ZitatOriginal von Milhouse
Absta la? Wele Charles?
i neme mol ah er meint de PRINZ charles :D! de het doch so geili ohre :P!
Absta la? Wele Charles?
i neme mol ah er meint de PRINZ charles :D! de het doch so geili ohre :P!
Absta la? Wele Charles?
isch mer eigendlich meh ums ohrlöcher vergrösserelah gange... ghörrsch nimme guet oder was?
Denk nid die Löcher
ZitatOriginal von Wheeler
Well i hanmer ja vorgno nechscht jahr en töff z chaufe, etz goht das aber mit de finanzierig wahrschinli ned soo
unter 18ni chunsch eh kei Leasing über.
Und drüber au nur, wenn "normal" verdiensch,
sicher aber nöd innere Lehr oder de Schuel.
Konsumkreditgsetz sei dank.
Und dich jetzt ufgrund vo dim Töff de Jobaapasse (hani das richtig verstande) isch wohl s'churzfristigschte woni je ghört han.
chasch susch bide SBB e lehr als Kondukteur mache, die lehr gaht nur zwei jahr. *lach*
würd au meine da gahsch lieber chli meh goge jobbe und chaufsch der denn din töff, doch lass der ziit und suceh der en bruef wo'd würkli mache wetsch.
ich chan mer au mini gixxer leischte dank militär und jobbe. verdiene aber susch nüt, well ich bis jetzte ir schuelk gsi bin und no einigi jahr medizinstudium vor mir han.
Doch wegeme töff dueni mis ziel vom ärztebruef ganz sicher nüd wegschmeisse...das würd mer nie in sinn cho.
und es fahrzüg lease oder finanziere wenn mer no so jung isch und d finanzlag no sehr unsicher findi eh en riese scheiss.
Solang ich nüd es würkli feschts regelmässigs ikomme han wird nume das kauft wozue ich s geld chan grad uf de tisch lege.
muesch nume mal bimene occasionhändler die ganze tuningchärre aluege....90% vo irgendwelchne under 25jährige wo gleased oder finanziert hend und denn hets sie glupft.
nai nai das hani ned wele, i han scho s einte odr s andere ziel woni au verfolge wett, drum ishc s för mich ja au meh oder weniger klar gsi dasi wiiter id schuel gang!
Aber s prob isch eifahc hcli mit de finanze..ich main ich versuech ständig noimend en nebejob z becho aber naja..ich wörd sogar jede morge am 5fi ufstoh und goge verträge ( zitig , velecht machis au) isch zwar chli hert wemer schuel hett aber denn chamer sich was leischte..