die praktischi...

  • Wiso sött ABS schwul si? Könnt villicht mol di lebe rette....

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • jep fende ABS au ned wörkli schwul .. also woni ofe sack gfloge ben wäri au froh gsi weni ABS gha hät .. denn häz nämli mini vorderbräms schön weder chli glöst so dasi ned omgheit wär :)!
    Aber de töff esch SCHWUL :grinning_squinting_face: haha! nenei gschmacksach ond för ad prüefig mieti mer äuä eh au en anderi maschine ... glaube au dases besser esch wemmer chli en beweglicheri maschine nemmt för ad prüefig!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Zitat

    Original von Bauere cbf 500 mit abs... ''bitte net steinige...''
    ich weiss das abs schwul und was für fraue und alti mensche isch... aber werum net ''besser'' brämse a der pruefig...



    1. ABS isch sicher nöd schwul... wär scho paar mal froh gsi wäni das gha het. Häsch eifach es sicheres gfühl... und ehrlich gseit sött mer wenigstens d`option ha bime neuchauf vomenä japanische Youghurtbächer ABS zchaufe....



    Zitat

    Original von -=TS=-
    jep fende ABS au ned wörkli schwul .. also woni ofe sack gfloge ben wäri au froh gsi weni ABS gha hät .. denn häz nämli mini vorderbräms schön weder chli glöst so dasi ned omgheit wär :)!
    Aber de töff esch SCHWUL :grinning_squinting_face: haha! nenei gschmacksach ond för ad prüefig mieti mer äuä eh au en anderi maschine ... glaube au dases besser esch wemmer chli en beweglicheri maschine nemmt för ad prüefig!


    2. Warum mietet eigentlich all mit me ränntöff en andere töff fürd prüefig?!? Ich finde mer sött mit sim töff gha und wänn mer nanig bestaht wäg em slalom oder suscht was dän hät mer sin töff nöd im griff! das isch mini meinig. Bin au mit minerä R6 ad prüefig und han im erste mal bestande...nur so am rande für die wo säged das segi nöd machbar usw...

  • he gang eifach ou no es barmou go follbrämsige üebe mit daä töff wiu e vollbremsig mit em abs isch ou nid umedigt eifach wiu das duet di no rächt düreschüttle dürs reglet


  • hmm i glaub i probiers au mol met minere maschine! ich neme denn mol 2,3 fahrstonde bem fahrlehre dasmer de gnau seit wasi muess chönne ond wenis met minere chan gangi met dere! schösch mieti mer eini!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:


  • wünsch der morn viel ERFOLG, wird scho guet cho...


    isch luschtig gsi de namitag hinde druff z'verbringe, mal e ganz anderi art töff (mit)z'fahre :grinning_squinting_face:
    aber nöchschtmal düemer den wider all selber lenke;)

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • ich wünsch der au no vill glück morn! das passt scho :winking_face:

  • so leider hets net klapped und packt hanis au net...


    bi de manöver kei problem...
    mit de notbrämsig kei problem...
    mit em fahre zwei problem...


    seinte dasi innere 80er zone en rechtsvortriit wo hinder ere kuppe isch verhange han (es isch aber niemert cho)
    das het er gmeint het er no chöne duregah lah...


    aber ich bringes no fertig 1min vor endi durezflüüge...
    will ich chume über es komplett grüens liechtsignal und mues abbüge und mir chunt eini entgege wo grad us will... ich verlangsame und sie halted ah...:böse: :böse::böse::böse::böse::böse::böse:
    ich fahre dementsprächend dure und flüge somit dure... will ich ihre ''de vortritt net geh han'' die hohl bitch het en ja gar net welle... oder heti sie no sölle über dchrüzig stosse :wand::wand::wand::wand::wand::wand:
    oder en rote teppich usrolle...


    naja was sölli mache... isch scheisse glaufe aber mer lernt ja nur us fehler...
    aso probiered mers so schnell wie möglich nomal...


    mfg BAUER

    ----------------------------------------------------------------------
    KLICK'S DU!!

  • schiesse... wenn so schnell wie mögli nomal wetsch ga, emphil ich dir is stva azlüre und en thermin abzmache. gat am schnellschte... bi mir isches 6tag gange bis zum neue thermin...

  • ja dammn... debii hetts doch mit minere aawseheit sooo guet klapped :winking_face:


    ne isch echt bullshit wenn die zwetschge aahaötet und sich ned bewusst isch das sie vortritt hett oder was au immer.


    janu.. hoffe chasch bald gad wider gah...

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • lol das esch jo ächt zom chotze ... son scheiss chueh! hmmm naja denn probiersch es halt nomol ond ehhm nxt mol weisch jo wasd z tue hesch .. beharrsch be jedem druf vo vortritt het daser au gebrucht devo macht .. ned das son idiot vo experte dech nomol dore gheie loht! mol son anderi frog, besch du jetzt met dinere kawi gange oder hesch der es anders bike gmietet?

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • ich ha eis gmieted gha... isch voll guet gange... ich würd eifach bi me chline mech goge miete... will bi de grosse zahlsch zviel und de service stimmt net hundert prozent...


    ich cha ders nur empfehle... will de experte het warschiinli net bsunders froid wenn er uf das brootschiibli vo de ninja mues setze...


    aso ich würd allne mit so yoguhrtbecherli rate das sie gönd goge es töffli miete...


    mfg BAUER

    ----------------------------------------------------------------------
    KLICK'S DU!!



  • hmm kk! jo i muess luege öbi eine miet oder ned! well es get jo doch vom GANZE forum öppe 2,3 wos met erem yoghurtbächerli gschafft händ :P!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock: