jo aso die esch schono e bravi aber zersch muesi sie ebe no flicke gäll. huere seich das.
cu charlie
jo aso die esch schono e bravi aber zersch muesi sie ebe no flicke gäll. huere seich das.
cu charlie
@ stephan muesch wörkli mol be dim fahrlehrer nochehoge also min fahrlehrer hät au en bmw woni denn chönnt förd prüefig miete!
ICH HAN BESTANDÄÄÄÄÄ!!! GEILOOOOO
ZitatOriginal von Stephan
ICH HAN BESTANDÄÄÄÄÄ!!! GEILOOOOO
geil und was isch dasmal alles guet oder schlächt gsi?
er het gar nüt gseit... isch zu mir cho, "bi ihne isch ok, sie chönd ine go warte ich bring ihne grad d bestätigung!"
und de expert vo letscht mal hani au no gseh.. het nüt meh gseit woni gseit han ich heg bestande nume blöd glueget! de
ZitatOriginal von Stephan
er het gar nüt gseit... isch zu mir cho, "bi ihne isch ok, sie chönd ine go warte ich bring ihne grad d bestätigung!"
und de expert vo letscht mal hani au no gseh.. het nüt meh gseit woni gseit han ich heg bestande nume blöd glueget! de
ig hans gfühl das er dich extra het la dürekeie
Was hesch jetzt alles muesse genau mache ar Pruefig?
und bisch mit dim Töff gsi?
de experte blau?
gratuliere
jetzt gaht nur no 2 jahr
cu charlie
ich han alles vo a bis z wider müse mache.... jänu... es seg schins früener underteilt gsi, das z.b s slalom nüme musch mache wens guet gsi isch aber das isch jetzt ein teil heter gmeint... ich bin wie s erscht mal mit de kawasaki er5 gange... ändli chani de chlapf wider retour ge de isch ja überhaupt nüt für mich... da gfallt mer d samantha scho vill besser! Vorallem chani mit derä richtig de winiger duruf reubere gäll charlie!
Charlie: Zum 3te mal Danke!!
ja genau am 9.5.08 chani sie ufmache
hehe
gratuliere, hoffe bechunnsch nid d'krisä während dene 2 jahr warte
ja ich weiss nöd so rächt... wenn denn de chrlie mir defo fahrt wener sie däf ufmache....ahhhh nei de isch ja im militär bis dänn hahhahahaaaaa wenigstens wirds nöd vill usfahrte mit ihm wo er offe und ich drosslet fahrt!
isch ja nöd so s'problem uf schwiizerstrasse. "dörfsch" ja ehh nöd schneller fahre als 80 überland
ebe "däfsch"! Aber wenn ich da so an letschte dunstig in frick dänke
aha? wer phaubtet das weder?
@stewi wieso wenni sie offe han? lah di au so lah stah
cu charlie
ZitatOriginal von Charlie
@stewi wieso wenni sie offe han? lah di au so lah stah
cu charlie
haaahahahaha
:hehe: