• Also orginal ist der nicht der Topf würd ich sagen...
    bei meiner war der weder poliert noch oval und wie gesagt hinten der "Zipfel" dran.

    Take a walk on da house side!

    Einmal editiert, zuletzt von MikeRR (17. April 2006 23:19)

  • der ist auch nicht oval, nur das schlussteil zieht sich so komisch weg...

    I'm just a Kid, and life is a Nightmare!

  • Zitat

    Original von Sam
    Endlich, diesen Samstag hab ich meine Cagivo Mito '99 mit einem Tagesnummero nach Hause fahren lassen und habe erste Fahrkentnisse im Quartier gesammelt.
    "Läck du mir het die chraft", also schon was anderes als Töffli und 50erlis:) Die überführerin meinte, selbst bei 120 im sechsten zieht sie wie ne eins.
    Jetzt nur noch Prüfung, und dann gehts los. Angemeldet habe ich mich, nun bald ists soweit.:)


    grats und viel spass demit. mir isch s'glich gange woni zerscht mal ufe 125er ghocked bin :winking_face: wobi drossleti 600er schono än tigg geiler isch :ugly:
    aber zum erfahrige sammle isch ä 125er sicher nöd übel.

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • ciao

    habich zwar glaub schonmal geschrieben aber: hier nochmal -->

    alle ( fast alle ) mitos in der schweiz haben den zylinder mit der nummer 60433 montiert. das ist der zylinder der mito 1. wenig leistung, dafür hohe kilometerzahl möglich. zudem, scheissauspuff ( zweiteilig mit drosselkrümmer ) und 200E Zylinderkopf ( Cagiva Planet ).

    wenn ihr saft wollt, braucht ihr den 73037er zylinder, den passenden auspuff, 32er dellorto oder 35er mikuni und den 200 G oder H ( je nachdem ob ein oder zweiring Kolben ) Zylinderkopf...

    Es gibt auch noch SP zylinder, die gehen dann wirklich brachial ab !!!!

    mit einer Jolly Moto und scharfer bedüsung ist da eine gedrosselte 600er nichts mehr dagegen ( von Kurvenfahrten reden wir noch gar nicht )

    aso tschüss

    ps: doo no äs bildli

    60433 im vergliich 73037

    [Blockierte Grafik: http://go-offroad.ch/forum/uploader/data/Unbenannt66666(Original).jpg]

    isch halt d'schwiiz... mit dä aprilia rs isches au nöd besser

  • aaahhhhh

    ich weiss nid, villicht chli besser wie dä drosslät schwiiizer topf, aber went meh Saft willsch führt a Jolly oder Arrow kein weg verbii

    lueg immer chli uf ebay, det häts mängisch einä

    ciao

    ps: guggsch du, handwerkskunscht i vollendig


    [Blockierte Grafik: http://go-offroad.ch/forum/uploader/data/HPIM0850(Original).jpg]

    hätt mi aber au 500 eier koschtet :face_with_tongue:

  • hesch e ahnig wivil zylinder u vergaser choschtet so ca?nime a schweinisch vil....also i ha iz athena, u dä bringt nid so vil, isch aber ou noni bedüst

    I'm just a Kid, and life is a Nightmare!

  • neu, chasch grad vergässä !!!

    occasine chunsch scho über, musch mol chli im italienische ebay güggslä.

    wänt ernschthaft wetsch bruuchsch:

    en guete zylinder
    einringcholbä
    zylinderkopf
    32-35er vergaser
    aaständigä uuspuff


    und chauf mer jo kein polini satz. dä taugt nüüt.

  • dr bear het rächt....das isch en jolly flöte hä...grins


    mini RG het en 38 mikuni flachschieber ga, en jolly, en japanische zyl mit chopf....het bis 14500rpm dräiht, het en aggresive sound gha, und het mit dr churze übersetzig 140kmh bracht....und wheelys im 1ste gang, bi 7500rpm...hesch nur müässä ufstah und ufrisse....

    gruss

  • ich weis ned was lauft aber glich:

    ich han en mito 98 vom kolleg de het sie vo italie importiere laa...

    sie het au en ital topf dra wo aber i de schwiiz zueglaa wurde esch dank.( vil überzügigschraft) ...

    mini lauft obe use 200km/h und met em 36mm vergaser 220km H und ja met em grössere vergaser rupft sie halt enorm..¨

    nur so am rand

    greez