Überholen in der Spitzkehre

  • ... und erst recht mitere 50er.... damn wens knapp wird hesch ja würkli 0 reserve zum nomal as gas z'hange....


    oder ebe... wie gester au scho besproche... tami velofahrer und oder postauto und rentner vo kurve schniidet... da bisch echt am arsch :wand::face_with_rolling_eyes::hmpf:

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • Zitat

    Original von V|RuS
    säg mal am blaue pinsel... ja aber herr polizist... ich han sicher 500km wiit gseh... die linie isch doch für d'füchs... de seit der den wie tüür sonen fuchs isch :face_with_rolling_eyes:


    Was hani denn z erwarte, wenni mol vo dr Rennleitig verwütscht wirde? :engel:

  • :face_with_tongue: Hehe stelled oi mal vor wenn ir d'Kurve schniidet und plötzlich en Mähdrescher obe abe z'fahre chunnt! denn wirds ungmüätlich!:) :evil2:

    Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:


    "Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"


    Sigmund Freud

  • chunt druf ah wo, innerorts, usserorts, autostrass... etc.


    chost di mindestens en 100ter... wens doof chunt chönts di au vor de richter zieh... und da wird tüüüüüüüüür

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • Oh was, isch jo gopferdeckel voll übertribe! Sau schlimm, weme mol schnäll ein überholt.. Aber ebe, früener hend Mensche unter Verbreche glitte und jetzt lidemer unter Gsetz :neutral_face:

  • Zitat

    Original von Dark Spider
    :face_with_tongue: Hehe stelled oi mal vor wenn ir d'Kurve schniidet und plötzlich en Mähdrescher obe abe z'fahre chunnt! denn wirds ungmüätlich!:) :evil2:


    ja guet aso i gange au emer met em mähdrescher guge päss fahre macht scho vell meh spass als met em töff
    :wand: eigentlech stemmts scho en durezogni linie hed ide meiste fäll en grund und dorum sött mer sie ja au ned überfahre.


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Zitat

    Original von maini


    wo pseudo?


    Ja Fans was wänder? :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:


    Zu däm Thema, ich überhole überall sofern ich gnueg wiitsicht han :ugly5::evil2::grinning_squinting_face:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Vorausschauen, einschätzen, rechtsdrehen, gut ist...überhohlen wo es passt....


    war gestern nach der Juratour kurz noch auf ein Kaffe mit 2 R1 Buben auf dem schallenberg....leider parkten die nur die Kurven zu, als ich sie dan aussenrum in wechselkurven gegessen habe, maulten die auch rum....ich trank meinen kaffe, und dachte mir den rest...

  • Zitat

    Original von Mercutio
    hämmer ja geschter au churz gha. ich hüete mich vor rächtskurve det überhol ich nie. e durzogni linie nimi ned so ernscht weni füre xeh und en traktor wott überhole oder so


    landwirtschaftlechi fahrzüg, sowie töffli, velo und ähndlichs darfsch bi durzogner linie jo ou überhole, s darf eifacht nid imne überhouverbott (siehe schilder) si


    @ topic


    finges ou nid sone hit :face_with_rolling_eyes:
    öb sone linie a dere stöui ihri berächtigung het odr nid spüut nid sone roue. schlussändlech heimeris a gwüssi spüu regle zhaute, öbis die passe odr nid..

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • Zitat

    Original von $nail
    landwirtschaftlechi fahrzüg, sowie töffli, velo und ähndlichs darfsch bi durzogner linie jo ou überhole, s darf eifacht nid imne überhouverbott (siehe schilder) si


    isch umgekehrt. e durzogni linie darfsch nie und under keine umständ überfahre. bi überholverbot darfsch traktore und töffli überhole

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

  • ok, de ischse so ume :grinning_squinting_face:


    jo hesch rächt!
    bire dürzogne linie darfsch überhole wenn nid drüber muesch fahre ->öuboge iizie;)

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • S'Git gnueg Idiote, wo uf de Gerade vollgas gäbed, aber de Hobel um d'Kurve träged, wills nöd chönd fahre. Die MUEMER ide Kurve überhole.


    Ich mach das aber nur, wenns kei Sicherheitslinie het. Überhole bi Sicherheitslinie isch e Verzeigig. Da ich uf Bewährig bin, wür mi das grad 2Mönet de Lappe choschte, und das chani nöd riskiere...

  • Ich gsehn das ähnlich, ich überhollä vill i dä Kurvä, aber nöd über die zogä liniä, wills aifach stress mit dä Bullä git. Aber än Töff chasch i dä Kehre jo au überhollä ohni das über dä Strich chunsch. :winking_face:
    Und usserdem han ich gnuäg saft zum diä siächä bim Beschleunigä hollä, will diä meischtäns jo den au nöd so früä am Gas sind.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Zitat

    Original von pseudOnat



    Zu däm Thema, ich überhole überall sofern ich gnueg wiitsicht han :ugly5::evil2::grinning_squinting_face:


    Cha mich dem nur aschlüsse... es will sich ja schliesslich keine als Chüelerfigur zur Verfüegig schtelle.


    und d Cheka vo de Blaue dörf di halt au nöd reue... :arsch:

  • ech öberhole jo au gärn. lieber als hender eim noch z'tröime. aber secherheitslinie esch be mer eigentlech tabu. höchstens mol chli früener zom öberhole aasetzte....


    esch esch mer meistens z gförlech öber de wiis strech ine z öberhole. ond wenns mer ned z gförlech esch, denn esch's mer z tüür oder z blöd de lappe wäge somene seich ab z gä...

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel: