• so ischs ebbe rächt....fahre fahre fahre :grinning_squinting_face:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• Also ich bin Momentan sit bald 2Monat am mini zukunftigi Wohnig renoviere in die ich wot endi der Monat iziehe, drum ha ni recht wenig Zit zum fahre. D sach isch die, das mi die 25KW Drosselig zfescht aschisst...

Take a walk on da house side!

• aber wege dem musch noch nöd grad de chlapf verchaufe! häsch so vill geld ine gsteckt und arbet und theater mit de uspuff firma usw. und das wotsch jetzt eifach vertschute?

• Nei ich weiss eifach so oder so halte ich nit 2 Jahr us gedrosslet zfahre, entweder uftue unds Risiko igah (soll jetz nit wieder en Diskusssion über das gäh), oder de Töff ebe meistens lah stah i de nächste 2 Jahr bis ich legal cha uftue, das cha mer mir jetz als Charakterschwächi uslege, aber ich bi halt en Leistigsfreak wenns um Fortbewegig gaht und ds wüsse das ich die Leistig eigentlich ha macht mi ziemlich verruckt.

Sach isch eifach das ich mit dem Geld ir zwüschezit au öppis angers chönnt mache, en Töff isch ja nit grad en Wertalag.

Sicher würds mi reue, aber ebe ich ha ne ja nonig würkli usgschribe, ha eigentlich mal eui Meinig dezu wölle ghöre.

2 Mal editiert, zuletzt von MikeRR (24. Juli 2006 13:54)

• also i han mini gixxr im januar verchauft gha us schuelische gründ. aber scho nur das halbe jahr het mir schier öbbis gäh.... meh als 3 mönät ohni töff halt ich eifach nöd uus :)....

du chasch jo z.B. au uf d'rennstrecki wennt die voll leischtig vom töff wotsch....

aber wennt du ohni töff chasch läbe....naja....ich chönnts nümm :winking_face:

• ich chents au nööd.

bin mer jetzte am überlegge öbi mer söll in ebay e billig ps2 chaufe, damit i der winter wenigstens mit tourist trophy überlebe hehe

und susch muesch halt uf e supermoto oder so wächsle. die laufed besser mit 25kw respektive bi de meischte isch es im endeffekt denn eh scheiss egal öbd offe fahrsch oder nid well die eh all ilegal sind. zueglah theoretisch mit irgendwie 12PS oder so...ämal bi de husa's

aber hesch scho recht, dass die 2 jahr eifach zu lang sind. vorallem wenn mer vorher scho öppis anders gfahre isch.

mer müssti die regelig irgendwie chli lockerer mache, so dass derig wo scho kat A1 oder A1- gfahre sind denn nume no eis jahr müend.

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

2 Mal editiert, zuletzt von DonBosco (24. Juli 2006 14:50)

• ich ziehn mr im winter s'aktuellschte moto gp :winking_face: denn hani wieder öbbis zum überläbe :mad:

ich mues zum glück numme no 2 1/2 wuche warte für dä offnig fötzel.... sind aber rächt härti 2 jahr gsi.... ändi letschti saison bini gfahre wienä wildi sau, resp. han alles us dene 25 kW ussedruckt wo nur het chönne cho.... vo dem her wäri eigentli au dr meinig, dass eis jahr förig längt zum dä töff kennezlerne :hmpf:

• Ah ich weiss au nit, isch so en Idee gsi wo mer gester de ganz Tag dür de chopf isch... Ich denke ich wird en de scho bhalte, villecht meld i ne de eifach ab nes wili, de kost er mi nüt.

• jo chöntsch en es jahr abmälde und für das geld wo versicherig usw. choschtet es paar wuchenend ufd rennstrecki gah.

dete chasch en denn offe fahre

• Zitat

Original von DonBosco
    bin mer jetzte am überlegge öbi mer söll in ebay e billig ps2 chaufe, damit i der winter wenigstens mit tourist trophy überlebe hehe

hey donni, eine wo würkli nöd ohni chan si, de fahrt au im Winter :mad::smiling_face_with_horns:

• spitzbueb

ja denn bruchi aber no en wintertöff...

well mit der gixxer wird nüd im salzwasser gfahre...dadefür brüchti e BMW hehe :face_with_tongue: