DT50R oder DT50 Supermotard

  • würkli scheiss lüüt do...zerscht mol a neuling fertig macha das isch euii begrüassig ha? schaiss wixxers alli, und admin hendr wohl au kein schlaua hm? dä luagt jo recht was lauft und so ma gsehts...jo nu machends guat iar möchte gern spastiis töfffahrer

  • Zitat

    Original von macsenti
    würkli scheiss lüüt do...zerscht mol a neuling fertig macha das isch euii begrüassig ha? schaiss wixxers alli, und admin hendr wohl au kein schlaua hm? dä luagt jo recht was lauft und so ma gsehts...jo nu machends guat iar möchte gern spastiis töfffahrer


    [Blockierte Grafik: http://cpanel04.rubas-s04.net/~pschmid/gaehn.gif]

    [SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

  • Naja, isch wohl en 8 jährige gsi, wo sich eifach het welle en Spass erlaube :grinning_squinting_face:

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • :ugly: Es git nüt wos nöd git....s dümmsteisch gsi, daser am schluss no alli agfiggt het! Aber so baby's sind irgendwie au herzig, mönd halt no uusprobiere wie wiit dases es uusreize chönd! :grinning_squinting_face:

    Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:


    "Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"


    Sigmund Freud

  • Es isch komisch, so Lüüt chöme ab und zue in Forene verbii und verschwinde denn no recht schnell wieder. :face_with_tongue:
    Ich frog mi nur, was dä Monsieur mit sine Beleidigunge het wölle erreiche..es paar Feind meh heter anschinend jo becho :face_with_rolling_eyes:
    Cedi, loss di vo so Lüt doch nit so provoziere. Wennd nit druff igosch höreds schnäll wieder uf..



    Und nit vergesse:
    Don't feed the Troll!



    :haha:[SIZE=1]macsenti[/SIZE]


  • han mich doch nöd provoziere lah :face_with_tongue: Han em ganz easy antwortene geh und ihn uf sini fehler higwise :winking_face:

  • jo hei aso würkli fendes chlei schad dasmer uf fluech wörter beleidigunge und beschimpfige vo de eltere mues aspiele oder usdrücke


    aso da de macsenti eh nüm da esch wär ich defür dasmer de thread closed und versiglet :grinning_squinting_face: und admins nähmeds ned ernst er send spitze waser da alles uf bei gstellt händ unds emer io phaltet


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...