-
-
genau wäg de plastik war bide blinker (und da gibi am charlie ebe scho biz rächt-->die gsehnd us wie boustelllampe eifach chliner) hani ja gschribe das evt no miniblinker denn dra sind....
das mit de 700.- stimmt isch sehr vill geld. aber wenn denksch das en akra (wo übrigens fascht kein underschid zum originale topf het vom usgseh her) 631EURO zahlsch, isches widerum nüme so vill. und ob ich meh leistig han nachher weisi nöd (dänkes nöd weneruf e drossleti zueglah isch) und au weni nachher wen sie offe isch 2üs weniger han wägem topf-->ob 136ps oder 134ps merksch eh nöd
greez
-
Vo Chläber bin ich nöd so Fan, aber a dä Felgä isch hammer und Sturzpads sind Nice... Mini sind huärrä gross leider.
-
ich het vorallem nöd dänkt dases so vill usmacht die chläberli
-
ja hei stewi i hett imfall suscht denn wärmeisolierts kabel gfunde aso wennt wottsch chömers au sälber mache. und akra gseht a mim töff scho andersch us als de original gsehsch nume shco am rohrdurchmässer aber leider ersch im septämber '07 i wär für nume eis jahr drosslet fahre und ned 2
cu charlie
-
Ja säb weisi scho mäc aber ich han ja nume vo akra und ninja gred! das mit de kabli luegemer scho no! Händ ja gseit dasmer no so öpis zäme bastlet und für d sybille ua no! Aber ich weis nur eis:
[SIZE=3] !!!!!ICH HAN MINI SHARK BRÜLLTÜTE BSTELLT!!!!!! [/SIZE]
Liferfrist ca 10 Tag ;(
-
du besch sonen dh
i wott akra aber esch ned legal ade drosslete :uaa:
aber das chunnt no
i ha mer defür emol e paar stilyng tipps überleit was no alles chunnt
cu charlie
-
Zitat
Original von Charlie
du besch sonen dhWas isch dh? Ich weiss das irgendwie wotsch usdrucke ich seg es arsch oder so aber dh? verstani nöd
hoffe de chunt nächscht wuche...aber ich denkes eher nöd...
Charlie
was natürli geil wär, wener am nächscht mittwuch (3.5.06) wür cho! nachher mus nume no das mit de prüefig klappe und denn am namitag grad montiereund am dunstig 2 orangschi übertöne
-
[quote]Original von Stephan
weisch wenn öpis am heck mache, denn müsstet anderi blinker ane[quote]vorne blautöhnti und hinterliecht mit integrierte ledblinker ustusche!! wend bulle chömed seisch hegsch keini dra!! also ich ha bis jetzt no ke stress gha wäg däm.. wend nid weisch wo di chas hiwände, lüt em motozenter karle im kreis 4 in züri a, de het alles wasde bruchsch
-
Zitat
Original von Stephan
aslo villicht gseht mis heck bald so us, villicht sogar no biz andersch mit miniblinker...De Topf isch vo Shark und lut Don Bosco (het ja au eine vo derä firma (www.daro-moto) kauft und au vo shark ischer gültig für min töff und sogar für e drossleti! Das ganze wird schins ufen fözel gschribe (mit minere rahmenr usw) und denn gats. Choschtepunk 429Euro--->rund 690.-! Isch vill aber es lohnt sich sicher
säged mal waser meined...[Blockierte Grafik: http://go-offroad.ch/forum/uploader/data/N5V8138(Original).jpg]
viel ztüür!!
-
vill z'tüür?
lug mal was en leo oder akra choschtet! und zudem sind die nödemal zueglah!
-
en dh esch en dumme hund aber das met em rücklicht met de blinker drinne müemer im chopf phalte dasch nämli ganz e geili idee und ja aso dis heck gsehni schomol vor mer aber be mer weissi noni so ganz
cu charlie
-
@laby
was hesch denn für din devil zahlt?
-
Zitat
hinterliecht mit integrierte ledblinker ustusche
Ja das weisi au wos git! Du meinsch so eis da:
[Blockierte Grafik: http://go-offroad.ch/forum/upl…ta/liiiicht(Original).jpg]Aber ich chamer no vorstelle das'd rächt lämpe überchunsch wennses merked! Will de blinkerabstand stimmt nöd und si schribed uf de internetsite No-Compromize dases nöd legal isch!
Klick für Licht@Laby
Häsch du so eis dra eifach für d 10ner? wie isch de ibou gsi? Isch ebe scho e geili Lösig wenn kei blinker hesch hine (also keini wo usestönd)!Aber zersch mal de Shark ane mache
Greez
-
shit ha din artikel nid fertig gläse gha, ha nu s pic aglueget und gmeint du wellisch für dis heck so viel zahle..
nei für en topfalag isch es natürlich mega günschtig, frag mi nu wie sie töhnt..
ha für min devil glaub 900.- zahlt gha..
und ja das hani a minerer 10er dra, und de ibau isch nid so en grossi sach, vielicht en halbstund arbeit.. und wenn die bulle mal trotzdem gsend, isch es sicher kei grossi sach, eimal wächsle und go zeige ga... da wür mer scho me gedanke über en gschwindigkeitsüberschritig mache