Überholen in der Spitzkehre

  • Morgä!


    Han nach dr Tour gester e langi Diskussion mitem Kolleg gha, är het sich uffgregt drüber, dass ich in dr (wiit isehbare) Spitzkehri es paar lahmi Äntene überholt han, är würdi das niiiiiieee mache, s sig halt eifach gföhrlich, plötzlich zieht ein übere und nimmt mi mit (obwohl das bi jedem Überholmanöver passiere cha)
    Ich mein, was isch so schlimm dra, wenn ich gnueg wit chan luege, dass mer keine entgege chunt und denn halt mol schnäll de durezogeni Strich überfahr und d Chance ergriff. Ufere Passfahrt muesmer jedi Chance zum überhole wohrneh wenns kei gnueg langi Gradi het..


    Was meinet Ihr derzue?



    Greetz

  • jo fendes au ned schlemm wennd wiit före gseh hesch sodass secher ke gägeverchehr cho esch ond somet jo met gnue abstand a dene hesch chönne verbi zieh!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Zitat

    Original von SERVER
    überhole wos platz het...


    :top:


    Han au scho es auto mit Inseli überholt :face_with_rolling_eyes::smiling_face_with_horns:

    [SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

  • Ich glaub ich schick em Kolleg no de Link zum Thread :arsch:


    Wenn ers nit mache möcht - ok. Aber ich machs :grinning_face_with_smiling_eyes: :ugly:




    Zitat

    Original von BlackDevil


    :top:


    Han au scho es auto mit Inseli überholt :face_with_rolling_eyes::smiling_face_with_horns:


    Wäge däm het mich mol ein an dr doruffolgende Ample zämegschisse :ugly: Das isch eh immer s luschtigste, hehe

  • ich überhole dete au öfters mal.


    vorallem mit schwächere töff muesch halt vor de spitzchehre uf der brems verbiizieh oder halt i der spitzchere selber.


    git leider zu viel lüüt mit extrem starke töff, wo aber nume uf der gerade wüssed wo der gashahn isch.



    die versaued der denn so richtig schön d linie :böse:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • zogeni linie isch e zogeni linie... egal wie wiit du füre gsesch...


    säg mal am blaue pinsel... ja aber herr polizist... ich han sicher 500km wiit gseh... die linie isch doch für d'füchs... de seit der den wie tüür sonen fuchs isch :face_with_rolling_eyes:



    überhole isch ja guet und recht... aber ich hüete mich vor zogene liniene... uf das sinds psunders scharf... z.b. grimsel/ furka / suste... det luegeds vo obe nid wie schnell dass du fahrsch... sondern wo du überholsch und öb du die schöne liniene überfahrsch oder nid....

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • Blacky du besch aber ganz en gföhrlich :grinning_squinting_face: aso so sache wör ich jetzt nie mache dasch vell zgföhrlich und i chönnt anderi lüüt schädige :grinning_squinting_face:


    nei i säe au überhole wos platz hed und dert wos ned platz hed halt echli nacher überhole


    cu charlie
    edit: sorry die händ ebe fang fasch sgliche avatar dorum aber esch scho gänderet :grinning_squinting_face:

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

    Einmal editiert, zuletzt von Charlie ()

  • stimme am virus zue... da figgeds di den blöd wend e durrzogni linie überfahrsch, isch doch öppä gliich schlimm wie sperrflächene z'überfahre...
    keinere sau schadeds aber verbotte isch's trozdem.


    suscht findi au... überhole wod gnueg wiit füre gsehsch und der sicher chasch sii das vo links oder rechts nix ufd strass chan seckle... (emel imne gwüsse mass)


    Zitat

    Original von Charlie
    @pseudO


    wo pseudo?

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • hämmer ja geschter au churz gha. ich hüete mich vor rächtskurve det überhol ich nie. e durzogni linie nimi ned so ernscht weni füre xeh und en traktor wott überhole oder so

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

  • stimmt... bi dem cheibe traktor bini au über die durrezognig... bööööös:)

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • ich han zwar au scho e durezogni überfahre zum überhole aber im nachhinein hani mir sälbre müse säge es isch en scheiss gsi was jetzt abglah häsch! Durezoge isch durezoge ob öpis gsesch oder nöd! emal mit 100 de hoger uf im 80er, ok git au e buess aber schadet niemerem (usser am konto). aber sone linie isch wie e muur und die wird schlicht und eifach nöd überfahre...ob schwache töff oder nöd!

  • Bim Päss i Spitzcherene gits au Auto wo lueget ob was chunt und nacher chli e anderi Linie fahred als normal.. bi dene häsch dänn rächt verlohre. Je nach Situation und Kurve gahts aber scho.


    Durezogni überfahri eigendlich nie... usser filich mal 10m früener use wemer scho füregseet.. oder en Traktor oder öppis uf de Strass isch. Aber grad bi Päss wottimer sowas eigendlich nöd leischte.


    Und wägem füregsee.... mit was fürere Gschwindigkeit vom Gegevercher rächned ihr? 80? Was macheder wenn en Töff mit 120 hinderem Egge fürechunt? Ok mit Töff chamer ja uf 1 Spur chrütze :face_with_rolling_eyes:.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Zitat

    Original von Spike
    Und wägem füregsee.... mit was fürere Gschwindigkeit vom Gegevercher rächned ihr? 80? Was macheder wenn en Töff mit 120 hinderem Egge fürechunt? Ok mit Töff chamer ja uf 1 Spur chrütze :face_with_rolling_eyes:.


    du scheisch es, darum hani au so stress bi rächtskurve. will in schräglag passed zwee töff au nümm uf ei spur

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...