Wils traditoin z'si schint, stell ich mich au mal churz vor...
Ich wär tStubähockerin us däm Forum...
Ich fahrä leider ned...wäni glück han chani mängisch mit fahrä...! (merci gnabber!)
Aber sInträssä wär vorhandä!
Ich wär au us Züri und läbä per Zuäfall im glichä Huushalt wi dä Gnabber...! .)
Na äs schöns Tägli!
Mfg Martina

-
-
Zitat
Original von StubenhockerIN
Wils traditoin z'si schint, stell ich mich au mal churz vor...
Ich wär tStubähockerin us däm Forum...
Ich fahrä leider ned...wäni glück han chani mängisch mit fahrä...! (merci gnabber!)
Aber sInträssä wär vorhandä!
Ich wär au us Züri und läbä per Zuäfall im glichä Huushalt wi dä Gnabber...! .)
Na äs schöns Tägli!
Mfg Martinasalli salli, d'sunne schiint für alli
-
Wilkomme im Forum
-
Grüss dich. So machts doch schon langsam viel mehr freude im Forum
-
huhuuu martina *inhuushaltwink*
-
Na wän das ned än herzlichä Empfang isch...!
Merci! -
Au vo mir es herzlichs Willkome :D.
Das mitem Stubehocke chasch ja änderre ;). -
Mal luägä was mer machä chan...!
Münd mi hald meh mitnäh wäner gönd go fahrä... -
also bi mir ufem töff gaht da nüme vill z'zweite, aber ich käne da 2 wo en grosse töff händ
-
Hey also jetzt müend mer dänn würklich mal es gmeinsams uusfärtli mache! Sind ja mittlerwiile scho es paar vo Züri oder ide nächere umgäbig. Oder süsch halt emal es Forumträff.... wänns wätter e so isch wie hüt, chas nur guet werde!
-
Warum eigantlich ned...was seisch du da gnabber...?!
-
Huch, ha no gar nonig hallo gseit
Äh.. Hallo!
ZitatOriginal von StubenhockerIN
Aber sInträssä wär vorhandä!Also los, Töff chaufe, fahre lerne, de Jungs um'd Ohre fahre
ZitatOriginal von StubenhockerIN
Ich wär au us Züri und läbä per Zuäfall im glichä Huushalt wi dä Gnabber...! .)Schwöster? Fründin? Mueter? Tante? Goldfisch? Los, Details!
Edit: Ah jo, bi mir isch im Moment nöd vil mit Fahre, mir isch gescht s'zweite Mol s'Nummerschildrähmli durevibriert, jetzt muen i zersch es neus bsorge...
-
Zitat:
Edit: Ah jo, bi mir isch im Moment nöd vil mit Fahre, mir isch gescht s'zweite Mol s'Nummerschildrähmli durevibriert , jetzt muen i zersch es neus bsorge...durevibriert..... viva KTM *ggg*
schöne momänt
ahhh i meine halloo o vum BEO
-
Zitat
Original von semmelreiter
Zitat:
Edit: Ah jo, bi mir isch im Moment nöd vil mit Fahre, mir isch gescht s'zweite Mol s'Nummerschildrähmli durevibriert , jetzt muen i zersch es neus bsorge...durevibriert..... viva KTM *ggg*
schöne momänt
Jo weisch, bi SO VIEL POWER :mosh: passiert das mängisch
-
Jo he wäge däm würdi emu glich fahre! Chasch ja de bulle säge dass es dürevibriert isch...
-