Da ich nun meine Töffprüfung mit erfolg abgeschlossen habe brauch ich mein "L" nicht mer ... Wer will es haben??
"L" zu verkaufen
-
-
ich hetti au na eis...
öhm...
ne stimmt ned... seb hani mal bim strassi ufd tüürfalle gleit -
Pffff....sowas wird normaler wiis no ihm Rusch vode bestandene Prüefig rituell gopferet.....
-
was isch das :P?
-
Musch mal im rächte Hosesack (oder isch das de mitem Spiegel?!) naaluege
-
apropo L: ich han hüt mis 3te L verlore... jedesmal am egge broche. huere scheiss. das ding choschtet 12.90 da!
-
Und wenn keis häsch choschtets 15.- Buess (oder?)
--> "ou hani keis me dra? ou das ischmer glaubs grad abbroche....ah de egge isch ja sogar no dra"
-
iergend wo do em forum esch no mis ritual wasi gmacht han met mim L
esch of jede fall en heissi sach gsii...
-
kolleg faht a mit töfffahre
schicksch mers L
?
-
yess spike
lol, also bi miir hett`S amel en 20ger koschtet, aber die ziite sind au verbii
-
Also ech gratulier der Chrigi....guet gmacht...aber ech bruch zom Glöck keis L meh *g*
Zom L verlüüüre...esch mer ned andersch gange... ha nochher keis meh dra gha ond för Prüefig nomol eis dra gmacht *g*
-
ah ja... apropos die cheibe abbrechende L
die schissteiler sind verdammi gföhrlich. wo mer vom derendingerweek end letscht jahr hei gfahre sind, isch mer da sauteil uf de autobahn abbroche. am kolleg wo hinder mer gfahre isch um e haaresbreiti am helm verbii, wett mer ned vorstelle wie da usgseh hett wenns em an helm, is visier oder suscht wo anetätscht währ.
-
ja send schono gföhrlech.
@stewi i ha der gseit es hebi ned lang zwar länger alsi dänkt han aber abbroche esches glichi bruche hoffentli niemeh eissones dräcks l well die gross sött mer ja gschänkt werde und lastwage wotti im militär mache also bruchi niehmeh eis
cu charlie