• Ja leider isches wider so wiit. Nachdem ich d`Töffprüäfig am Fritig beschtande han bini mit em Kolleg am Samstig chli ga fahre. Ufem heiweg hemmer na welle über d`Schwägalp. Und da isches leider passiert. Ich han eine welle überhole und bin denn zschnell uf e Kurve zuä cho.... Bin denn zwiit abegläge und de Töff isch über min Fuäss weggrutscht und fadegrad inen Metalpfoschte. :böse:

Bim Töff isch d`Gable zimlich sicher im arsch, schutzblech vorne total verchafled, sitzbank uf de siite verrisse, spiegel abbroche, blinker im arsch und d`Füässraschte isch au abgrisse.

Bi mir hets leider au en schade geh... han jetzt 2 Schrube im fuäss. Es het mer es relativ grosses stuck Knoche abbroche. Das helt zur folge das ich 6 Wuche de Fuäss nid dörf belaschte!! :wand::wand:

Und so gseht das ganze us:

[Blockierte Grafik: http://image54.webshots.com/154/2/37/21/29…25xSqPQp_ph.jpg]

Da na de Link fürs Bild für all die wo`s nid gsehnd...

Narbe

Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!

Einmal editiert, zuletzt von Chrigi (10. April 2006 17:53)

• Shiit mis herzliche Biileid! Für beides, de Töff und de Fuess!

Ich weiss zwar es isch en chline Trost, aber zum Glück isch dir nöd zu vill passiert, min Kolleg het en gliiche Unfall gha und sich debi de Oberschenkel broche!

PS: Das Bildli gsen ich irgendwie nöd???

Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:

"Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"

Sigmund Freud

• Muesch ufe Link klicke :winking_face:

Ja finde ou dass Glück gha hesch! Mi Kolleg het ufem Roubrett e wiitus weniger krasse Unfall gha und isch gli sit emne Jahr am krückele :winking_face:

Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

• Ja zum Glück isch nit me passiert...

Söttsch neggscht mol villicht me uffpasse als Neulenker? :face_with_rolling_eyes:

Jage nicht, was du nicht töten kannst

• kacke mis herzliche biileid!
    bis froh isch net no meh passier
    aber hee... so rasierti bei sind scho sexy... :face_with_tongue::face_with_tongue::face_with_tongue:

MFG Bauer

----------------------------------------------------------------------
    KLICK'S DU!!

• @ Ciko
    Als Neulenker würd ich mich nid ustufe. Han ide letschte Saison um di 7000.- Km gmacht. Also ganz unerfahre bini au nüm....

@ Bauer
    Hehehehe mini Fründin isch grad Nidisch worde wosi mini schöne Bei gse het.... :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:

• Ich wirf mal d'Frag in Ruum wie ernscht diini Signatur gmeint isch!?

Zitat

Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

• @darkforce gueti frag

aso mis herzliche biileid.geb der nume de tipp heb gschieder die 6 wuche ruhig de hesches nacher secher weder in ornig andstatt das nach 4 wuche weder afahsch und defür hesch nacher emer problem well ds wätter esch ja eh ned so hammer.

@ stewi du weisch ja wie das esch gäll :grinning_squinting_face:

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• ich weiss sehr guet wies isch... han en 4fache bruch gha im rächte fuess... nachher e schrube und en draht im fuess.... de draht isch jetzt no drin... :face_with_tongue:

au en tipp vo mir: mach das wod ärzt säged und verbocks der nöd säber nur will nöd warte chasch oder wills di im momment aschisst!

• jou chrigi ... au herzlichs beileid, mech hez jo au omgrüehrt nor ned soo schlemm wie dech! be mim töff esch chli weniger am ass ond ich han bes of e chlineri schörfig ond chli sehne-moskelschmärze nix gha! jäjo of jedefall hoffi dases der bald besser goht ond dinere bandit au!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• @ Dark_Force
    Naja hans scho chli übertribe. Bin eifach viil zwiit abegläge und han die klini Kurve glich nid gschafft....

Naja was sell ich sege.... isch hald dum gsi vo mir... und ich han ja jetzt 6 Wuche ziit zum drüber nadenke :wand:
    Scheisse isches nume das de Usflug woni mit em Kolleg planet han ziemlich sicher usfallt.... Denn musi hald es anders mal uf Spanie mit em Hobel....

@ Alli
    Danke vil mal für die besserigswünsch etc....