"Pimp my Sportster"

• De cool Artikel hanich ide 20 Minute gfunde!

Mer chan per abstimme bestimme wie en Sportster söll tunt werde und am Schluss wirder under allne verlost!

http://www.20min.ch/auto/motorrad/story/31330611

Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:

"Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"

Sigmund Freud

• Hm also sRacingmodäll gfalltmer eidütig am beschte :smiling_face_with_horns:... schlicht und sportlich.

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• jooo... au für racestyle stimme duen:)

aber da ich ja eh nie was gwünn, mach ich mer die müeh scho gar ned

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• Obwohl ich de Strasse-Sportfahrer bin... ich wür de Dragstyle wähle !! :top:

:diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

• Zitat

Original von LucioGT
    Obwohl ich de Strasse-Sportfahrer bin... ich wür de Dragstyle wähle !! :top:

anschliessen :grinning_squinting_face:

mir gfallt die am beschte , d'racing gseht mer chli so us als seg die bi nem crash zämegschobe worde...

• Han au für Dragstyle gvoted, obwohl ich ja au sportlich fahr! Aber Chopper und sportlich bisst sich efacht!^^

maini ich han au nie öppis gunne, bis ich letzti 2 tickets fürd Swiss-Moto gunne han! Wer weiss villicht günni ja immer ide Töff-Gwünnspiel! Und au wenn nöd, ich finds e mega witzigi Idee!:)

Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:

"Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"

Sigmund Freud

• Zitat

Original von Dark Spider
    maini ich han au nie öppis gunne, bis ich letzti 2 tickets fürd Swiss-Moto gunne han! Wer weiss villicht günni ja immer ide Töff-Gwünnspiel! Und au wenn nöd, ich finds e mega witzigi Idee!:)

guet ich muens berichtige... han nie was gwunne woni hett chönne bruche :grinning_squinting_face: ^

mit 16 hani mal e flickflackuhr gwunne... hmm... :wand:

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch: