Hab gerade mit dem Kollege diskutiert, er meinte Blinker sei keine Pflicht, man könne auch wie beim Fahrrad Handzeichen geben.
Wahr?!
Hab gerade mit dem Kollege diskutiert, er meinte Blinker sei keine Pflicht, man könne auch wie beim Fahrrad Handzeichen geben.
Wahr?!
Dein Kollege hat recht;)
Blinker sind keine pflicht. Handzeichen genügen:)
so wienich das no in erinnerig han esches au scho em forum diskutiert worde! ond ich tippe of jo! also i bemer eigentlich zemli secher dass du eigentlich döftisch met de hand s zeiche geh ond ke blinker brüchtisch! aber denn mösst au wörkli ke blinker dra sie .. döff glaub ned eifach de link blinker dra sie ond de recht ned .. oder so hehe
ZitatOriginal von BlackDevil
Dein Kollege hat recht;)
Blinker sind keine pflicht. Handzeichen genügen:)
ha wedermol en post zor gliche ziit erstellt hehe! geil0
wenn du blinker dran hast, dann genügen Handzeichen nicht, dann müssen die Blinker funktionieren. Wenn du Handzeichen geben willst, muss du die Blinker entfernen oder die in die Verkleidung eingearbeiteten Blinker so abkleben, dass sie nicht mehr sichtbar sind....
Ich frag mich dann aber jeweils, ob der Autofahrer hinter dir in der Nacht deinen schwarzen Handschuh auch richtig sieht...
Er hat eben an der neuen R6 gleich ma Blinker demontiert, ich find mit Miniblinkern ist ein Bike auch schön, stören mich nicht und sind wesentlich praktischer als Handzeichen.
Aber wenns legal is soll er machen wie er will, danke für die Hilfe Jungs.
ich zwiifle. isch es ned so, dass so wie en töff zueglah isch, so muess er sii. d.h. de töff isch ohni blinker zuglah (typisiert) -> töff bruucht kei blinker. töff isch mit blinker typisier -> töff bruucht blinker.
das xetz seit also nur, dass mer en töff chan ohni blinker zuelah, aber ned, dass mer die eifach chan abschruube?!
ZitatOriginal von Mercutio
ich zwiifle. isch es ned so, dass so wie en t�ff zueglah isch, so muess er sii. d.h. de t�ff isch ohni blinker zuglah (typisiert) -> t�ff bruucht kei blinker. t�ff isch mit blinker typisier -> t�ff bruucht blinker.
das xetz seit also nur, dass mer en t�ff chan ohni blinker zuelah, aber ned, dass mer die eifach chan abschruube?!
Dän müsst mer ja ä technischi änderig mache?!
Aso ich han das min Mech au mal gfrögt gha und er het gmeint, du dürfischsi wegneh wennd wetsch und Handzeiche geh!
Wenn aber welli dra hesch müends funktioniere und legal sii, aso kein blaue-mini-firlefanz-blinker wo eh keine gset!
Ich persönlich bin am spitzbueb sinere Meinig, dass Handzeiche fürn Arsch sind!:) Es gset eh niemerd wennd s'Händli lüftisch und
sust müsstisch ja jedesmal abüüge wennd en entgegekommende Töff grüässisch!:P
ZitatOriginal von Dark Spider
Aso ich han das min Mech au mal gfrögt gha und er het gmeint, du dürfischsi wegneh wennd wetsch und Handzeiche geh!
Wenn aber welli dra hesch müends funktioniere und legal sii, aso kein blaue-mini-firlefanz-blinker wo eh keine gset!
Ich persönlich bin am spitzbueb sinere Meinig, dass Handzeiche fürn Arsch sind!:) Es gset eh niemerd wennd s'Händli lüftisch und
sust müsstisch ja jedesmal abüüge wennd en entgegekommende Töff grüässisch!:P
seg das mal em pseudo
Me mues de Töff eifach ohni blinker vorfüere
wobii au das keis umbedingts muss isch,
ich ha mine aber ohni blinker vorgfüert und au ohni blinker Prüefig gmacht
du hesch d'prüefig gmacht?!? GEIL!!!
mein fahrlehrer für den praktischen grundkurs war gleichzeitig auch experte im strassenverkehrsamt ZH und hat an seinen drei maschinen keine blinker. er (und auch kms-racing) haben mir versichert, dass ich ohne vorführen die blinker demontieren kann...
ich fahre nun seit bald einem jahr ohne blinker und hatte bis jetzt noch nie probleme! beim abbiegen schaue ich sowieso jedesmal wenns nötig ist noch über die schulter, da ich in meinem spiegel wegen den LC4-Vibrations sowieso nix sehe;) den autofahrern vertraue ich nicht, ob mit oder ohne blinker... es gibt zuviele unschuldige töff-unfallopfer...
ZitatOriginal von ravi
Prüefig gmacht
Wenn?? das esch mer nöi. Denn dafsch du jo jetzt s chliine schwiizerländli au verlo....
Blenker
Ech fends chli heikel ohni blenker. Woni metemene Kolleg 4 Täg z frankriich gsi ben, hemmer es problem met em kolleg sim töff gha ond er hed kei liecht me gha... dete hed er au met handzeiche blenkt. esch aber scho no rächt heiss, well d autofahrer sech halt eifach gwöhnt send, dass es blenkt wenn eine abbiegt ond ned eine of em töff de hampelmaa macht.
wäg em döffe, das esch jo glaub scho klärt. ond schlossäntlech muess es jede sälber wösse...