Überholen in der Spitzkehre

• Lappe abgeh wäg überfahre vonere Sicherheitlinie???

Isch das nöd diä Doppletti woner meined???

Ha gmeint s choscht so ca 120 Steine...

Klärt mich eine uf?!

THX WEP

• ech be mer ned 100% secher. aber so wiit ech weiss, länget scho en normali eifachi secherheitslinie. be de dopplete esch de eifach d buess no höcher...

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Zitat

Original von Peak
    höchstens mol chli früener zom öberhole aasetzte....

muesch na vor de uszogne linie überholt haa??? :evil2:

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• Also ech öberhole au de Korve.. vorallem Auto ofem Pass nehm ech us de Korve.. goht halt am rengste *g*...aber öberne Uszognigi Linie fahr ech grondsätzlech ned... för das esch mer de Brief eifach zwechtig. Ond wie scho erwähnt worde esch, meistens händ die au ehre Senn! Man denke immer daran::: vo desere Siite chont eim jo evt. au e Töff met öberhöter Gschwendigkeit entgäge....

• ich han bis jetzt immer dete überholt wos gange isch... au wenns innere Kurve gsi isch. Nume han ich die 2 Unfäll woni bis jetzt gha han immer dete gha wo ich innere Kurve überholt han..... Vo dem her isches scho chli en heisse.... denn de Belag chan mer im Vorus nie gnau bestimme. Es chan immer si das unebeheite dete sind oder nach somene strube Winter au Schlaglöcher....
    Ich persöhnlich wirde in Zuäkuft nüme ide Kurve überhole... denn es isch jetzt e richtigi scheissziit, ich mus bi dem geile Wetter diheime hocke und chan nid ga fahre.... Naja us fehler lernt mer.... :engel:

Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!

• Zitat

Original von märy
    Ja
    Susch muesch uf dere site blibe wod bisch :grinning_squinting_face:
    Dörfsch si ja schliesslich nöd überfahre:P

hehe... ja de bliibed mer halt eifach uf de gegefahrbahn

[SIZE=1]und für die wos ned checked... nei das isch ned min ernscht ;)[/SIZE]

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• Zitat

Original von Mercutio

isch das din ärnscht?

:lol: @ mercutio ..i hoffe jetzt das esch ironisch gmeint jedoch hez nienet es smilie wo chönnt druf he düte oder so ... aber wenns din ärnst esch, les nomol de post vom maini gnauuuu dore! vorallem s chli gschrebnige :P!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• Hehe... :grinning_squinting_face:

De mit em Fuchs isch en geile Spruch :top:

Bin voll Dinere Meinig... au für mich zählt, e Linie isch e Linie !! 8-)

:diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo: