3.5.2006

• Salüü zäme

Ja am 3.5.2006 gilts ernscht denn hani die praktisch prüefig. hani hüt grad bscheid übercho.

Jetzt hani welä fröge ob ihr mir (vorallem die mit de sporttöff) no es paar tips händ zum manöver-züg und au zum susch uf de strass fahre!?
    Wär scho no cheibe froh drum...

Danke jetzt scho!

Charlie
    Wenn das ganze guet chunt gits grad nomal es fäscht am 4.5.06 mitem reni.. :grinning_squinting_face:

• miin tipp: de grümpel alles schön lerne und probiere und am 3.5. gahsch der es nakedbike mit abs ga miete :winking_face:

hett ich vo aafang ah selle mache.

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• yes, miet der irgend e transalp oder sowas... mit dem teil schaffsch da löcke :winking_face:

rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

• Jap...wür au miete. Susch chasch mal de Gnabber fröge, bezüglich Länkiischlag binere ZX6r und em Töggeliabstand bim Slalom :ugly:.

Ich bin mitere bmw 650gs ad Prüefig.... Manöver sind locker, chunsch super ume und Spurgass und alles isch fill eifach er wägem breite Länker usw. Einzig Nachteil isch das s'hindere Fäderbei extrem weich isch und mitem Prüefer drufe wirsch Seechrank (ja Gwöhnigssach...aber bime Sportler gits de Effekt halt nöd so würklich ;)).

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• irgendwie weti ebe scho mit mim töff das ganze schaffe usw. will zletscht fahri ja au mit dem uf de strass. ok manöver usw bruchsch nöd vill aber glich... de kolleg mit ere cbr 600f hets au gschafft. er het müse s grosse slalom mache (wägem töff) und s chline 8ti (isch ja eifacher als s grosse oder das dopplete oder wiemer dem seit). isch halt chli e istellig vo mir. und wenns würkli nöd gat -nime no 1-2 stunde mitem lehrer- den chönti evt scho öpis uftribe...

• Zitat

Original von Stephan
    er het müse s grosse slalom mache (wägem töff)

SProblem isch eifach wenn de ander wo auno Slalom mache mun de chli hät... de chli uufgstellt isch und de Prüefer grad kei Bock hät zum Töffeli verschiebe... gahsch nämmli nach 10 min wider hei....

Also de mitem eigne Töff.... zum fahre lerne iiverstande.. aber Prüefig isch für mich en einzigi formelli Sach wo mir nüt bringt (klar de Uswiis aber fahrtechnisch meini) und eifach huere müesam isch und drum so schnäll und sicher wie möglich verbii ga mues..

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• du spike, es söll ja au lüt gäh die gönd gern 2 - 3mal oder meh ad prüefig und zahled gern jedesmal 130 stutz :winking_face: nur damits es unbedingt mit em eigete sporttöff schaffe chönd :winking_face:

stephan, miet dr än enduro oder süschtigs mit guetem länkischlag, alles andere isch für d'füchs au wenn dis ego öbbis anders meint :grinning_squinting_face::face_with_tongue:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• stephan...
    wie scho gschriibe... ich für mich würd dir rate alles mit dim möppi üebe und perfektioniere, wend der sicher bisch das mit de nervosität und dim bike chasch bestah und wend wottsch in chauf neh namal ad prüefig zgah, den machs mit dim bike... ansonste chasch der schnell es naked miete.
    ich seg, wennd s'gfühl für so manöver uf dinere hesch, den isch d'umstellig uf es naked au ned so schwer... es halbs tägli ziit neh zum schnell aagwöhne und den isch guet.

nur z'beachte isch... die cheibe bikes sind meischtens zimmli raar gsäht und dementsprechend muesch si früeh gnueg reserviere.

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• mini empfehlig isch e CBF 500 ABS.

gell maini mit dere gahts ganz ring :grinning_squinting_face:

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• Zitat

Original von DonBosco
    mini empfehlig isch e CBF 500 ABS.

gell maini mit dere gahts ganz ring :grinning_squinting_face:

chani wohl bestätige, sehr guet prüefigsmöppi. nur de 2zapfe muesch der schnell chli aaeigne. aber 15min fahre und de söttsch da au im griff haa;)

• Ja dänn säged mer doch mal wer töff vermieted im rum regensdorf dietikon züri! ich weiss nämli grad keine... het so ane z750 doer so dänkt oder ämel öpis i dem stil!

Merci fürd infos bis jetzt!!

grüssle

• Aso ech be au met mim gange.. ok ok esch kei Supersportler..aber Länkischlag esch ned alzu gross (esch halt keis typisch Naked Bike)...ond wer scho mol e Duc gfahre het weiss, das wenn ganz a Länkischlag gosch zo 99% eifach iklabsch... dommi Eigeschaft gebes zue.

Ond au ech be wägem Töff ond vermuetli eifach no will ech e Frau be....doregfloge... es het im erste Prüefer zämestellig vo Frau ond Töff wohl ned passt...

Gschötzt vor so Züg besch eh nie... aber das wo ech gmerkt ha... BMW lönds fasch emmer dore...au wenns no so schlächt fahrid... aber ech wör trotzdem no emmer kei Töff miete för a Prüefig..

Ond was smiete agoht.. Bi mer de Gägend händ vel e Töff vom Fahrlehrer.... weiss ned öb so e Möglechkeit au hättisch..
    Ond do hets no eine.. aber ned vel Uswahl
    Vermietung

• aso wennt ganz liebsch fragsch cha der velecht no es agebot mache :grinning_squinting_face:

und susch gömmer eifach nochli guge üebe
    udn ähm 2mal ane praktischi prüefig das getts eifach ned theoretisch okay aber praktisch neee :böse:

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• Charlie
    das wär evt no e möglichkeit! Wenni ganz en liebe bin!? :smiling_face_with_horns::face_with_tongue:
    Nei wär voll zwäg... müsst eifach mich chli a das ganze gwöne! :grinning_squinting_face: aber d sybille isch sicher e liebi...!?