Versicherige

  • da ich ja glii mini Sugi poschte und die e chli tür isch zum ohni vollkasko uf de strasse umezfahre zlah suechi e töfffründlichi versicherig.



    Momentan bini bi de basler und die isch eine vo de türschte wenns um vollkasko gaht.


    weli sind nebed de Zürcher versicherig no guet und billig????

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • also ich wörd mol säge allianz suisse esch eini vo de belligschte! wos omd versicherig vo minere 125er gange esch hani au verschiedeni offertene verlangt ond do esch d allianz suisse die belligscht gsi ond gägeöber de basler (woni min roller versicheret han) esch d allianz suisse also om einiges belliger gsi! das macht scho vell us! also ich wörd mol vo de allianz suisse en onlineberechnig mache!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • hmm also ech be bi mobiliar..wies met vollkasko gnau usgseht weiss ech ned... teilkasko esch sie rächt bellig...aber ebe bellig ond ned gönstig... ! ha scho paar schiissereie gha..drom wächsle ech sobald ech cha au wenn ech de meh zahle...

  • also. ech ha mini daytona be de zöri met vollcasco. ha s glöck gha, chönne met 30% ii z stige. zahle für mini ca 1'100.-- em johr.


    esch wohrschindlech ned grad die belligst. aber wennt öpis hesch, die send zor stell ond häfed der au...

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • wenn ich dich wär würi bi villne versicherige offerte ihole und nachher das im excel zämeträge mitere gschide darstellig dass chasch vergliche! mobiliar und winterthur isch sicher e afrag wert... was au no musch luege isch mitem siszierungsverzicht (oder wie de seich heisst)! bide einte heisst das das du d nr irgendwie vom nov. bis im feb. nöd musch abgeh, das aber dich verplichtisch das nöd fahrsch! musch immer alüte und fröge! gaht halt es zitli aber es lont sich definitiv!

  • Zitat

    Original von TT
    Ich hatte zwar nie einen Schaden, aber bislang habe ich den Eindruck, die Alba sei eine relativ günstige und vorallem unkomplizierte Versicherung.


    http://www.alba.ch/home_d.htm


    Gruess, TT


    Das mit de Alba han ich au scho chört... muess glaubs würklich unkompliziert sii... ich bin nöd döt versichered, sondern bi de Winterthur, bin eigentlich immer zfriede gsi. Liit aber au dra, dass ich siit 14 Jahr immer de gliichi Berater han und döt suscht anderi Sache versicheret han, bin stets immer guet Berate und Bedient worde.. :top:

    _______________________________________


    :diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

  • jungs, also die tarife schwanke de je nach region... nume dasmer da nid öpfel und bire vergliiche...... in züri und umgäbig si tarife allgemein eher chli höcher als hie bi üs..... warum dass das so isch chani nid genau säge....


    aber me cha nid grundsätzlech säge die isch billig und die isch tüür.... also für mi isch dr fall eh klar, da gits nume 1 versicherig: Winterthur, aber das hed o anderi gründ

  • Hi Leute
    Jetzt mal erlich: wenn eine Versicherung mindestens so gut wie alle anderen ist und dazu wirklich günstiger, dann gäbe es die anderen nicht mehr lange. Es kommt halt immer darauf an wer was wie einlösen will. Jede Versicherung hat eigene Kalkulationen - und so kommt man um Vergleichsofferten einfach nicht rum um die Perise zu vergleichen.


    Da wo es schwierig bis unmöglich wird zu vergleichen sind die Leistungen (schon gewusst, dass es Versicherungen gibt welche Vollkasko nur IN der Schweiz und umliegende Gegend einschliessen? - Pech, wenn die Karre dann in den Ferien in Südfrankreich weg kommt :face_with_tongue: ) Und einer wird sich immer finden der mal mit einer Versicherung schlechte Erfahrungen gemacht hat - ist also auch nicht wirklich eine Referenz.


    Das ich für die Winterthur arbeite soll nicht heissen, dass die besser oder günstiger als andere ist - aber die Leistungen sind wirklich gut und die Schadensabwicklungen in der Regel auch in Ordnung (wie bei vielen anderen auch). Bleibt abzuklären ob die Preise für die zu versichernde Sache auch in Ordnung gehen.


    A propos: Online-Anbieter sind in der Regel immer etwas günsiger (logisch, da müssen keine teuren Kommissionen an die Agenten bezahlt werden). Aber nicht jeder steht darauf im Schadenfall auf einen Computer zu vertrauen der einem dann vielleicht mal was bezahlt (den Agenten kann man im Extremfall täglich mit Telefonen nerven bis was geht).


    Also noch mal: Preise sind je nach Art des Fahrzeuges und nach Lenker (Alter, Herkunft, vorherige Schadenfälle usw) verschieden. Also selber anfragen oder gleich zu einem Makler gehen der einem genau das Paket zusammenschnürt welches man haben muss um glücklich zu werden. Der Preis wird bestimmt durch die Versicherungsleistungen- die Unterschiede sind da im Normalfall recht gering (gibt halt Versicherungen welche nicht gerne unfallträchtige Neulenker haben - und andere welche sich gerade die als Kundschaft suchen um sie später mit teuren Zusatz-Versicherungen als Kunden zu behalten).


    Marc
    P.S.: gut überlegen ob eine Vokkasko wirklich lohnt! In den Richtlinien aller Versicherungen sind Offroadeinsätze ausgenommen, genau wie Fahrten auf Rennstrecken. Und wer wegen überhöhter Geschwindigkeit abfliegt riskiert ebenso eine Leistungskürzung (die Prämien gehen danach auch noch heftig rauf). Kurz nachgerechnet: für 1'100 Franken Vollkaso p.A. und rund 1'500 Franken Selbstbehalt gibt es schon nach wenigen Jahren eine neue Maschine. Muss jeder selber wissen ob sich das lohnt (Reparaturen mit Gebrauchtteilen sind oft nicht so teuer wie man meint), vor allem da eben viele Sachen trotzdem ausgeschlossen sind. Selber tendiere ich eher zu Teilkasko (Diebstahl) und dafür eine Privatdeckung bei der Unfallversicherung. Da hat man im Extremfall wirklich was davon.

  • ja dämm hani natürlech nüt meh hinzue ds füege... bi ja bir gliiche bude... und sogar ir schadeabteilig, aber Unfall... ha o scho dr eint oder ander töffunfall bearbeitet....

  • ja aso i ben au be de winterthur und ben überus zfriede. guet mer händ alles dert versicheret und dorum semer au dert, hed au susch no gründ aber s priis/leistigs verhältnis stimmt voll und ganz


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Zitat

    Original von Stephanwas au no musch luege isch mitem siszierungsverzicht (oder wie de seich heisst)! bide einte heisst das das du d nr irgendwie vom nov. bis im feb. nöd musch abgeh, das aber dich verplichtisch das nöd fahrsch! musch immer alüte und fröge! gaht halt es zitli aber es lont sich definitiv!


    Also das Ding heisst Sistierungsverzicht (Sistierung = Einstellung) und bedütet, dass du d Nummere nöd muesch abgeh und über Winter trotzdem dörfsch fahre. Sprich eigentli s ganz normale, wennd d Nummere nöd abgisch.
    Quelle: K-Tipp-Test: http://www.winterthur-insurance.ch/pdf/test_motorrad.pdf
    Idee dehinder isch, dass sie dir en Rabatt gänd, wenn du d Versicherig über s ganze Jahr machsch anstatt nur über d Saison. -> Du chasch s ganz Jahr fahre und sie händ trotzdem es bitz meh Versicherigsprämie -> WinWin-Situation


    Wenns was anders wär, denn wärs ja uf en Art e Sistierung (also Einstellen des Betriebs deines Motorrads)
    Aber öb das e Versicherig andersch alueget chani au nöd säge, sött aber nöd!


    Ich han im moment grad einigi Offerte cho lah und gseh einersiits en riese Unterschied im Start-Bonus woni überchume (z.T. bis 38%!!) und im Bonusverfall/-schutz, wo z.T. nach eim Schadensfall oder ersch nach 3 Schadesfäll de Bonus beiflusst, also d Prämie stigt.
    Das mis churzfazit nach öppe 7 Offerte.
    De Test (obe) isch au no hilfriich.

    2 Mal editiert, zuletzt von forecast ()

  • ahhh du bisch demfall au da jetzt?!!? :grinning_squinting_face:


    en ninja fahrer meh :smiling_face_with_horns:

  • Ja, zumindest kümmeri mi mal um d Versicherig, aber die Wuche wirds so wiit si, Verstärchig fürs Ninja-Team... :winking_face: