Tourist Trophy (PS2 Game)

  • Jawohl. Das ist wirklich das beste Motorradspiel. Es macht abhängig und man muss sich zwingen die Konsole auszuschalten. Es hat einen angemessenen Schwierigkeitsgrad und fordert echt heraus. Die Cockpit-Ansicht ist absolut der Hammer. Da fühlt man fast schon den Fahrtwind im Gesicht.


    Wann kommt eigentlich die Helmpflicht für Tourist-Trophy-Gamer? :grinning_squinting_face:

    Burn rubber not your soul!

  • ohja das game isch creeeemä...
    ich bin jetzt bi 25 prozent und han alli 1000er race-bikes bis uf kawa au susch hani scho en herzigä fuhrpark mit allne mögliche markene und modell (aso ich ha scho nonig alli töff)


    und de mit em hinder em joypad ducke und is kurve liege passiert bi dem game automatisch...


    es isch de hammer


    mfg BAUER

    ----------------------------------------------------------------------
    KLICK'S DU!!

  • nie ts...


    isch e polyphony entwicklig... die sind so eng mit de ps verbunde wie din chopf mit em hals....


    Mfg BAUER

    ----------------------------------------------------------------------
    KLICK'S DU!!

  • ich hasse konsole games. völligi dubbeli scheisse für aspruchsloses volch. scheiss grafik inklusive. schad bringeds nid ändlich äs pc only töffgame use. aber da isch leider wunschdänke :frowning_face:


    so jez dörfed ihr mich steinige :grinning_squinting_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Hypi du hesch kei Ahnig, ich game "alles" und Tourist Trophy ist jetzt alles andere als Aspruchslos. Guet PS2 Grafik chasch hüt nüm mit em PC vergliche aber i muess säge min doch recht guete (gamer) PC het müh mit minere XB30 mitzhalte in Sache Grafik vorallem uf em HD TV.

    Take a walk on da house side!

  • logisch han ich kei ahnig mit 50000 games dihei :winking_face:


    sorry aber konsole games sind jez eifach schrott. immer die scheiss grosse icons, das arcade gameplay, die "ich bin än tubel, bitte zeig mir wos durregat"-Stories.....es isch zum chotze!


    s'einzig was ich beführworte was mr nur uf konsole gschid cha spiele sind fighter games ala tekken e basta :face_with_tongue: :arsch:



    edit: ja nid persönlich näh gäll :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

    Einmal editiert, zuletzt von Hypi ()

  • Ich nimmes nid persönlich ich game ja au PC, aber wenn du Games wie Gran Turismo oder TT als arcadig und simpel beschreibsch hesch jetzt echt kei Ahnig.
    GT isch eine vo de beste Autosimulatione PLATTFORMUEBERGREIFEND und das isch TT au.

    Take a walk on da house side!

  • gt....zum gähne langwilig aber näbbesach.


    ich han die entwicklig jez lang mitverfolgt und i mues säge, es paar vo dä beschte pc games sind i dä folgeversione so öbbis vo z'grund grichtet wurde wäg dere beschissne konsoleverbreitig. du wirsch es glaubs gar nid verstoh was ich meine aber i früenere zitä sind d'games no geil und aspruchsvoll gsi. hützutags chasch di no richtig freue wenn äs game in erschter linie als pc game entwickled wird für aspruchsvolli lüt. i merk dä trend selber bim software entwickler, es entwickled sich immer alles meh in richtig DAU, eigentli au guet dass söttig lüüt denn halt mal chli dranane chömed aber für mich selber stimmts hinne und fore nümm, da chan dis müll turismo au nüt meh rette :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Ehm Hypi du bisch numme 2 Jahr älter, ich ha no Atari und 20mhz Pcs miterlebt, genauso wie NES - XB360, ich kenne mi us mit Games ich weiss wie d entwicklig verlauft. Ich ha so ziemlich alles gamet vo Flugsims mit 500S. Manuals (Janes, Microprose...) bis zu Duke Nukem.


    Und wenn es es Game uf PC git (Paradebeispiel Egoshooter und Strategie) kauf i das uf PC, aber jedi Konsole het absolut geili Games zbüte und die söt mer nit unterschätze, das du als "Autoverachter" kei freud a GT hesch isch ja klar...


    Was für Games findsch de du so super uf em PC?

    Take a walk on da house side!

  • find ich halt ebbe ned :winking_face: mir gfallt die entwicklig nid richtig dubbeli games! und da konsole halt eifach die breite masse aspreche mues, muesch es fascht dubbelisicher mache. isch au guet und rächt, aber ebbe mir säged so games genau nüt meh. merksch es ja scho bi egoshoooter wie extrem arcadelaschtig teils shooter dehärchömde will mr sie glichzitig au für konsole verfüegbar wott mache. s'paradebispiel isch ja halo.... das game hetti so öbbis vo geil chönne werde wenns nid uf xbox trimmt wurde wär. bi games hani nid unbedingt ä aversion gege autos.... dtm oder need for speed reihe hani natürli au. wobii i z.B. bi need for speed genau ufghört han mir neui serie z'chaufe, det hani mi bim hp2 so ufgregt gha wills konzeptionell zerscht uf konsole entwickled wurde isch, was au gmerkt hesch. weniger funktione, instabiels game, übergrossi icons damit mr au jo alles trifft. genau s'gliche bi dr elderscrolls reihe. luegsch mal morrowind aaa...merksch genau, das game isch in erschter linie für pc entwickled wurde und jez luegsch mal dä nachfolger aaa oblivion...... das GUI isch zum haarööl seiche! d'möglichkeite und d'komplexität het massiv abgnoh, ich cha so öbbis nid usstah :böse:
    wie gseit es git games da isch konsole sicher s'bessere, wie halt ebbe fightergames a la dead or alive oder jump and runs wie mario und co.
    guet arcade renngames chammer au bringe. aber alles anderi ghört ufe pc entwickled.

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Naja, selber Schuld :grinning_squinting_face:


    Also ich han jetzt TT au kauft, find ich ok..


    Nei mol ernscht, aso für PS2 han i au scho lange nüt me kauft, eher PC Games. Und PC isch im Moment sichr bessr als die Konsole, bis natürlich de PS3 use kunnt... Die Entwicklig han i au miterlebt, abr ich sag s euch, mi lieblingsgame iscb Sensible Soccer gsi :grinning_squinting_face: und es isch immr no eso.


    Es git für PC s Spiel a la WoW, das isch hammermässig. Und für Konsole git s halt Spiel a la GT wo au e Muess isch.

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

    Einmal editiert, zuletzt von Ciko ()

  • jo säb isch jo scho rächt. ebbe, meh sött eifach ufhöre chrampfhaft versueche beidi games uf beidne plattforme z'mache. will so konsoledesignti games wotti ufem pc eifach nid spiele. :hmpf:

    Cry mich ein river ! :ugly2: