Tourist Trophy (PS2 Game)

  • Also das was ihr beidi saged stimmt scho, d Konsole sin halt eher für seichti Games gmacht worde - aber das isch doch zwüschedure au lustig, oder nit??
    Ich han vor es paar Johr ziemlich viel ufem PC gamet. PC isch eidütig die besseri Plattform. Stichwort Mods, Patches, Multiplayer (jojo, gits für Konsole au - aber das SUCKT!), besseri Grafik, etc.
    Konsole sin halt für Spiel à la TT besser geignet, vor allem wäg de Stüürig mitem Pad. Sicher chasch dr au füre PC sones Teil chaufe, aber hauptsächlich gits halt das Game fürd PS, will halt Sony wieder emol gfunde het, si bruche wieder e Exklusivvertrag :wand: isch genau s gliche wie bi GTA, nur dass das wenigstens bitz spöter no ufem PC usechunt..


    Usnahme bestätige bekanntlich d Regle: Kennt öpper do inne Shenmue I & II? Das isches Game für de Dreamcast mit damals arschgeiler Grafik und absolut geilem Storytiefgang wo ich jedem empfihle wo no e DC dehei umeligge het :winking_face:


    Max Payne isch sicher au einige en Begriff. D PC Version isch de Hammer gsi, het mal öpper e Konsole-Version gspielt? GROTTESCHLECHT!!! Die ganz Athmosphäre isch dehii durch die plumpi Konvertierig!



    Naja isch jo jetzt au glich..Morn chani au endlich TT game. Trifft sich sehr guet bi däm SCHEISS Wätter.

  • jo ebbe, solang sie sich nid a pc games vergriffed und versueched es game uf büge und bräche zerscht uf konsole z'entwickle chunnts mir enorm strub inne und so games weigere ich mich au z'chaufe. s'het det meischtens mitem gameplay, mitem user interface und dä features wo chli in arcade-style füehred. an und für sich findi aracade games zwüschedurre scho au nid schlächt aber ebbe nid bi games wo so viel meh büte chönntäd :wand:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Aber weisch... Gameentwicklig isch en Industrie und die müsset sich nach em Markt richte, und der Konsolemarkt lauft halt ziemlich guet im Moment.


    Und ehrlich gseit Game i au gern mal öppis unkomplizierts zwüschedür wo ni nit die ganz Nacht muess drahocke.

    Take a walk on da house side!

  • jau scho klar dass da die breit masse agsproche werde mues. aber wills halt ebbe numme no ums geld gat liidet qualität drunder. hani bis jez immer so erläbt ir softwareentwicklig :ugly5:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • joa....über EA chönnti mi au tödlich ufrege machi jez aber nid, wott jo na töff fahre :ugly:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Ja schiss uff die Games, mir hen unseri Töff s hehe

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • Zitat

    Original von MikeRR
    ........ bis zu Duke Nukem.



    Hail to the King Baby !!!!!!!!!!!

  • Hey abr was mir irgendwie voll unrealistisch vorkunnt, sind die Kurvegschwindigkeite... Kunnsch ja fascht nie über 80 km/h, odr han ich do eifach kei Ahnig? Ich weiss nit.


    Und was mir nit gfallt isch, dass es zimlich eifach isch, Computer z besiege.. Odr nit? Also irgendwie z easy.. Abr ich ha nit soo vil gspielt, ich hoff mol dass Gegner denn gege Schluss schwieriger sind...

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • Eifach? Find ich nit unbedingt, vorallem so um die 1000er Maschine freizspiele bruch i aube mehreri Versüch.


    Kurvegschwindigkeite sötte so ugf. stimme... mit em fullstock Supra bin ich zum Teil schneller als mit der 600RR je nach Strecki.

    Take a walk on da house side!