• Zitat

Original von Wildcard

Jo weisch, bi SO VIEL POWER :mosh: passiert das mängisch :grinning_squinting_face:

ahhhaaaa ja das chame o so uslege..... i hättis itz wieder mal uf typisch KTM gsetzt...... aber äbe, e geili KTM brucht eh keis nr.schild :winking_face::winking_face:

• Zitat

Original von Wildcard
    Jo weisch, bi SO VIEL POWER :mosh: passiert das mängisch :grinning_squinting_face:

Nur schad das SO VIL POWER nume i vibratione umgsetzt wird :grinning_squinting_face: .)

• Ach Jungs, jetz lönd doch mal di armä KTMler in ruäh...! :O
    Das sind ganz liäbi Mänschä...! :grinning_squinting_face:
    Ja, ich weis, adä Umsetzig fählts na, aber dass isch schwär mit minrä postur... :loudly_crying_face:
    Und zudä Verhältnis...goldfisch...?! Dä isch ned schlächt, gnabber, was eisch du da...?!? :]
    Nee, bin sini (chli) Schwöster...nervtötend, aber wahr...gäl...?!?! :face_with_rolling_eyes:
    Und merci fürt Begrüässig...! :))

Wer lesen kann ist klar im Vorteil! :wand:

Wenn die Treue Spaß macht, ist es Liebe!

• Zitat

Original von Milhouse
    Jo he wäge däm würdi emu glich fahre! Chasch ja de bulle säge dass es dürevibriert isch...

s Schild hanged im Moment no a EINERE Schrube :grinning_squinting_face:

I han scho mol mit em Auto e Nummere verlore, das het glanged..
    Uf de Polizei:
    Ich: Grüezi, ich han mini Autonummere verlore.
    Rennleiter: Nummere?
    I: Blablupp 4711
    R: Wo hend Sie sie gnau verlore?
    I: Irgendwo uf de Autobahn zwüsched Leipzig und Ulm
    R: :confused_face:
    I: :face_with_rolling_eyes:

Zersch halted's di mol für bekloppt, denn wartisch 6 Wuche, wo'd sinnlos kontrolliert wirsch ("wieso hend sie denn kei Nummere dra??" ), und denn dörfsch no viel Stutz zahle für e neue Nummere...

Neinei, das mues nöd nomol si :face_with_rolling_eyes:

Zitat

Original von Pogo
    Nur schad das SO VIL POWER nume i vibratione umgsetzt wird

Du verstosch da falsch!
    Also: Min Töff, de hett jo eigentli 54 PS. Gell? Und isch aber drosslet uf 34PS. Jetzt tuet de Motor jo witerhin 54 PS produziere (isch halt e KTM, de weigeret sich eifach weniger Druck z'gä), und die müend jo irgendwie furt. A'd Chetti chönd's nöd, will das wär jo illegal, also schüttlet mich die überschüssige 20 PS halt hi und här.
    So eifach isch da.

Zitat

StubenhockerIN
    Ja, ich weis, adä Umsetzig fählts na, aber dass isch schwär mit minrä postur...

Spinat ässe, denn wachsisch (bi mir het's funktioniert). Und susch Sitzbank abpolstere. Eifach kein Chopper chaufe, denn no lieber Sozia blibe :grinning_squinting_face:

• Au vo mir es hallo!!
    Scho wider e Frau meh!!! :grinning_squinting_face:

<center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

• Zitat

Original von Wildcard

Du verstosch da falsch!
    Also: Min Töff, de hett jo eigentli 54 PS. Gell? Und isch aber drosslet uf 34PS. Jetzt tuet de Motor jo witerhin 54 PS produziere (isch halt e KTM, de weigeret sich eifach weniger Druck z'gä), und die müend jo irgendwie furt. A'd Chetti chönd's nöd, will das wär jo illegal, also schüttlet mich die überschüssige 20 PS halt hi und här.
    So eifach isch da.

LOL :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face: dä isch guet!
    Ja, das erchlärt natürli einiges! Ich hoffe i dämm fall nur, das Du immer mit Tüüfschutz farsch, dänn 20ps gschüttel dörfti gwüsse körperteili nöd bsunders guet becho :grinning_squinting_face:
    Aber warschiinlich hätt Din Hobel für das en spezialsattel? :winking_face:

• Sicher sonen Luftgfäderete Sitz wie Poschtautofahrer :grinning_squinting_face:

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• Zitat

Original von Pogo

LOL :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face: dä isch guet!
    Ja, das erchlärt natürli einiges! Ich hoffe i dämm fall nur, das Du immer mit Tüüfschutz farsch, dänn 20ps gschüttel dörfti gwüsse körperteili nöd bsunders guet becho :grinning_squinting_face:
    Aber warschiinlich hätt Din Hobel für das en spezialsattel? :winking_face:

Meinsch nöd, das das beabsichtigt isch??? Drum fahr er doch so gern Töff!! :smiling_face_with_sunglasses:

<center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

• Zitat

Original von Scooby
    Meinsch nöd, das das beabsichtigt isch??? Drum fahr er doch so gern Töff!! :smiling_face_with_sunglasses:

Naja möglich... aber 20PS! Ok er isch halt en härte siech :grinning_squinting_face:

• Zitat

Original von Pogo

Naja möglich... aber 20PS! Ok er isch halt en härte siech :grinning_squinting_face:

Ja, nacher scho... :lol:

• Nee, da mitem Chopper, das isch devinitiv nix für mich...!!!! :motz:
    ¨Verstah ja ned sooo vil dävo, aber en Chopper wär dän scho adä schmertzgränzä...wär na intressant was dä Gnabber däzuä wür sägä wäni mitmä Chopper chämt... :face_with_rolling_eyes:
    Ja dä Spinat, mit däm hauts leider au ned anä...
    Bin wohl verdammt däzuä nachli Sozi zfahrä...bi wäm au immer.... :face_with_rolling_eyes::grinning_squinting_face:

Jeh, dä Gnabber hät än wiblichä Goldfisch...! :]

Wer lesen kann ist klar im Vorteil! :wand:

Wenn die Treue Spaß macht, ist es Liebe!

• Glaube nöd das er da begeischteret wär vomene Chopper :D:D:D. Würs nöd teschte :winking_face:

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• @ Alli:
    Was ihr wieder dänked, isch jo nöd zum Glaube! :motz:

Zitat

Original von StubenhockerIN
    Bin wohl verdammt däzuä nachli Sozi zfahrä...bi wäm au immer.... :face_with_rolling_eyes::grinning_squinting_face:

Nix da, Töff poste, Sitzbank abpolstere, evtl. no fahrwerksmässig tüferlegä, und druf hocke. Muesch eh nöd mit de Füess an Bode abe cho :grinning_squinting_face:

• Für öppis gits ja so tolli Stützredli wie du ja letschti kauft häsch :)) :grinning_squinting_face: :face_with_tongue:

• Da sind kei Stützrädli, das sind Schräglagebegrenzigsassistenzsystem :grinning_squinting_face:

Usserdem sind's krass illegal und sit ich's verchromt ha gsend's au top us :face_with_tongue: