die praktischi...

  • aber überlegg doch emal....



    en hundertmeterläufer binded sich au kei bleichugle as bei....au wenn er die 100meter mit de chugle chönt seckle :face_with_tongue:



    (ach wie han ich doch en schöne verglich gmacht hehe) :grinning_squinting_face:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener


  • jop de verglich rockt ächt :top: :D! ebe stemmt halt scho meteme andere töff wärs scho vell eifacher .. vo dem här mieti äuä scho au en andere .. i luegs ah!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • du easy machsches namal !!!

    Für Schreibfehler haften die Buchstaben


    Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.


    Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.


    R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

  • fascht normal dass me durregheit serscht mal ;). aber eigentlich sött mers ja scho wüsse, dass mr dä idiot wo nid weiss, dass er oder sie vortritt het mindischtens 2 mal per handzeiche ufforede muen und erscht denn durefahre dörf. het mer mir irgendwenn mal ibläut gha und sit do isch da weniger mis problem gsi :ugly5:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • mest...schöne kack... aber wör au sofort det alüte...goht wörkli am schnellste... ond jetzt send vermuetli termine sowieso zemli usbuechet


    ond was desi Autofahreri betrefft... tüend ned so idiotisch döfed nämli drü mol rote wieso sie äch aghalte het...wills halt im normal Fall so esch, das Roller ond ab ond zue halt au Töff eifach vor dfräse fahred (halt no schnell dore oder)... esch nor guet wenns biz vorsechtiger send ond meh lueged...

  • denn luegeds aber ganz sicher im falsche momment! geschter ide 20min isch ersct gad gstande das 2 töff fahrer ums läbe cho sind will d autofahrer nöd glueget hend bim abbüge! wenn derig lüüt wie die frau a sinere prüefig vorsichtig sind, sölleds ebe genau nöd, sie het ja de vortrit gha (aso scho vorsichtig si aber nöd ahalte nur will en töff gsesch)! Und genau wenns drum gat, anere chrüzig am stoppstreifen de grind eimal meh z dräie (wies eigentlich lehrsch ade autoprüefig) macheds es nöd und fahred unse und booooom!! töff lit kaput am bode und de fahrer TOT 30 meter wiiter vorne! mus scho säge vorsichtig aber vorsichtig im rahme! und det vorsichtig si un dluege wos würkli nötig isch und nöd irgendwo!

  • jaja... auto gäge töff.. ech fahre beides liebend gern.. ond sälbst mer send scho Töffler i totwenkel gfahre ond has fasch abgschosse will ech im begreff zom abbüge gsi be..aber egal.. lieber zübervorsechtig als sgägeteil..öb töff oder auto...


    aber a de prüefig set mer ebe au so schlau si das mer halt de lieber de fuess abehebet ond dere frau wenkt.. wies noch de prüefig machsch esch der öberlo.


    aber esch so oder so scheisse wenn doreflügsch..egal wieso... bi mer esch es gsi will i e frau be... toll.

  • ahalte mues si also scho nid grad aber ebbe :winking_face:


    wenn sie allerdings vortritt hesch muesch si druf ufmerksam mache mindischtens zweimal. das verlangeds halt idr schwiiz :ugly5:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • mir isch an minere prüefig öppis änlichs passiert, aber miteme velofahrer, ...........mis glück isch gsi, dassi irgendwie gschnallt han i däm momänt, dass ich däm muess zeiche gäh, .är söll fahre, ......


    s'gliiche au bi fuessgänger, ....oftmals winket dir alti lütt bim fuessgängerstreife, dass'd söllsch wiiterfahre, ....wenn das machsch verstoossisch au gege s 'gsetz, ........klar im normale verkehr, fahrsch denn eifach, aber bi dr prüefig, ....no chance
    :wand:


    viel glück für's zweite mol :winking_face:

  • Zitat

    Original von DeepZone


    aber esch so oder so scheisse wenn doreflügsch..egal wieso... bi mer esch es gsi will i e frau be... toll.



    wieso bisch duuregflooge "weil du frau bisch" ?? haha
    wie muessme sich das denn vorstelle? :smiling_face:
    :confused_face:

  • Shit happens. Henu, jetz waisches jo und bim nächste Mal gaht's besser. Ich bi bim erschte Mal au düre g'rasslet. Bin em Expärte generell z'schnäll gsi und denn hani es Tempo 30 Schild übersee und mis Kreisel fahre hetter au nid eso dr Hit gfunde.


    "Kopf hoch - in 100 Joor frogt kaine me dernoch..." :face_with_tongue:

    Ich lenke also bin ich. (René D. Kart)