• Hoi zäme

Ufgrund vonere absag vonere lehrstell hani denkt ich mach das jez ma uf

Mini frog a euch: Was hender ihr füren bruefsusbildig gmacht und isch de weg schwer gsi?
    hender vell stei im weg gha? wie hender wie wegbrocht?

Well i hanmer ja vorgno nechscht jahr en töff z chaufe, etz goht das aber mit de finanzierig wahrschinli ned soo

Ich mein ich gang ja nacher wiiter id schuell..wie chönti da mache?

wär echt nett wener mir chönd chli helfe

Listen to many, speak to few

• Hi Wheeler

Also ich hab 2 Bewerbungen geschriebn :winking_face:

1 an Rottronic und eine an meinen aktuellen Arbeitsgeber.

Nach dem Vorstellungsgespräch bei Kand. Nr1 hab ich nix gehört also schnell rum geguckt und mich hier beworben.

Eine Woche nach unterschreiben dens LV bekahm ich ein schreiben von Rotronic dass sie mir die stelle als informatiker geben würden :wand::arsch:

Nun bin ich Detailhandelskaufmann MultiMedia ( Informatik , Telekommunikation und Verkauf ).

Steine hatte ich keine im Weg. Gutes Zeugniss und gute Vorstellungsgespräche.

Beim VG musst du einfach auf ein gepflegtes äusseres achten , nix mit schulterlangen haaren und so , es sei denn du willst zu Musik Hug in die Gitarren abteilung :grinning_squinting_face:

gruss

cedi

• houps denn bich ich ja schlecht dra *g*

naja hoor werdet sowieso abgschnette :ugly:

• Also wenn du wittr in Schuel gohsch, kasch jo finanzierig sowieso vergesse vo eme Töff.. Wil Töff allei isch nit s Problem, Stüüre, Versicherig, Benzin usw koschtet halt au immr...

WIe gseht s denn mit de Unterstürzig vo dinere Eltere us? Villicht könne sie dir jo öbbis uslehne?

ALso ich schaff au sit jetzt öbbe 2 Joor im Büro, isch au richtig Telekommunikation / Informatik / SQL (Web) Bereich, also genau das was mi interessiert. Abr bruchsch halt gueti Zügnis und guete Abschluss, und villicht au e chli Glück...

Was hesch denn du abgschlosse?

Wünsch dir abr no viel Glück...

Jage nicht, was du nicht töten kannst

Einmal editiert, zuletzt von Ciko ()

• aso i han em ganze 68 bewerbige gschrebe..... ond os glöck het eini zuegseit........ :ugly: !! naja, ben halt ned grad de besti schüeler gsi ond ben au ned wörkli vel go schnuppere......... aber jo...... jetzt schliessi wen alles guet chont de sommer mini KV-lehr ab......

tipp: vel go schnuppere ond guete idrock mache, ond sech den be dene budene bewerbe wo besch go schnuppere..........

Vegetarier essen meinem Essen das Essen weg!

• Icch schlüss etzt denn die viert bez ab, Im zwöschezügnis hani en schnitt vo 4.78 gha, aso chöntis förd kanti länge

ja nei dasch nid so s problem..i han vell verwandti womer sicher echli helfed und so..und i werd au na es paar zwöschejobs aneh und soo( so ala ziitige verträge..chunnsch wenigschtens etwas öber :D)

• Hi Leute
    Bewerbungen auf gut Glück ziellos in der Gegend rumschicken kann zwar durchaus mal zum Erfolg (sprich Lehrstelle oder Job) führen, aber ob man damit auf Dauer glücklich wird ist wieder eine andere Frage. Und glaubt mir: mit 40 wieder in Diplomkurse zu sitzen um Nachdiplomstudien zu machen ist echt nicht witztig (und alles andere als günstig - mit dem Preis könnt man sich jährlich 2 neue schöne Töfs kaufen).

Also erst mal überlegen auf was man wirklich Bock hat. Und zwar nicht nur heute und morgen sondern wenn's nicht anders geht auch in 20 oder 40 Jahren. Und nebenbei noch bisschen schauen wie die Chancen sind einen Abschluss überhaupt zu bekommen (bei gewissen Berufen braucht man schon ziemlich Nerven um beispielsweise Ökonomie, Buchhaltung oder Volkswirtschaft oder gar Statistik zu büffeln obwohl es einen nicht die Bohne interessiert - das wirkt sich im Normalfall doch meist auch auf die Noten aus).

Wenn alles stimmt, dann noch abklären was es für Weiterbildungen gibt (im Grundberuf kommt heute kaum mehr einer ohne Weiterbildung aus - oder gar Zusatzausbildung um mal richtig Kohle zu verdienen).

Die Lösung möglichst schnell einen Job zu bekommen hilft zwar im Moment etwas weiter, aber in paar Jahren wäre man dann froh was vernünftiges gelernt zu haben. Denn: man ist nicht immer und ewig ganz alleine - und spätestens wenn man mal (irgendwann) ne Familie hat (oder ne Sammlung an teuren Motorrädern), dann muss schon ganz schön was zusammenkommen um nicht jeden Franken doppelt umzudrehen bevor man ihn ausgeben kann.

Welcher Job einem dann zusagt, ist eine andere Frage. Der eine wird im Büro hinter der PC glücklich, der andere im Verkauf mit vielen Menschen oder in der Schulung (Leher wäre immer ein Beruf gewesen der mich interessierte - Glück für die Schüler, dass es anders gekommen ist :face_with_tongue: ) - und andere schrauben sich lieber in der Werkstatt die Finger wund oder arbeiten auf dem Bau um am Ende wenigstens ein Resultat Ihrer Arbeit zu sehen (ist im Büro meist nicht sichtbar, da werden einfach stapelweise Papiere abgearbeitet - und das fängt jeden Tag auf neue an).

Weiter kann man in den Berufswunsch einbeziehen ob man ewig als Angestellter leben möchte, oder eventuell das Risiko als eigener Chef in Kauf nehmen möchte. Bei gewissen Berufen ist das ohne grosse Investitionen möglich (z.B. Beraterjobs, ein Labtop kostet nicht wirklich viel), bei anderen (z.B. Auto- oder Motorrad- bzw. Fahrradmechaniker) brauchen schon wieder eine geeignete Unterkunft und teures Spezialmaterial um mal loslegen zu können. Nicht ausser acht zu lassen: wer ohne Ahnung von Gesetz und Buchhaltung selbständig werden will, kann sich brutal schnell verrechnen. Ganz so einfach ist der Bürokram denn eben doch auch nicht.

Wenn man mal wenigstens eine Zielrichtung hat, dann sollte man alles daran geben mit besten Karten da zu starten. Nicht für nichts sind viele Schulabgänger erst mal in Weiterbildungsklassen, Auslandaufenthalten oder in sonstigen Schulen zu finden um Fächer nachzubüffeln wo man eben nicht ganz sattelfest ist. Und wer mit guten Zeugnissen, Zusatzausbildungen, viel Elan und mit 100% Einsatz in seinen Traumberuf steigen will, der hat nun mal bessere Karten als solche welche eben nur mal aus lange Weile kreuz und quer paar Briefe versenden.

Welcher Job dann das richitge ist, ist (wie bei der Moppedwahl) jedem selber überlassen - und meist eben doch nicht für die Ewigkeit fixiert. Viele machen eine Zweitauspildung, gehen später doch mal an die Uni (oder holen wenigstens die Matura für Fachhochschulen nach).

Und ganz am Ende: gemäss Statistiken und Hochrechnungen der Hochschule St. Gallen werden in 20-30 Jahren Handwerkjobs wieder sehr stark gefragt sein - während Büro- und Managerjobs wegen neuster Elektronik vermutlich weitgehend automatisiert werden. Denn ein Ölwechsel macht eben kein Computer, genau so wenig wie eine Leitung in einem Haus verlegen oder eine Wand neu plätteln.

Also: entscheiden und dann Vollgas loslegen. Die Kohle kommt dann mit der Zeit von selber - und wenn der Job Spass macht, macht es dann doppelt Freude.

Marc

• Zitat

Original von Wheelernaja hoor werdet sowieso abgschnette :ugly:

Los die Hoor ruig dra! Mich hend 4 vo 10 Firmene welle woni mi beworbe hend....trotz lange Hoor und unpflegtem Üssere :ugly: (sprich Hose mit Löcher und dreckige Pulli.. :D)
    Muesch nur seriös uffträte und so denn klappt das schoo.. :smiling_face:

• Zitat

Original von FlatlinerX

Los die Hoor ruig dra! Mich hend 4 vo 10 Firmene welle woni mi beworbe hend....trotz lange Hoor und unpflegtem Üssere :ugly: (sprich Hose mit Löcher und dreckige Pulli.. :D)
    Muesch nur seriös uffträte und so denn klappt das schoo.. :smiling_face:

Wörd mol behaupte chonnt emmer ofe Job drofa womer sech bewerbt ... also als was dasmer denn schafft! wennd kanalreiniger besch spellt d hoorlängi oder de chleidigstil ned wörkli en grossi rolle .. hengäge inere Bank wot s kv wotsch mache chasch ned met lange hoor ond nietebändel om handglenk ond so dech bewerbe ... ei bleck ond scho landet sie em chöbel! aber ebe wennd gepflegt muesch wörke .. langi hoor chamer förnes vorstelligsgspröch au hendere bende (zomene schwanz) ond denn gseht die sach au scho vell pflegter us! langi hoor send eifach z geil (obwohl ich selber ke langi han weli halt s kv mach ond met chonde kontakt han) aber wenns goht wördi d hoor secher ned abschnide wägeme job .. ossert ebe es esch wörkli notwändig!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• Bi mir het jobmässig eigentlich immer aues uf Ahieb klappet, i ha eifach huere schwein gha immer. Sigs d Tatsache dasi 2 Jahr i de Staate glebt ha wose beindruckt het oder dass dä wos Gspräch gfüert het ou ir Pfadi/Amateurfunker/Bodyart-interessiert gsi isch. Irgendwie hets immer gfunkt :grinning_squinting_face:

I denke dini Hoor chasch ou speter no la wachse. Manne mit länge Haar gsetme ja überau i jedem Bruef hützutags, aber aus Lehrling ischs blöd wius meistens so huere viu Bewerbige het dass si uf so Scheiss müese luege wius süsch keini Ungerschide zwüsche de Lüt het. I wet ou mini Ohrlöcher grösser dehne und me Tattoos la mache, aber i warte bisi es Zitli gschaffet ha nachem Tech...

Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

• aso en kolleg hed au langi haar und schaffed im kv sogar be de credit suisse aber du muesch eifach vell meh luege das gepflegt äussere stimmt, das heisst fettigi haar und so send secher tabu. und ebe zume rossschawnz zämebinde oder sso chamers ja au. und wenns öbis wäg de frisur säged, chasch ja säge d möglichkeit bestöch dasmer sie chönnt abhaue

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• Zitat

Original von Charlie
    aso en kolleg hed au langi haar und schaffed im kv sogar be de credit suisse aber du muesch eifach vell meh luege das gepflegt äussere stimmt, das heisst fettigi haar und so send secher tabu. und ebe zume rossschawnz zämebinde oder sso chamers ja au. und wenns öbis wäg de frisur säged, chasch ja säge d möglichkeit bestöch dasmer sie chönnt abhaue

cu charlie

jo guet charlie .. s problem foht jo scho dete ah dass gwössi fermene d bewerbig aluege ond gsähnd de herr het langi hoor ond somet chonnts gar ned zomene gspröch :hmpf: !

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• Das gsetme ja nid wese zämebingsch und di usem richtig Winku lasch la fötele :winking_face:

Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

• hmm... also ich han au nur 1 bewerbig gschriibe gha und bi den a die lehrstell cho... guet ich han vor de bewerbig au paarne garage aaglütte gha und teils scho am telefon absage becho...

Zitat

Original von Milhouse
    I wet ou mini Ohrlöcher grösser dehne

8o waas? und den hinde na chli abstah lah, zum als charles durrezgah?

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• Absta la? Wele Charles? :confused_face: