Also orginal ist der nicht der Topf würd ich sagen...
bei meiner war der weder poliert noch oval und wie gesagt hinten der "Zipfel" dran.
My Machine
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der ist auch nicht oval, nur das schlussteil zieht sich so komisch weg...
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Das is der Pot von ner alten Mito
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thx!
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Hab auch noch ne 99er CH Version gefunden mit dem Pot, komische Sache.
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Zitat
Original von Sam
Endlich, diesen Samstag hab ich meine Cagivo Mito '99 mit einem Tagesnummero nach Hause fahren lassen und habe erste Fahrkentnisse im Quartier gesammelt.
"Läck du mir het die chraft", also schon was anderes als Töffli und 50erlis:) Die überführerin meinte, selbst bei 120 im sechsten zieht sie wie ne eins.
Jetzt nur noch Prüfung, und dann gehts los. Angemeldet habe ich mich, nun bald ists soweit.:)grats und viel spass demit. mir isch s'glich gange woni zerscht mal ufe 125er ghocked bin wobi drossleti 600er schono än tigg geiler isch
aber zum erfahrige sammle isch ä 125er sicher nöd übel. -
ciao
habich zwar glaub schonmal geschrieben aber: hier nochmal -->
alle ( fast alle ) mitos in der schweiz haben den zylinder mit der nummer 60433 montiert. das ist der zylinder der mito 1. wenig leistung, dafür hohe kilometerzahl möglich. zudem, scheissauspuff ( zweiteilig mit drosselkrümmer ) und 200E Zylinderkopf ( Cagiva Planet ).
wenn ihr saft wollt, braucht ihr den 73037er zylinder, den passenden auspuff, 32er dellorto oder 35er mikuni und den 200 G oder H ( je nachdem ob ein oder zweiring Kolben ) Zylinderkopf...
Es gibt auch noch SP zylinder, die gehen dann wirklich brachial ab !!!!
mit einer Jolly Moto und scharfer bedüsung ist da eine gedrosselte 600er nichts mehr dagegen ( von Kurvenfahrten reden wir noch gar nicht )
aso tschüss
ps: doo no äs bildli
60433 im vergliich 73037
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isch halt d'schwiiz... mit dä aprilia rs isches au nöd besser
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auspuff habe ich schonmal nen andern...shark
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aaahhhhh
ich weiss nid, villicht chli besser wie dä drosslät schwiiizer topf, aber went meh Saft willsch führt a Jolly oder Arrow kein weg verbii
lueg immer chli uf ebay, det häts mängisch einä
ciao
ps: guggsch du, handwerkskunscht i vollendig
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hätt mi aber au 500 eier koschtet
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hesch e ahnig wivil zylinder u vergaser choschtet so ca?nime a schweinisch vil....also i ha iz athena, u dä bringt nid so vil, isch aber ou noni bedüst
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neu, chasch grad vergässä !!!
occasine chunsch scho über, musch mol chli im italienische ebay güggslä.
wänt ernschthaft wetsch bruuchsch:
en guete zylinder
einringcholbä
zylinderkopf
32-35er vergaser
aaständigä uuspuffund chauf mer jo kein polini satz. dä taugt nüüt.
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dr bear het rächt....das isch en jolly flöte hä...grins
mini RG het en 38 mikuni flachschieber ga, en jolly, en japanische zyl mit chopf....het bis 14500rpm dräiht, het en aggresive sound gha, und het mit dr churze übersetzig 140kmh bracht....und wheelys im 1ste gang, bi 7500rpm...hesch nur müässä ufstah und ufrisse....
gruss
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ich weis ned was lauft aber glich:
ich han en mito 98 vom kolleg de het sie vo italie importiere laa...
sie het au en ital topf dra wo aber i de schwiiz zueglaa wurde esch dank.( vil überzügigschraft) ...
mini lauft obe use 200km/h und met em 36mm vergaser 220km H und ja met em grössere vergaser rupft sie halt enorm..¨
nur so am rand
greez
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ja klar. wenn ich en tachonadle a mim töff hätti würdi sie au manipuliere. lol
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