DT50R oder DT50 Supermotard

  • Hm...ok, jo an kolleg vu miar bringt mit sinera DT50R SM au 92 km/h ana, und "normalerwiis" kusch mitra TZR uf 95 - 100 km/h...naja isch jo jetzt egal...also miar got bequemlichkeit vor! Han öppert gfunda wo a MBK X-Limit verkauft, dia isch jo Bauglich mit dr DT50R. Sie hett aber scho 10'000 km druf, aber isch au bilig ds ha (2500 fr) und mit Strossbereifig und Crossbereifig...was meinend iar dazua?

  • zeig mal pics de chömer luege.


    aso mini 50er dt hett 20tkm druf und esch emer no gloffe wie eine eins.


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • @ cedi: wo gnau isch da? chasch mer det nochli agabe geh und so:P? und au wenn:P chunnt halt ebe drufa isch schochli wiit vo dihai entfernt:D



    @ TS : öööhm..ja han sie nonie so richtig richtig usgheizt:D aber öber 100 lauft sie schooo..da glaubi dra..


    han letschti 94 drufe gha und isch nonig im rote gsi, odr knapp dervor

    Listen to many, speak to few

  • Hehe aso mini Aprilia lauft au 100! Aber nöd lang, denn bini scho im roote drinne, wie schnell en Töff im rote bereich lauft cha der eh egal sii, wills der nix bringt uf duur! und so "normal"
    (aso bi ca. 9000Umd/min) lauft doch jede 50er ca. 80 :face_with_tongue:

    Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:


    "Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"


    Sigmund Freud

  • @ Wheeler : han der e PN gmacht


    @Spider : hettsch au intressi dra ? E grossi 50ger Tour um de Zugersee mit aschlüssendem Bowling, zwisched 10-30 50gerli :grinning_squinting_face:


    greeZ

  • Zitat

    Original von macsenti
    ääähm...eigentlich gots in dem thread um öppis anders...das hani no wella sega ah jo sprecha nu für dia ganz gschiida :arsch: :arsch::arsch:


    chasch ja au mitcho !


    uuuuupppsss , du hesch ja gar kei 50zger :arsch:

  • Zitat

    Original von macsenti
    I kum dii höchschtens go uslache wenns die inera harnadelkurva schmiert und dr beidi beei brichsch :evil2: und wenn denn im spital bisch schenk dr a modell-töff us taiwan (vu döt kunnt ussderm dini mueter, wohrschinlich hett sis das verfickta modell grat no selber gmacht unter sklava arbeit mit 2 Fr. Monatslohn :arsch: ) und jetzt bis ruhig du möchte gern Töff-Fahrer


    1. Sonen Unfall gits selte.
    2. Modeltöff hani gnueg.
    3. Schlüss nöd vo dinere Mueter uf mini.
    4. Im Gegesatz zu dir hani en Töff und bin au scho gröbers gfahre.


    Edit: Es heisst Möchtegern , nöd möchte gern.

    Einmal editiert, zuletzt von Cedi ()

  • DU bisch sicher sonen ganz scharfe Hund wo sich num im internet zu söttige sache traut oder ?


    Alleige a dinere Antwort erkennt mer dass du recht unterbelichtet bisch.


    zudem heisst : Loser , also mit 1 O , du hoschi !


    Wow e 1800er Harley, ich mach mer gli is hemd , seit der Boss Hoss öppis ?


    Das sind Töff mit 8 Liter Motore , also gang besser widr hei , oder zu dine "Kollege" und zeig dene was du für en krasse siech bisch...


    Zu Söttige Type wi dir fallet mir einigi Sache i , zB : Dass dini eltere lieber goge spaziere gange seget , oder mal Fr.5.- für es Kondom investiert hettet.

    Einmal editiert, zuletzt von Cedi ()

  • Zitat

    Original von macsenti
    ääähm...eigentlich gots in dem thread um öppis anders...das hani no wella sega ah jo sprecha nu für dia ganz gschiida :arsch: :arsch::arsch:


    Du hesch agfange.


    Zudem , was hesch du immer mit Taiwan ? Lueg nöd so vil TV und gang lieber mal use.


    Und zu de Boss Hoss , im Gegesatz zu dir han ich Vitamin B , du bisch suscht irgendöppis.


    No en chline tipp , chumm mer besser nie unter d'nase du chline möchtegern.