile Töffstrecki, damit i nit die lahme Büchsefahrer vor mir ha :face_with_rolling_eyes:
    Verwütscht bini no nie worde, maches au nit sehr oft, do isch d Gfohr chliner..

  • Zitat

    Original von FlatlinerX
    Ich überhol d Autos nur, wenni spot dra bi oder s Wätter nit so schön isch zum umestoh in Töffklamotte (Sunne, Räge oder was au immer).


    demfall eigendlich immer :face_with_tongue:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • aso i überhole nume wenni soschnäll chan verbifahre das d nummere ned chönnd läse :grinning_squinting_face:


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...