• Endlich han ich min 21Wuchä Militär hinter mir!! :arsch:
    Werd jetzt wieder mit äm Töff¨unterwegs si und wieder s'Läbä gnüssä!
    Wird au wieder meh im Forum si,ab er do ich mit dä Fründin zämäzüglet bin und no kein PC han, halt nöd grad jedä Tag! :hmpf:
    Gruss BB

:smiling_face_with_horns: Passabfahrt mit dä Skates....fast so geil wie mit äm Hobel :smiling_face_with_horns:

Einmal editiert, zuletzt von Biker Boy (16. April 2006 14:37)

• hehe geile siech! luegsch guet zuenere (zum töff meini :face_with_tongue: ) und zu de fründin au :ugly5: !

• ich bin immer no im militär :böse:

aber da bini selber tschuld :face_with_tongue:

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• Hey das sind ja mal geuti Neuigkeite :top:. Pünktlich uf di neu Saison..hehehe.

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• wääälkom bäck..^^

huiii..zum glöck han ich na es ziitli bevor ich is militär muen *jung bin und stolz darauf*

Listen to many, speak to few

• hey super.. fend ech mega...de gseht mer dech jo hoffentli weder chli meh...

Freu mech druf...

• au es welcome back vo mer. ja be mer gats no bes next jahr dasi mues gah, defür hani nume e halbi saison woni fähle und när niemeh :grinning_squinting_face:

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• da schau einer an. schön, dass du weder do besch. denn gsehd mer dech velecht au mol weder einisch :grinning_squinting_face:

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• :arsch: Fuck the Army! :arsch:

Ich han verweigeret, wills mi derart aagurkt het mini Zyt dört z'verduuble. Das hani natürlich nid esoo gsait, wills das ned akzeptierend als Ustritts-Grund.

Also hani müesse e Show abzieh' mit Gwüsse und Moral und allem Drum und Dra, und jetzt bini Zivi und dasch alles wasi ha wölle. Doderfür bini au gärn bereit mini Zyt em Staat zur Verfüegig z'stelle, das findi nämlech sinnvoll, im Gegesatz zum Chriegerlis spiele.

Fazit: Wenn de wottsch, kunnsch au uuse. U can't keep a good biker down.

http://www.armee-ade.ch

Ich lenke also bin ich. (René D. Kart)

• Zitat

Original von ravi
    "back to life" wime so schöön seit :grinning_squinting_face:

Dito!

Geniess die wiedererlangte Freiheit!

Ich hab seit 4 Jahren dank Studium keine WKs mehr leisten müssen, ich werd jetzt aber eh versuchen mich ausmustern zu lassen.

Take a walk on da house side!

Einmal editiert, zuletzt von MikeRR (18. April 2006 12:39)